Goedemorgen.
Helemaal mee eens John.Moge heren. Nou Kerst is wel leuk maar het mag voor mij ook wel voorbij zijn hoor want al die drukte is me wat zeg. Ik heb liever gewone dagen en ook dan eten we er altijd goed van😉
Moge Lissa. Leuk kerstkado alvast😉
Je kan nog een lot kopen voor de ouderjaarsloterijshow en wie weetHahah ja jammer dat we hem wel zelf hebben moeten betalen
Je kan nog een lot kopen voor de ouderjaarsloterijshow en wie weetHahah ja jammer dat we hem wel zelf hebben moeten betalen
Ik ben zelf helemaal niet van kerst vieren. Met een vriend (RIP) maakten we er gewoon een gezellige dag van, geen poeha op de tafel. Als ik me goed herinner hebben wel eens groenekool gegeten met kerst. Met goed gezelschap smaakt alles beter ;-) en wordt zelfs een regenachtige dag zonnig.Maar goed. Ieder zijn ding. En op naar januari!
Cadeautje voor je partner (als die er is in jouw leven) neem ik aan? 😉Morgee allen. Hier wordt zo de nieuwe wasmachine geleverd
De Kruidentuin, een goed restaurant. D.w.z. als je dan wel het restaurant in de plaats Mariënheem gekozen had...🙂🙂🙂Mogge gisteravond heerlijk gegeten in De Kruidentuin (Geesteren). beetje reclame maken.
we waren met 9personen en hebben unaniem gekozen voor een 5gangen verrassingsdiner. (De baas moest toch betalen)
geen spijt gehad, wel gezeten van half7 tot ruim half 11.
Dag Ben, Geesteren is identiek qua kwaliteit van eten.De Kruidentuin, een goed restaurant. D.w.z. als je dan wel het restaurant in de plaats Mariënheem gekozen had...🙂🙂🙂
Dat kan best hoor. Maar het zijn verschillende bedrijven en niet van dezelfde eigenaar dacht ik. Vincent en Paulien Vree-Egberts hebben het bedrijf in Mariënheem en inmiddels ook in Holten. En het bedrijf in Geesteren hoort iemand anders voor zover ik weet.Dag Ben, Geesteren is identiek qua kwaliteit van eten.
Heerlijk Ben!Wij gaan zo dadelijk ook genieten van een diner. Het hoofdgerecht zal bestaan uit een flink bord stamppot boerenkool. Stamppot met twee p's zo merk ik nog net op tijd op. Zodra het geserveerd maak ik in mijn portie een kuiltje. Dat moet voor de jus. Verder hebben wij daar graag een stuk rookworst van het juiste formaat bij. Toevallig in de aanbieding bij de Hema. Niks mis mee. Sommigen zullen dit als een ouderwets voedsel beschouwen maar dat maakt ons niet uit. Het gaat beslist smaken! Vooraf wens ik jullie nog een fijne avond toe!!
Kip gaat hier morgen in de slowcooker. Hele kip, nog geen idee hoe lang, begin maar eens met 5 uur op high want het is een enorme kip, bijna 1,5 kg.heb hier zojuist de stukken kip uit elkaar getrokken om nog een tijdje te sudderen. Straks lekker genieten op een broodje,
Haha ik had het slimmer moeten aanpakken ja, hey schat dit is jouw cadeau 🤪. Helaas niet aan gedacht. Maar we zijn allebei blij dat we eindelijk weer schone kleren aan kunnenCadeautje voor je partner (als die er is in jouw leven) neem ik aan? 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.