Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Het wordt steeds vroeger avond bij jou 😆
 
Moi. Nou de top 10 vd top2000 is weer gelijk aan 2022. Beetje erg toevallig volgens mij.
 
Het wordt steeds vroeger avond bij jou 😆
Volgens mij was het precies half 6 en ja dan ga ik los hoor🤣🤣

Avond binnenkomers en aangezien het nu 17.58 is wens ik iedereen alvast een fijne zaterdag toe:pp
 
Zo ik heb even getest of het water uit de douchekop nog nat was en ja tot mn verbazing was dat zo. En nee ik heb niet gedouched met mn onderbroek aan dit keer🤣🤣
Test je die douche ook net als de aardlek 2x per jaar??
 
Zal es een kop thee maken voor 2 personen zo. Ja het is weer een werkweekend voor de ega. 3 middag-/avonddiensten achter elkaar
 
Ach ja die paar minuten, maar je hebt gelijk, eerder is eerder 😉.
Toch jammer dat jullie jezelf nog geloven ook. Eerst dat gedoe om de eierbal en nu dit weer🤣🤣🤣
Die paar minuten. Je zou in je blote kont voor de deur moeten wachten….
IMG_3970.jpeg
IMG_3969.jpeg
 
Ben je weer over straat gegaan in je wollen onderbroek??
Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆
 
Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆
Ach, met dit weer is er weinig te zien……
 
Goedemorgen op deze zaterdagmorgen.
 
Goedemorgen.

Deze ochtend is het niet zo koud buiten.
Het wordt wel steeds kaler buiten. En ik zie nu weer een aantal huizen welke ik al heel lang niet heb kunnen zien vanuit de keuken.
 
Moge Marcel en dan moet je met de kale bomen er wel op letten dat je niet bloot door het huis gaat huppelen he:pp
 
Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆
Rare jongens, die Groningers. Ze gaan met een onderbroek aan onder de douche waar een aardlekkabel op aangesloten is en lopen zonder onderbroek op straat... 😳🙄:juggle:

 
Een goedemorgen is een prachtig begin van de dag al ben ik ervan overtuigt dat een aantal mensen al een flink deel van die dag hebben opgemaakt. Niettemin; maak er iets moois van vandaag!
 
Rare jongens, die Groningers. Ze gaan met een onderbroek aan onder de douche waar een aardlekkabel op aangesloten is en lopen zonder onderbroek op straat... 😳🙄:juggle:


Moge Ben en het is hier een vrij volkje hoor:DD:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan