Ik zeg alvast avond allemaal.
Die klokken lopen achter in Grun 😉Het wordt steeds vroeger avond bij jou 😆
Volgens mij was het precies half 6 en ja dan ga ik los hoor🤣🤣Het wordt steeds vroeger avond bij jou 😆
Test je die douche ook net als de aardlek 2x per jaar??Zo ik heb even getest of het water uit de douchekop nog nat was en ja tot mn verbazing was dat zo. En nee ik heb niet gedouched met mn onderbroek aan dit keer🤣🤣
Volgens mij lopen die voor 😉Die klokken lopen achter in Grun 😉
Het is daar ook eerder donker dan hier!Het wordt steeds vroeger avond bij jou 😆
Dat doe ik doorgaans in dezelfde week als het testen van de rookmelder en dat was al dik een jaar geleden🤣🤣Test je die douche ook net als de aardlek 2x per jaar??
Hij test z'n douche mét het aardlek. Het liefst tijdens het douchen. In Groningen aarden ze via de douchebuizen en dat moet nauwkeurig getest.Test je die douche ook net als de aardlek 2x per jaar??
Ja als we geen lek in de douche zouden hebben dan zou de boel overstromen tochHij test z'n douche mét het aardlek
Vreemd gedoe daar in Limburg want hier duurt het weekend altijd 2 dagen en nooit een dag meer of minder hoorHier lekker lang weekend.
Ik zie @Ed Tensen hard lachen om je berichtje, maar Ed, het is echt waar 🙂Het is daar ook eerder donker dan hier!
Toch jammer dat jullie jezelf nog geloven ook. Eerst dat gedoe om de eierbal en nu dit weer🤣🤣🤣Ik zie @Ed Tensen hard lachen om je berichtje, maar Ed, het is echt waar 🙂
Ach ja die paar minuten, maar je hebt gelijk, eerder is eerder 😉.
Die paar minuten. Je zou in je blote kont voor de deur moeten wachten….Toch jammer dat jullie jezelf nog geloven ook. Eerst dat gedoe om de eierbal en nu dit weer🤣🤣🤣
Hier was de zon al vanaf 12 uur onder want ik heb geen zon gezien vanmiddagDie paar minuten. Je zou in je blote kont voor de deur moeten wachten….
Bekijk bijlage 369396Bekijk bijlage 369397
Ben je weer over straat gegaan in je wollen onderbroek??Hier was de zon al vanaf 12 uur onder want ik heb geen zon gezien vanmiddag
Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆Ben je weer over straat gegaan in je wollen onderbroek??
Ach, met dit weer is er weinig te zien……Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆
Dat zeg ik 14 min 😊.Die paar minuten. Je zou in je blote kont voor de deur moeten wachten….
Bekijk bijlage 369396Bekijk bijlage 369397
Wat voor eierbal, zegt mij niks, geen begrip hier 🤔😊.Toch jammer dat jullie jezelf nog geloven ook. Eerst dat gedoe om de eierbal en nu dit weer🤣🤣🤣
Zucht.....Ja als we geen lek in de douche zouden hebben dan zou de boel overstromen toch
Rare jongens, die Groningers. Ze gaan met een onderbroek aan onder de douche waar een aardlekkabel op aangesloten is en lopen zonder onderbroek op straat... 😳🙄Man je moet het niet verder vertellen maar het zal de leeftijd zijn want ik liep met Sky buiten rond half 1 en toen kwam ik erachter dit ik helemaal geen onderbroek aan had en ik dacht steeds al waarom kijken de mensen toch zo😆
Rare jongens, die Groningers. Ze gaan met een onderbroek aan onder de douche waar een aardlekkabel op aangesloten is en lopen zonder onderbroek op straat... 😳🙄
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.