Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge. Laatste werkdag voor de kerstsluiting. De machines ratelen alweer in de hal en de radio doet zn best ook om geluid te produceren.
 
Morgen, laatste werkdagje vandaag. Kersttruiendag op kantoor en een borrel :DD
 
Moge binnenkomers en ik heb de kapper net alweer bezocht ondanks het rotweer buiten.
 
Middag Nicole en het stormt al flink hier.
 
Middag. Half 3 klaar met werken. Kerstpakket meegenomen, van een lokale supermarkt dus alleen maar eten en drinkwaren ( geen aparte onzinnige zaken). Zojuist gedoucht en om 6uur met de collega’s uit eten naar een heerlijk restaurant. Hoorde iets van High Beer/Wine/Fris (voor de bob), en natuurlijk met lekker eten erbij.
 
Middag Albert en veel plezier straks.
 
Goedemiddag allemaal:petjeaf:
De vakantie stond voor hier de deur dus die heb ik maar snel binnengehaald:DD
 
Middag John,
Alles goed in het Hooge Noorden?
Nog niet weggewaaid of weggedreven?:DD
 
Ja prima hoor al staat er wel een harde wind maar volgens mij neemt het al wat af.
Mocht je niks meer van me horen dan moet je me maar zoeken hier🤣
 
Zit ff een tijdje op YT een livestream te volgen vanaf Schiphol.. nou er zijn volgens mij wel een paar kotszakjes gebruikt als ik sommige vliegtuigen zie zwabberen in de harde wind tijdens de landing,
 
Goedenavond.

Hier gisteren ook een goed gevulde kerstdoos uitgepakt. Na 17 jaar eindelijk weer eens een kerstpakket!! Wat je al niet moet doen voor een kerstpakket.
Op mijn vorige werk was dat ‘niet meer van deze tijd’ maar een alternatief hadden ze ook niet.
Vandaag ook een kerstlunch gekregen op het werk.

En vandaag heeft de wederhelft ook een leuk doosje gekregen.

Speciaal voor @NicoleE

20231221_175134.jpeg
 
Wel bijzonder dat je een VN rapporteur nodig hebt, om in te zien dat dat rechtse geneuzel de woningnood heeft veroorzaakt.
Marktwerking. Het heeft ons de afgrond in geholpen. Bedankt Mark!
 
Wel bijzonder dat je een VN rapporteur nodig hebt, om in te zien dat dat rechtse geneuzel de woningnood heeft veroorzaakt.
Marktwerking. Het heeft ons de afgrond in geholpen. Bedankt Mark!
Ach, het is/was niet Mark alleen maar een hele regering en daarbij een tweede kamer die ook lag te slapen of het te druk had met andere zaken.
De man heeft ook veel goed gedaan en een zeer goede vertegenwoordiger in het buitenland. Ik denk dat er geen kabinet of politicus is die steken heeft alten vallen.
Ik ben dan ook bang dat het de komende 4 jaar niet veel beter zal worden als ik kijk wie de regering wil vormen.
 
Goedenavond.

Hier gisteren ook een goed gevulde kerstdoos uitgepakt. Na 17 jaar eindelijk weer eens een kerstpakket!! Wat je al niet moet doen voor een kerstpakket.
Op mijn vorige werk was dat ‘niet meer van deze tijd’ maar een alternatief hadden ze ook niet.
Vandaag ook een kerstlunch gekregen op het werk.

En vandaag heeft de wederhelft ook een leuk doosje gekregen.

Speciaal voor @NicoleE

Bekijk bijlage 369865
‘Niet meer van deze tijd’?

Blijft wel altijd heel erg leuk en zeker zo’n lunch. Ook goed voor de samenhorigheid.

De R van chocolade 😆
Voor de mensen die deze R niet herkennen. Het is de R van Rousseau, het merk.

Ik herinner me nog dat ze in een klein pand zaten waar je het productieproces deels kon zien. Ze zijn door de jaren heen flink gegroeid.

De krakeling linksonder zou wel eens met caramel kunnen zijn. Het is een andere lichtere kleur dan melk chocolade. Ik hang mij ervoor.

Laat het jullie smaken bij een heerlijke kop koffie. Met die koffie zit het wel goed bij jullie.
 
Mogge gisteravond heerlijk gegeten in De Kruidentuin (Geesteren). beetje reclame maken.
we waren met 9personen en hebben unaniem gekozen voor een 5gangen verrassingsdiner. (De baas moest toch betalen)
geen spijt gehad, wel gezeten van half7 tot ruim half 11.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan