Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alvast fijne avond allemaal en eet smakelijk. Hier gaan we ook maar wat eten.
 
Een hele kip eet ik niet in 1x op dus ik verdeel het over de avond🤣
 
Na een dagje op pad geen zin meer om te koken dus zwager komt zo langs met patat en daarna komt ons neefje gezellig logeren 💙
 
Na een dagje op pad geen zin meer om te koken dus zwager komt zo langs met patat en daarna komt ons neefje gezellig logeren 💙
Gezellig!


Een hele kip eet ik niet in 1x op dus ik verdeel het over de avond🤣
Hier gaat morgen de hele kip in de slome. Maar de heren en dames op internet zijn het er niet over eens, 5 uur op high, of 5 uur op low. Zal hem maar op zijn tijd een thermometer in zijn kont steken om de kerntemperatuur te meten.
 
Na het eten filmpje gekeken via Essent thuisvoordeel. Korting op een Pathe thuis film.. oftewel gratis. De keuze viel op Oppenheimer. Lange film waar je wel even goed de aandacht bij moet houden.
 
Na het eten filmpje gekeken via Essent thuisvoordeel. Korting op een Pathe thuis film.. oftewel gratis. De keuze viel op Oppenheimer. Lange film waar je wel even goed de aandacht bij moet houden.
Ziggo heeft ook een actie, met de feestdagen kun je gratis films bekijken. Zal kijken of ik het voor je kan vinden. Ik las het in een soort pop up toen ik de TV aan zette. Heb jij Ziggo?
 
Na het eten filmpje gekeken via Essent thuisvoordeel. Korting op een Pathe thuis film.. oftewel gratis. De keuze viel op Oppenheimer. Lange film waar je wel even goed de aandacht bij moet houden.
Ziggo heeft ook een actie, met de feestdagen kun je gratis films bekijken. Zal kijken of ik het voor je kan vinden. Ik las het in een soort pop up toen ik de TV aan zette. Heb jij Ziggo?
Gevonden:

https://www.ziggo.nl/entertainment/entertainment-gids/kijkcadeau
 
Ziggo heeft ook een actie, met de feestdagen kun je gratis films bekijken. Zal kijken of ik het voor je kan vinden. Ik las het in een soort pop up toen ik de TV aan zette. Heb jij Ziggo?
Ja, weet waar het zit, via Ziggo Next te benaderen.… al gekeken, zit niks bij van onze gading… saaie suffe kerstfilms o.a.

hikje in het forum? Of even in de verbinding hier intern geloof ik
 
Ja, weet waar het zit, via Ziggo Next te benaderen.… al gekeken, zit niks bij van onze gading… saaie suffe kerstfilms o.a.

hikje in het forum? Of even in de verbinding hier intern geloof ik
Zag ik ook, niet echt wat ik zou willen zien of ik heb het al gezien in het verleden. Iets als blij met een dooie mus.
 
Zag ik ook, niet echt wat ik zou willen zien of ik heb het al gezien in het verleden. Iets als blij met een dooie mus.
Dus toch maar gewoon via Pathe.nl/thuis huren als het zo eens uitkomt. Actuelere films tov welke streamingsdienst ook. Hebben hier Netflix, Skyshowtime(extrapakket gratis via Ziggo) en Erik heeft een Disney+ abo… maar ik ben zelf niet zo van series. Meer van een goede film van een paar uur. Heb alleen Vikings helemaal gezien.
 
Goedemorgen deze zondag de 24e december. De ega de deur alweer uit. Mag de cliënten weer verblijden met haar stralende aanwezigheid. :engel:. Altijd beter als de ezel te moeten zijn.
 
Nog 1 dag en dan...........................
Ik heb van de zomer al om een witte kerst gevraagd maar ik denk dat mn verzoek niet is aangekomen op de goede afdeling. deze is denk ik terechtgekomen bij de afdeling regen🤣🤣
 
Misschien wat vaker op je blote knietjes?
 
Nog 1 dag en dan...........................
Ik heb van de zomer al om een witte kerst gevraagd maar ik denk dat mn verzoek niet is aangekomen op de goede afdeling. deze is denk ik terechtgekomen bij de afdeling regen🤣🤣
De witte kerst is afgeleverd in Oostenrijk, Zwitserland in de Alpen en de Scandinavische landen hebben ook een portie gekregen om er maar een paar te noemen. Slordigheden van jouw kant? Je moet de adressering controleren voor het versturen van je aanvraag! :regen::petjeaf:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan