Middag Marcel.
Hun wie ???? nog nooit van gehoord of gezien en als ik de beschrijving zo lees hoeft dat ook niet.Zo we gaan vast weer hoog scoren bij het ESF🤣🤣🤣
https://www.nu.nl/songfestival/6293496/joost-klein-voor-nederland-naar-eurovisie-songfestival.html
Haha, ja dat is iemand die ik ook niet ken en als ik zn nummers hoor dan klik ik het heel snel weer weg.goedemorgen
Hun wie ???? nog nooit van gehoord of gezien en als ik de beschrijving zo lees hoeft dat ook niet.
Dankje!Oei dat is vervelend Lissa dus veel sterkte maar dan.
Zou kunnen maar er heerst volgens mij van alles en nog wat momenteelHopen dat het geen corona is want dat hebben wij allemaal 3 wk geleden weer gehad.
Goed gekozen.Ze zijn allemaal gekoppeld.
Rookmelders moeten niet in een keuken. Teveel vals alarm. Want bij bakken komt er al snel wat damp / rook vanaf.Goed gekozen.
Misschien gelezen dat wij van de week weer een alarm hadden. Ik kan dan horen dat ze per etage beginnen te loeien. Dan weet ik al hoe laat het is. Hier staat een stok in de gang om hem uit te duwen. Een buurvrouw doet dat met een paraplu. Een ander weer met een bezem. Als het maar voor het grijpen ligt. Als hij niet uit gaat is het de biezen pakken. Of eigenlijk gaat hij wel uit maar begint onmiddellijk weer te loeien.
Waarom een hittemelder in de keuken? Ik heb geen idee.
Tot nu toe was iedere keer als er een alarm af ging bij de buren, stront aan de knikker in de keuken.
Als je met de fiets gaat hoeft het maar eens in de 2 jaar denk ik😉En omdat ik nu zo lekker dichtbij het werk woon, is 1x per jaar ook genoeg.
Klopt helemaal en wat denk je dat het per jaar aan brandstof scheelt als je met de fiets gaat en wat voor goede invloed het heeft op je conditieEn een fiets heeft geen airco nodig John.😉
Om een misverstand te voorkomen. Hier hangen de rookmelders niet in de keuken maar in de aangrenzende hal. Of we vals alarm hebben gehad al die tijd laat ik even in het midden want het kan potentieel wel uit de klauwen lopen als bv iets op het gasfornuis vergeten wordt.Rookmelders moeten niet in een keuken. Teveel vals alarm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.