Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede donderdagavond. Ik ben elke dag weer dankbaar dat ik wakker wordt.je hoort wel eens anders tegenwoordig.
 
Avond Albert en ja daar heb je gelijk in en leeftijd zegt niks.
 
Avond! Weer wat visjes gehaald vanavond.:DD
 
Mogguh, en daar gaan we. Vrijdag en dus bijna weekend. Over 6uur en 21 minuten trekken we de deur dicht tot maandag.
 
Moge Albert en Lissa, werkse vandaag.
 
Vrijdag altijd slechts een ochtendje en dan ook nog lekker thuis in de pyjama :DD
 
Kun je lekker rustig aan doen toch.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en ga even richting Frits.
 
Vrijdag altijd slechts een ochtendje en dan ook nog lekker thuis in de pyjama :DD
Wat onderzoek heeft me geleerd dat ook de vrijdag tot een volle dag gerekend mag worden. Daarentegen mag je natuurlijk een desgewenst deel van die dag in pyjama rondbanjeren. 🙂🙂🙂
 
Mijn blijheidsniveau is in dit geval gekoppeld aan de hoeveelheid weersverbetering.... snif, kuch... hoest.
Hier schijnt af en toe de zon met 9 graden dus best goed te doen hoor.
 
Middag Albert en over 10 uur en 55 minuten begint het weekend😉
 
wat is het weer een raar land dat Nederland. Roken maken ze onbetaalbaar, maar de wiet willen ze dan legaliseren…
en straks wordt je er zo zwaar aan verslaafd dat je het niet genoeg vindt en dus grijpt naar zwaardere drugs?
ze zijn niet wijs hier in NL.
 
Tja veel gebruiken bij de wiet ook shag dus door het te legaliseren verdienen ze weer meer aan de shag die dan verkocht gaat worden.
Maar ze wilden roken toch ontmoedigen?🤣🤣
 
Middag Lissa. Zo de pan kip pinda met bami is klaar dus ik ben er ook klaar mee verder.
 
Hier stond, "Schrijf jouw reactie
Er stond hier nog veel meer maar de opvolgende tekst is gewist. Dit was er bedoelt:
Hier stond, "Schrijf jouw reactie..." maar die tekst heb ik overgekalkt. Voornoemde tekst is nu verdwenen. Dat overkalken moet je trouwens niet letterlijk nemen want dat wordt niet geaccepteerd door mijn computer. Hij zou in het geval van kalk toevoegingen werk weigeren. Je moet teksten toevoegen in het geval van computergebruik met een toetsenbord. Dat kan ik jullie ook aanraden in het geval van overschrijvingen van de eerder genoemde tekst. Dat, het overschrijven, heeft overigens ook nut en dat wordt zichtbaar door reclame uitingen die mogelijk verschijnen aan onze zijde. Aan de nadere zijde worden onze geschriften duidelijk gemaakt door financiële aanvullingen, elders overigens. Noodzakelijk kennelijk dan weer voor het bestaan van deze site. En dat maakt het weer mogelijk om de tekst, "Schrijf jouw reactie..." over te kalken. Maar dat overkalken moet je dan.... Ophouden, we gaan weer in rondjes draaien!

Je krijgen nu gewoon mijn niet ronddraaiende groet. Een fijne dag allemaal!
 
Middag, lekker even gewandeld en kerstkaartjes in de brievenbus gedaan, sorry AFfers, jullie krijgen geen kaartjes. Heb geen adressen van u lieden. En nu aan de koffie, en zo maar eens met de snoeischaar door mn kikkerbak en het aquarium Verversen.
 
Mag ik u allen alvast een fijne avond toewensen en we gaan maar wat bami eten hier. See you later:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan