Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en Lissa:)k:)k

En ja we kunnen de Kerstsmiley s weer gebruiken hoor.
 
Goedemorgen ook hier :regen:
Gelukkig warm en droog binnen :)k👍
 
We stevenen af op een natte kerst. Dat is eens een keer wat anders. Om toch een tegenstelling te creëren mijn droge groet. Goedendag!
 
Moge Ben en ik herinner mij de sneeuwpop van vorig jaar nog met de kerst🤣.
 
Middag, en weereen werkdag afstrepen deze week. Zojuist een lekkere boerenomelet gemaakt voor de zoon en mijzelf.
de rest vd middag maar naar de natte wereld kijken, maar wel van achter het raam denk ik.
 
Goedemiddag,
ik heb jullie 2 dagen gemist omdat hier het GDT ondergesneeuwd was. Je moet toch wat in de hoop op een witte kerst.
 
Goedemiddag,
ik heb jullie 2 dagen gemist omdat hier het GDT ondergesneeuwd was. Je moet toch wat in de hoop op een witte kerst.
We zullen af en toe de sneeuwschuiver dan maar inzetten:DD
 
Volgens mij weten ze boven niet waar ze de kraan moeten uitzetten:DD:DD
 
Middag. Ik ben de zaag vergeten. Iemand anders hem misschien in de buurt?
 
Middag Albert en ik sta nog steeds te zagen want hij is behoorlijk bot:DD
 
Nou dat dit zoiets
17030815711691611448123.jpg
prachtigs vanuit me lelijke
17030816421891640061266.jpg
bestaan kon komen.
De weekeind op nieuwjaar mag ze weer hier en het is wel groot anders met vriendjes waar ik als vader moeilijk heb
 
Leuke foto van je dochter Edwin. Over die andere foto zeg ik niet teveel en dat is ook de reden dat ik geen selfies post😉
 
Ja lekker dan maar weer ik was zelf niet opgemaakt ofzo.
Dat zei ik zaterdag ook' maar over hoeveel minuutjes ben jij zo klaar met makeuppen zegt zij nog!!!een half uurtje nouweet ik het ook niet meer wat er mooi is.
Zou je zeggen dat ik tenminste niet op katrien duck lijk.
Gewoon filterwatten over het gezicht toch😎ik claim nixs meer
 
Nou ik zeg alvast avond allemaal en na een bord bami te hebben gehad gaan we straks nog 2 pasteitjes met kippenragout naar binnen werken. Daarna jumpen we op de bank met een lekkere denken en is het tijd voor Netflix.
 
Zo volgens mij is iedereen op de vlucht geslagen:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan