Avond Marcel. Werken doe ik dit jaar niet meer. Tenminste niet voor mn werkgever, misschien voor de vrouw 🙂
Mogge John, de Appie de schappen weer vol met kroketten voor je? 🙂🙂Moge Albert.
Mogge mevrouw…. Hoe is het met de kip in de slowcooker afgelopen? 🙂Goedemorgen
Die is weggevlogen volgens mij🤣🤣Mogge mevrouw…. Hoe is het met de kip in de slowcooker afgelopen? 🙂
Hier is het nog droog maar het is wel onderweg lees ik.Koffietijd, beetje aan de klus buiten, niet te lang want het regent weer voor de verandering.
Vond hem zwaar tegenvallen @FozzyMogge mevrouw…. Hoe is het met de kip in de slowcooker afgelopen? 🙂
Nou de cv staat hier al wel 2 maanden aan want anders is het kil in de woonkamer met 18-18,5 graden.Brrr fris hier. Tijd om lekker de verwarming aan te doen.
Zo lang ik bezig ben heb ik daar geen moeite mee maar zodra ik stil ga zitten…Middag allemaal.
Nou de cv staat hier al wel 2 maanden aan want anders is het kil in de woonkamer met 18-18,5 graden.
Middag JW en ik ben al uren aan het joggen om de calorieën kwijt te raken hoor🤣Alvast een goedemiddag allemaal🙂
Iedereen al klaar met uitbuiken van de kerst?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.