Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond binnenkomers en hier hebben we de rookmelder in de hal bij de buitendeur en boven op de overloop conform de regels van de overheid.
 
Moge Corne op deze grijze dag.
 
Middag Lissa en de zon gaan we niet zien denk ik.
 
Middag. Mijn werkdag zit er op. morgenvroeg 6uur weer verder. Zal zo de snoeischaar eens pakken en de dakplataan snoeien. Staat inmiddels op MP om gratis af te halen. We willen de tuin toch veranderen komend voorjaar, en die boom past er dan niet meer. als we er nu iemand blij mee kunnen maken…. Anders komt mn broer met de zgn ‘knetterbiele’ wel langs en gaat hij naar de stort.
 
En nu ben ik klaar met de klusjes. Boom gesnoeid samen met de vrouw. Wandeling gemaakt samen. En zonet de stofzuiger door de huiskamer/keuken gehaald. Daarna de stofzak vervangen en de filters maar eens schoongemaakt. Nu weer volop zuigkracht denk ik.

en voor de rest vd middag relaxt zijn. Na het eten lekker douchen en voor de kijkbuis.
 
Middag Albert en hier net een nieuwe magnetron geplaatst dus we kunnen weer flink snacken:DD
 
Snacks in de magnetron? Brrrr. die horen in het vet!
Ach nee ovensnacks zijn net zo lekker hoor want het is een combi met heteluchtstand voor snacks en pizza.
Ze brachten dat ding die ik bij Media Markt had gekocht maar door PostNL en ik had apart gevraagd of de oude meegenomen zou worden maar ja zei de bezorger wij doen dat niet. Dus ik MM gebeld en die hadden een klacht doorgezet en net kreeg ik al een mail dat de toezegging niet terecht was als de bezorging via PostNL gaat maar om ons tegemoet te komen sturen ze morgen een bezorgdienst om de oude alsnog mee te nemen dus toch nog netjes geregeld.
De verkoper had moeten weten dat zoiets met PostNL wordt bezorgd maar ja die was niet goed op de hoogte dus.
 
Ik ga nooit van internep uit want veel info klopt niet Albert:DD😉
Ik check ook vaak via de laptop mn banksaldo en telkens weer is mn conclusie dat het saldo niet klopt en dat ze zomaar wat nullen hebben weggelaten🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan