Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel. Werken doe ik dit jaar niet meer. Tenminste niet voor mn werkgever, misschien voor de vrouw 🙂
 
Wij hebben het diner achter de kiezen en nu beentjes heerlijk hoog op de bank met een mooie nieuwe editie van Harry Potter
 
Avond, 1 voordeel.. als t goed is zijn we morgen weer van die verschrikkelijke Kerstreclames af..
 
Avond, zo klaar met de kerst.....🙂
Op naar de oliebollen.😊
 
Mogge, heerlijk geslapen weer in ons bedje, fris gedoucht op de bank nu met n koppie thee, en radio twee.. dat rijmt.
 
Ehhh, niet op gelet want ik had nog maar in de regel is alles om 8 uur al netjes aangevuld hier.
 
Goedemorgen
Eerst op met gemak ontbijt en en koffie dan de afwas van gisteren wegwerken.
 
Koffietijd, beetje aan de klus buiten, niet te lang want het regent weer voor de verandering.
 
Goedemorgen.

Brrr fris hier. Tijd om lekker de verwarming aan te doen.
Altijd wat vreemde dagen zo tussen de feestdagen. We kijken hier uit naar de jaarwisseling en de aansluitende week vakantie 🙂
 
Klusje schuttingdeur opgelost. die is bij het plaatsen vd nieuwe schutting er te laag ingezet eigenlijk. En aangezien de bestrating afloopt die kant op wil de deur wel eens wat klemmen door uitzetting van hout en wat omhoog komen vd bestrating. Dus ben ik even timmerman gaan spelen en heb de ‘Veer’ van de onderste plank gehaald. Scheelt 1cm speling.
het is ook geen deur die je er even uittilt en de scharnierpunten wat hoger zet.


en nu ga ik met leuker werk bezig. De hobby…. wat snoeien in de kikkerbak.
 
Mogge mevrouw…. Hoe is het met de kip in de slowcooker afgelopen? 🙂
Vond hem zwaar tegenvallen @Fozzy
Was goed gaar maar het smaakte me niet. Ben sowieso al geen liefhebber van bouten en laat een kip er daar nou twee van hebben 😆. Daarom koop ik ook nooit kipdijfilet.
Ik maak hem niet meer in de slome. In de oven is net zo lekker en vast veel sneller. In de slome vond ik geen meerwaarde hebben.

Ik had hem trouwens nog 15 minuten onder de gril voor het korstje.

Omdat het mij zo tegenviel hebben de hondjes mee mogen genieten en heb ik ragout gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Middag allemaal.

Brrr fris hier. Tijd om lekker de verwarming aan te doen.
Nou de cv staat hier al wel 2 maanden aan want anders is het kil in de woonkamer met 18-18,5 graden.
 
Middag allemaal.


Nou de cv staat hier al wel 2 maanden aan want anders is het kil in de woonkamer met 18-18,5 graden.
Zo lang ik bezig ben heb ik daar geen moeite mee maar zodra ik stil ga zitten…
 
T is hier een aangename 20.8 graden. Wat je zegt @NicoleE als je rustig zit is een aangenamere temperatuur wel wat.
en die kip. wij zijn ook niet van het kluiven. Dus gewoon pulled chicken of een lekker gebraden stuk kipfilet al dan niet gevuld om het lekker mals te houden.

kikkerbak wat onderhanden gehad, zo nog de ramen schoonmaken voor het fotomoment.
 
Alvast een goedemiddag allemaal🙂
Iedereen al klaar met uitbuiken van de kerst?:DD
Middag JW en ik ben al uren aan het joggen om de calorieën kwijt te raken hoor🤣
Maar goed ik heb tot oud en nieuw de tijd want dan moet het eraf zijn voor we weer kunnen aanvallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan