Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is voornamelijk rustig zo hier op dit forum dat pleit voor zich.
 
Zo lekker op de bank een filmpje kijken.
 
Zooo lekker middagje kerstmarkt in Münster gehad en nu onderweg naar huis, wat chinees opwarmen en languit op de bank voor Harry Potter 🤓
 
Avond. Lui daggie niksen. Voetbal kijken vanaf de bank. Met de lange benen van een slapende jongeman half over me heen.
En nu wachten op de vrouw die tot 8uur moet werken vandaag,
 
Avond Lissa en Albert en hier ook voor de buis.
 
Goedemorgen.

Zo de auto maar eens naar de garage brengen. APK plus een beurt.
 
Moge Marcel en maar hopen dat er geen kosten achterweg komen dus.
 
goedemorgen

Hun wie ???? nog nooit van gehoord of gezien en als ik de beschrijving zo lees hoeft dat ook niet.
Haha, ja dat is iemand die ik ook niet ken en als ik zn nummers hoor dan klik ik het heel snel weer weg.

Moge Jaap en Corne.
 
Lekker ziekjes dus weer huiswaarts gekeerd en kijken of we thuis nog wat kunnen werken, maar dan met pyjama aan op de bank
 
Oei dat is vervelend Lissa dus veel sterkte maar dan.
 
Hopen dat het geen corona is want dat hebben wij allemaal 3 wk geleden weer gehad.
 
Middag. Weer begonnen aan een drukke werkweek. Rest vd week lekker om 6uur al bezig om wat klanten blij te maken. Morgen komt er nog een borduurmachine bij te staan. Kunnen we nog sneller werken.
Gelukkig nog maar tot en met de 21e werken dit jaar. Kunnen we dan 1,5 week op onze reet blijven zitten thuis.
 
Middag.

Deze ochtend de brandmelders maar eens opgehangen. Op iedere verdieping een rookmelder en in de keuken een hitte melder.
Heb voor de garage ook nog maar een hitte melder besteld. Die zal ik komend weekend maar ophangen.
Want nu staat er regelmatig een auto in de garage.
Bij de trap hangt een afstandbediening om ze te testen of uit te zetten.
Ze zijn allemaal gekoppeld.

Vanmiddag klein rondje op de brunsummer heide gedaan. Bij de Sibelco groeve uitgekomen.

https://www.vvvheerlen.nl/te-doen-i...enswaardigheden/detail/groeve-sibelco/406960/
 
Ze zijn allemaal gekoppeld.
Goed gekozen.
Misschien gelezen dat wij van de week weer een alarm hadden. Ik kan dan horen dat ze per etage beginnen te loeien. Dan weet ik al hoe laat het is. Hier staat een stok in de gang om hem uit te duwen. Een buurvrouw doet dat met een paraplu. Een ander weer met een bezem. Als het maar voor het grijpen ligt. Als hij niet uit gaat is het de biezen pakken. Of eigenlijk gaat hij wel uit maar begint onmiddellijk weer te loeien.

Waarom een hittemelder in de keuken? Ik heb geen idee.

Tot nu toe was iedere keer als er een alarm af ging bij de buren, stront aan de knikker in de keuken.
 
Middag Ff bij het Olle mensie (moeders) op bezoek. Paar kerstspulletjes mee voor de gezellligheid.
 
Goed gekozen.
Misschien gelezen dat wij van de week weer een alarm hadden. Ik kan dan horen dat ze per etage beginnen te loeien. Dan weet ik al hoe laat het is. Hier staat een stok in de gang om hem uit te duwen. Een buurvrouw doet dat met een paraplu. Een ander weer met een bezem. Als het maar voor het grijpen ligt. Als hij niet uit gaat is het de biezen pakken. Of eigenlijk gaat hij wel uit maar begint onmiddellijk weer te loeien.

Waarom een hittemelder in de keuken? Ik heb geen idee.

Tot nu toe was iedere keer als er een alarm af ging bij de buren, stront aan de knikker in de keuken.
Rookmelders moeten niet in een keuken. Teveel vals alarm. Want bij bakken komt er al snel wat damp / rook vanaf.
Een hitte melder reageerd op een snelle stijging van temperatuur. Dan gaat deze af.
Daarom ook voor in de garage. Want een rookmelder reageert ook op uitlaatgassen.
 
Middag.

Auto staat weer op de oprit. En het was een stuk goedkoper dan bij de dealer.
Airco ook gelijk een grote beurt laten geven.
En er zit zelfs een jaar pechhulp bij.

En omdat ik nu zo lekker dichtbij het werk woon, is 1x per jaar ook genoeg.
 
En een fiets heeft geen airco nodig John.😉
Klopt helemaal en wat denk je dat het per jaar aan brandstof scheelt als je met de fiets gaat en wat voor goede invloed het heeft op je conditie:DD:DD
 
Rookmelders moeten niet in een keuken. Teveel vals alarm.
Om een misverstand te voorkomen. Hier hangen de rookmelders niet in de keuken maar in de aangrenzende hal. Of we vals alarm hebben gehad al die tijd laat ik even in het midden want het kan potentieel wel uit de klauwen lopen als bv iets op het gasfornuis vergeten wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan