Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge heren. Nou Kerst is wel leuk maar het mag voor mij ook wel voorbij zijn hoor want al die drukte is me wat zeg. Ik heb liever gewone dagen en ook dan eten we er altijd goed van;)
 
Moge heren. Nou Kerst is wel leuk maar het mag voor mij ook wel voorbij zijn hoor want al die drukte is me wat zeg. Ik heb liever gewone dagen en ook dan eten we er altijd goed van;)
Helemaal mee eens John.

Wat een opgedrongen commerciële poeha. En dan nog maar niet te spreken van al die sociale verplichtingen. Als je 2x naar dezelfde gaat, krijg je alweer scheve gezichten.
Je valt al uit de toon als je niks bijzonders klaar maakt met kerst.

Maar goed. Ieder zijn ding. En op naar januari!
 
Ik zeg ook niet dat ik het niet fijn vindt maar het hoeft voor mij niet speciaal. Je wordt zoals Marcel al zegt overspoelt met luxe die peperduur is en de winkels zien zwart van de klanten.
Normaal ben ik elke dag in 10 min thuis van AH en nu deed ik er 50 minuten over.
Als het eenmaal kerst is dan zijn dat best leuke dagen maar het geeft voor veel mensen veel drukte en extra stress maar ja gelukkig kan iedereen zelf bepalen of hij er wel of niet aan meedoet.

Hier komt alleen mn vader zondag van 2 tot 4 en dan is het voor ons met visite wel over. S avonds lekker wat gourmetten en hapjes over de dag. Ik moet er niet aan denken om het huis vol opvreters te krijgen waar je uren voor in de keuken moet staan:ROFLMAO::sorry:
 
Moge Jaap.
Zo de Fusion is ook ververst dus ik doe geen bal meer vandaag behalve de hond uitlaten en eten want ik ben al vanaf half 7 in de weer:DD
 
Nou neem dan eerst maar ff rustig een bak koffie...:koffie: en goedemorgen allen !
 
Moge Lex en ja ik heb al enkele kopjes op hoor en zit aan de max voor vandaag:DD
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Volgens mij ben ik vandaag eerder een regenelf:ROFLMAO:
 
Ja, hier ook alweer de hele dag regen. Ben er wel een beetje klaar mee. Omdat ik weer eens ziek ben het kerstdiner dat we vanavond zouden doen bij mijn zus moeten annuleren. Vriend en ik gaan nu samen gourmetten vanavond.
 
Goedemiddag
Maar goed. Ieder zijn ding. En op naar januari!
Ik ben zelf helemaal niet van kerst vieren. Met een vriend (RIP) maakten we er gewoon een gezellige dag van, geen poeha op de tafel. Als ik me goed herinner hebben wel eens groenekool gegeten met kerst. Met goed gezelschap smaakt alles beter ;-) en wordt zelfs een regenachtige dag zonnig.

Niet dat ik het vieren anderen niet gun hoor, het is dat ik er zelf niets meer mee heb. Al zijn de herinneringen aan een kerstfeest uit mijn jeugd wel heel mooi.
Het begon al met een feestelijk kleine maaltijd na de nachtmis. Tafel sfeervol gedekt, iedereen bij elkaar. Maar 2 dagen vond ik toch wel erg lang.

Ik weet niet of het landelijk is in de VS maar in SD duurt het kerstfeest welgeteld 1 dag. Ik stem vóór.


Morgee allen. Hier wordt zo de nieuwe wasmachine geleverd
Cadeautje voor je partner (als die er is in jouw leven) neem ik aan? ;)
 
Middag, nou laat het aub 2 dgn blijven, net als Pasen en Pinksteren… elke vrije dag extra is er eentje die je als werknemer niks kost..


vanavond gaan we hier maar film kijken via Pathe Thuis. De keuze valt op Oppenheimer volgens mij.
 
Middag zo even een onderbreking van het onderhoud van de 2 meter wat een viespeuken zijn het toch die halve haai en de papegaai vis (ben even de juiste benaming kwijt) en vooral die laatste geeft de bodem geen rust
Dus eerst :koffie: dan weer verder.
 
Mogge gisteravond heerlijk gegeten in De Kruidentuin (Geesteren). beetje reclame maken.
we waren met 9personen en hebben unaniem gekozen voor een 5gangen verrassingsdiner. (De baas moest toch betalen)
geen spijt gehad, wel gezeten van half7 tot ruim half 11.
De Kruidentuin, een goed restaurant. D.w.z. als je dan wel het restaurant in de plaats Mariënheem gekozen had...:):):)
 
De Kruidentuin, een goed restaurant. D.w.z. als je dan wel het restaurant in de plaats Mariënheem gekozen had...:):):)
Dag Ben, Geesteren is identiek qua kwaliteit van eten.
 
Wij gaan zo dadelijk ook genieten van een diner. Het hoofdgerecht zal bestaan uit een flink bord stamppot boerenkool. Stamppot met twee p's zo merk ik nog net op tijd op. Zodra het geserveerd maak ik in mijn portie een kuiltje. Dat moet voor de jus. Verder hebben wij daar graag een stuk rookworst van het juiste formaat bij. Toevallig in de aanbieding bij de Hema. Niks mis mee. Sommigen zullen dit als een ouderwets voedsel beschouwen maar dat maakt ons niet uit. Het gaat beslist smaken! Vooraf wens ik jullie nog een fijne avond toe!!
 
Dag Ben, Geesteren is identiek qua kwaliteit van eten.
Dat kan best hoor. Maar het zijn verschillende bedrijven en niet van dezelfde eigenaar dacht ik. Vincent en Paulien Vree-Egberts hebben het bedrijf in Mariënheem en inmiddels ook in Holten. En het bedrijf in Geesteren hoort iemand anders voor zover ik weet.
 
Wij gaan zo dadelijk ook genieten van een diner. Het hoofdgerecht zal bestaan uit een flink bord stamppot boerenkool. Stamppot met twee p's zo merk ik nog net op tijd op. Zodra het geserveerd maak ik in mijn portie een kuiltje. Dat moet voor de jus. Verder hebben wij daar graag een stuk rookworst van het juiste formaat bij. Toevallig in de aanbieding bij de Hema. Niks mis mee. Sommigen zullen dit als een ouderwets voedsel beschouwen maar dat maakt ons niet uit. Het gaat beslist smaken! Vooraf wens ik jullie nog een fijne avond toe!!
Heerlijk Ben!
Stamppot met een kuiltje voor de jus, en de gekozen rookworst valt hier ook in de smaak.
Bij boerenkool eet ik altijd een heel klein likje mosterd. Volgens mij nog iets van bij mij opa en oma van moederskant.
 
Boerenkool, rookworst, spekkies, en evt, nog een komkommer die een paar uur in schijfjes in de azijn met peper heeft gelegen, of gewoon een paar augurken erbij.

heb hier zojuist de stukken kip uit elkaar getrokken om nog een tijdje te sudderen. Straks lekker genieten op een broodje,
 
heb hier zojuist de stukken kip uit elkaar getrokken om nog een tijdje te sudderen. Straks lekker genieten op een broodje,
Kip gaat hier morgen in de slowcooker. Hele kip, nog geen idee hoe lang, begin maar eens met 5 uur op high want het is een enorme kip, bijna 1,5 kg.
 
Cadeautje voor je partner (als die er is in jouw leven) neem ik aan? ;)
Haha ik had het slimmer moeten aanpakken ja, hey schat dit is jouw cadeau 🤪. Helaas niet aan gedacht. Maar we zijn allebei blij dat we eindelijk weer schone kleren aan kunnen :DD
 
Hier de tafel gedekt, alleen nog stokbrood snijden, kunnen we zo " aanvallen":Dk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan