Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste vrije dag, en vroeg wakker. Lekker op tijd naar de winkel voor boodschappies. En later ff naar de stad om me te verwennen met een nieuwe (winter)jas. Heb nu meer een gewatteerde tussenjas.
 
Moge Albert en veel winkelplezier.
 
Moge Marcel en hier regent het weer.
 
Mogge John. Wanneer stuur jij een boze brief naar de Arena? Wat een heerlijke afgang weer als ik het zo lees vanmogen
 
Haha, ja welke gek stelt er ook 6 wisselspelers op zeg. Zo n club moet je voor de beker nooit onderschatten maar ja dat is al meer tobclubs gebeurt de laatste jaren.
Maar ja ze staan er nog netjes bij met een vijfde plek.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Haha, ja welke gek stelt er ook 6 wisselspelers op zeg. Zo n club moet je voor de beker nooit onderschatten maar ja dat is al meer tobclubs gebeurt de laatste jaren.
Maar ja ze staan er nog netjes bij met een vijfde plek.
Ja, die neptrainer van Ajax he….
 
Ja, die neptrainer van Ajax he….
Haha, nou ja de assistent stond langs de kant maar ik mag aannemen dat die wel overleg heeft gehad met John. Maar goed het huidige Ajax zou de finale toch niet halen en nu kunnen ze zich concentreren op de competitie.
 
Goedemorgen
eerst ontbijt hier en dan met grote spoed naar de winkel voor een nieuw koffie zet apparaat
Want een dag zonder koffie 😱:DD
 
mogge Jaap. Eerste boodschappen al binnen, paar dingen vergeten natuurlijk. Maar straks even langs moeders en dan daar maar de vergeten zaken halen in de supermarkt.


succes met uitzoeken nieuw apparat voor je dagelijkse hoeveelheid caffeïne(vrije) koffie.
 
Bij m’n buurman is vanmorgen ingebroken. Hij had 2 seizoenskaarten van Ajax in het zicht liggen. Bij thuiskomst zag hij dat er 4 extra seizoenskaarten bijgelegd waren.
Kijk Ajax supporters delen graag ondanks ze dan zelf weer een nieuwe moeten kopen.

Maar goed het is wel lachen al die mensen die op Ajax mekkeren. Het is niet wat het was zoals voorheen maar enige maanden geleden stonden ze onderaan en nu toch op een redelijke 5e plek. De laatste wedstrijden in de competitie hebben ze niet verloren en na een verloren pot met 6 wisselspelers schreeuwt iedereen weer moord en brand.
Toch raar dat je deze mensen niet hebt gehoord na alle gewonnen wedstrijden in de competitie waardoor ze nu weer 5e staan he:DD

Maar goed het was gister niet best maar ja met 6 wisselspelers en een knollenveld kun je ook niet veel verwachten en dit heeft de trainer volledig verkeerd ingeschat.
Ik denk dat ze 1 tot 2 seizoenen nodig hebben om alles weer op de rails te krijgen en dan zijn ze weer terug aan de top. Dit is ook clubs als AZ en PSV en Feyenoord gebeurt in het verleden en ja ook Ajax kan zoiets overkomen.

Maar ja het leukste vermaak is leedvermaak dus ik ga me ook prima vermaken als Feyenoord en PSV snel uit het Europese avontuur worden geknikkerd:DD😉
 
Middag. Ff een paar droge minuten hier..
 
Middag Thea en Albert en hier is het al vanaf half 10 droog. Ben vanmorgen bij Frits geweest maar tot dus ver is het buiten goed te doen.
 
Middag, koffietijd. Heb mezelf verwend met een nieuwe winterjas van Lerros in de kleur Rusty Red. Had eigenlijk alleen maar een nette tussenjas meer. Dus dit is net wat aangenamer met dit weer.
 
Kijk Ajax supporters delen graag ondanks ze dan zelf weer een nieuwe moeten kopen.

Maar goed het is wel lachen al die mensen die op Ajax mekkeren. Het is niet wat het was zoals voorheen maar enige maanden geleden stonden ze onderaan en nu toch op een redelijke 5e plek. De laatste wedstrijden in de competitie hebben ze niet verloren en na een verloren pot met 6 wisselspelers schreeuwt iedereen weer moord en brand.
Toch raar dat je deze mensen niet hebt gehoord na alle gewonnen wedstrijden in de competitie waardoor ze nu weer 5e staan he:DD

Maar goed het was gister niet best maar ja met 6 wisselspelers en een knollenveld kun je ook niet veel verwachten en dit heeft de trainer volledig verkeerd ingeschat.
Ik denk dat ze 1 tot 2 seizoenen nodig hebben om alles weer op de rails te krijgen en dan zijn ze weer terug aan de top. Dit is ook clubs als AZ en PSV en Feyenoord gebeurt in het verleden en ja ook Ajax kan zoiets overkomen.

Maar ja het leukste vermaak is leedvermaak dus ik ga me ook prima vermaken als Feyenoord en PSV snel uit het Europese avontuur worden geknikkerd:DD😉
Ach, supporter ben je in goed en in slechte tijden. Ik kan me als Feyenoord fan nog een potje tegen PSV herinneren die we met 10-0 verloren🤣
 
Ach, supporter ben je in goed en in slechte tijden. Ik kan me als Feyenoord fan nog een potje tegen PSV herinneren die we met 10-0 verloren🤣
O dat valt toch mee die uitslag en dat waren dus de goede tijden van Feyenoord:DD:DD:pp
Ach ja JW het is maar een spelletje maar wat ik bedoel is dat je bv de pers amper hoort na een reeks overwinningen maar bij een uitglijder staan de kranten er bol van. De trainer had gewoon het A team moeten opstellen maar ja de trainer heeft weinig ervaring op het hoogste nivo en die moet ook nog veel leren.
Hier bij Grunn is dat ook zo. Die deden het jaren goed en toen het minder ging waren ze dagelijks in het nieuws maar ja zo gaat het nou eenmaal denk ik.
De beste stuurlui staan aan de wal moet je maar denken😉
 
Zo kerstboodschappen binnen en een nieuwe koffiezetapparaat
Dus hoog tijd voor:koffie:
 
Middag, koffietijd. Heb mezelf verwend met een nieuwe winterjas van Lerros in de kleur Rusty Red. Had eigenlijk alleen maar een nette tussenjas meer. Dus dit is net wat aangenamer met dit weer.
Ik ken het merk niet Albert maar een warme jas is wel belangrijk.
 
Ik ken het merk niet Albert maar een warme jas is wel belangrijk.
Deze John. Maar dan bij een andere winkel gekocht, in Hardenberg

IMG_5402.jpeg
 
Mooie jas en best een redelijke prijs als ik het zo bekijk.
Avond allemaal.
 
Goede morgen,

fijn weekend/kerstveakantie iedereen.
 
Moge heren en wat een drukte bij AH al maar goed alles is in huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan