Goedemorgen.
Ja, die neptrainer van Ajax he….Haha, ja welke gek stelt er ook 6 wisselspelers op zeg. Zo n club moet je voor de beker nooit onderschatten maar ja dat is al meer tobclubs gebeurt de laatste jaren.
Maar ja ze staan er nog netjes bij met een vijfde plek.
Haha, nou ja de assistent stond langs de kant maar ik mag aannemen dat die wel overleg heeft gehad met John. Maar goed het huidige Ajax zou de finale toch niet halen en nu kunnen ze zich concentreren op de competitie.Ja, die neptrainer van Ajax he….
Bij m’n buurman is vanmorgen ingebroken. Hij had 2 seizoenskaarten van Ajax in het zicht liggen. Bij thuiskomst zag hij dat er 4 extra seizoenskaarten bijgelegd waren.Goedenmorgen
Prachtige wedstrijd van Ajax gisteren
Kijk Ajax supporters delen graag ondanks ze dan zelf weer een nieuwe moeten kopen.Bij m’n buurman is vanmorgen ingebroken. Hij had 2 seizoenskaarten van Ajax in het zicht liggen. Bij thuiskomst zag hij dat er 4 extra seizoenskaarten bijgelegd waren.
Ik heb het jammer genoeg niet gezien maar als ik jou post zo lees dan heb ik wel wat gemist dus😉Goedenmorgen
Prachtige wedstrijd van Ajax gisteren
Ach, supporter ben je in goed en in slechte tijden. Ik kan me als Feyenoord fan nog een potje tegen PSV herinneren die we met 10-0 verloren🤣Kijk Ajax supporters delen graag ondanks ze dan zelf weer een nieuwe moeten kopen.
Maar goed het is wel lachen al die mensen die op Ajax mekkeren. Het is niet wat het was zoals voorheen maar enige maanden geleden stonden ze onderaan en nu toch op een redelijke 5e plek. De laatste wedstrijden in de competitie hebben ze niet verloren en na een verloren pot met 6 wisselspelers schreeuwt iedereen weer moord en brand.
Toch raar dat je deze mensen niet hebt gehoord na alle gewonnen wedstrijden in de competitie waardoor ze nu weer 5e staan he
Maar goed het was gister niet best maar ja met 6 wisselspelers en een knollenveld kun je ook niet veel verwachten en dit heeft de trainer volledig verkeerd ingeschat.
Ik denk dat ze 1 tot 2 seizoenen nodig hebben om alles weer op de rails te krijgen en dan zijn ze weer terug aan de top. Dit is ook clubs als AZ en PSV en Feyenoord gebeurt in het verleden en ja ook Ajax kan zoiets overkomen.
Maar ja het leukste vermaak is leedvermaak dus ik ga me ook prima vermaken als Feyenoord en PSV snel uit het Europese avontuur worden geknikkerd😉
O dat valt toch mee die uitslag en dat waren dus de goede tijden van FeyenoordAch, supporter ben je in goed en in slechte tijden. Ik kan me als Feyenoord fan nog een potje tegen PSV herinneren die we met 10-0 verloren🤣
Ik ken het merk niet Albert maar een warme jas is wel belangrijk.Middag, koffietijd. Heb mezelf verwend met een nieuwe winterjas van Lerros in de kleur Rusty Red. Had eigenlijk alleen maar een nette tussenjas meer. Dus dit is net wat aangenamer met dit weer.
Deze John. Maar dan bij een andere winkel gekocht, in HardenbergIk ken het merk niet Albert maar een warme jas is wel belangrijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.