Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh, rise and shine. Fris en fruitig. Ontbijtje zo. Dan de auto maar even laten wassen.
 
Moge Marcel en JW en ik ben de Fusion aan het verversen want dan zijn alle bakken weer klaar.
 
Mogguh. Zo richting het Drentse Orvelte voor de Kerstmarkt. Je moet toch wat op je vrije zaterdag die je samen hebt.
https://orvelte.net/
 
Je kan ook lekker luieren Albert😉
Veel plezier samen.
We zijn niet allemaal identiek aan jou John. 🙂😉😉🙄
Wij mogen graag een beetje actief zijn af en toe. En dat is dus vandaag.
 
We zijn niet allemaal identiek aan jou John. 🙂😉😉🙄
Wij mogen graag een beetje actief zijn af en toe. En dat is dus vandaag.
Nou ik ben al vanaf 5 uur actief hoor en heb nog geen minuut gezeten . Net de bak ververst en nu Sky uitlaten en dan heb ik tijd om even rustig te zitten:pp
Nou ja niet gezeten klopt ook niet want af en toe heb ik even hier op het AF gepost en dus wel even een stoel onder mn kont gehad:DD
 
Ik zeg alvast fijne middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag. K heb het koud gekregen vanmorgen op die zgn kerstmarkt in Orvelte. Stelde ook niet zoveel voor overigens.
 
Middag.

Vanmorgen maar weer naar het tuincentrum geweest. Ik heb een kersthuis terug gebracht. Het mechanisme binnenin ging ratelen omdat er af en toe iets bleef hangen.
Is al een 2e object waar iets mee was.
Ze zijn behoorlijk duur. Maar erg goedkoop in elkaar gezet in China.
Dus voor mij geen bewegende huisjes meer. Alleen nog met lampjes.

Ik heb online nog een leuk huisje besteld met daarbij nog een miniatuur kerstboom en lantaarns. Alles met verlichting. Was hier niet meer verkrijgbaar.
Dus van de week is het dan compleet.

Vanmiddag de tuin winterklaar gemaakt. Bladeren weg en het gras een maaibeurt gegeven.
 
Middag binnenkomers en het was ook fris vandaag met de wind.
 
Het gaat goedkomen ☆×× we moeten eerst indraaien.
Ow dit is me clup, mijn ideaal , van allemaal.
 
17027530549121643865286.jpg
17027534572671765859469.jpg
17027534850541255985379.jpg
groet.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Nou wat een slaapkoppen allemaal zeg:DD😉.
 
ja en? Zondag. Dus lekker rustig aan met opstaan, geen werk wat roept. Morgen weer, vandaag niet.
Goedesmorgens AF.
Pluk de dag zeg ik altijd maar Albert😉. Ik heb nu alle klusjes in huis alweer klaar.

Moge binnenkomers.
 
Moge Corne. Het is kil en winderig buiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan