Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, ff broodje gehapt Met leftover Pulled chicken.. Straks even de ramptoerist uithangen hier in de buurt. Even naar de Overijsselse Vecht rijden om te zien hoe hoog het water staat in mijn geboortestreek.
 
Middag, ff broodje gehapt Met leftover Pulled chicken.. Straks even de ramptoerist uithangen hier in de buurt. Even naar de Overijsselse Vecht rijden om te zien hoe hoog het water staat in mijn geboortestreek.
Gaat de vishengel mee?;)k
 
Hoe gaat het met de aquarium plannen?
Plannen zijn er wel.
Alleen nu nog even de tijd en rust vinden om eraan te beginnen.
Per 1 februari ga ik 36 uur werken. Dus dan hoop ik wat meer tijd te hebben.
Maar ik heb al een beplanting plan, en weet ook al de meeste vissen.
 
Middag en het regent hier weer flink.
 
Avond en een fijne kerstavond zou ik zeggen.
 
Avond. Het is zowaar even weer gestopt met regenen. Volgens de regenmeter tot nu toe vandaag weer 21mm.
 
Avond Albert en ik zag dat de komende 14 dg we nog genoeg regen gaan krijgen.
 
Moge binnenkomers en fijne dagen toegewenst.
 
Mogge, het is zowaar droog buiten. Binnen regent het in de vaatwasser. 🙂
de ega aan het werk. De zoon uitslapen en ik….genieten van de Top2000 natuurlijk.
 
Moge Albert en hier is het ook nog droog. Hoef ik gelukkig met de Kerst de tuin niet te besproeien:DD
 
Moge Albert en hier is het ook nog droog. Hoef ik gelukkig met de Kerst de tuin niet te besproeien:DD
As t nou vanmiddag ook droog is… om 3uur richting Schildwolde in de auto voor het familiegebeuren.
 
Nou alvast veel plezier vanavond dan maar Albert. Voor je er bent zit je ook nog even in de auto denk ik.
 
MWah, denk dat het wel rustig is op de weg, uur en kwartier? Terug wat sneller denk ik… gaspedaal iets dieper wegtrappen.
 
O ja dat valt dan nog mee en ik dacht dat het langer zou zijn. Ik ging er denk ik vanuit dat ze in Bergentheim nog trapauto s hebben:DD😉
 
O ja dat valt dan nog mee en ik dacht dat het langer zou zijn. Ik ging er denk ik vanuit dat ze in Bergentheim nog trapauto s hebben:DD😉
Nee joh, een snelle Opel Mokka Turbo, die wil dr wel over..😉:oopss:
 
De flitspalen in Grunn staan op scherp vandaag🤣
 
Goedemorgen Tijd voor tulband en krentenmik hier en natuurlijk :koffie:
veel plezier de komende dagen iedereen
 
Moge Jaap en jij ook fijne dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan