Een goede donderdagavond. Ik ben elke dag weer dankbaar dat ik wakker wordt.je hoort wel eens anders tegenwoordig.
Mijn blijheidsniveau is in dit geval gekoppeld aan de hoeveelheid weersverbetering.... snif, kuch... hoest.Middag Ben en ik kan je verblijden met de boodschap dat de komende dagen het weer iets beter wordt.
Kijk, dat is een troost die er toe doet!Avond Albert en ja daar heb je gelijk in en leeftijd zegt niks.
Wat onderzoek heeft me geleerd dat ook de vrijdag tot een volle dag gerekend mag worden. Daarentegen mag je natuurlijk een desgewenst deel van die dag in pyjama rondbanjeren. 🙂🙂🙂Vrijdag altijd slechts een ochtendje en dan ook nog lekker thuis in de pyjama
Hier schijnt af en toe de zon met 9 graden dus best goed te doen hoor.Mijn blijheidsniveau is in dit geval gekoppeld aan de hoeveelheid weersverbetering.... snif, kuch... hoest.
mijn weekend begint als ik klaar ben met werken voor mn werkgever 🙂.Middag Albert en over 10 uur en 55 minuten begint het weekend😉
Er stond hier nog veel meer maar de opvolgende tekst is gewist. Dit was er bedoelt:Hier stond, "Schrijf jouw reactie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.