Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond beste mede hobbyisten.
 
De kerst gezelligheid is weer in huis met kerstboom en kerstdorp in de vorm van een eigen gemaakte etagère.
 
Ja hier ook het eea neergezet Albert en het hoort erbij he.
 
Avond.

Hier ook wat leuke kersthuisjes.
 
Mogge. Fris op fiets om 6:15. Avast begonnen op het werk om wat spoedklusjes klaar te krijgen voor een klant deze week. Ff achter de machine tot 7:30 en dan op de bureaustoel uitrusten. Schermpje kijken.
 
Goedemorgen.

Hier ook fris buiten. Min 1 zie ik staan.
 
Moge Marcel en hier geen vorst gelukkig.
 
Goedemorgen,
ik had gisteren de eerste kerstkaart al binnen. Iemand die trouw afwacht tot na Sinterklaas en jaarlijks de eerste is.
Mijn eerste kerstkaart gisteren gepost, maar die moet wel naar de VS dus daar moet ik wat eerder mee zijn.
 
Mogge. Mistig en koud hier in het Oosten.
IMG_5343.jpeg
 
Goede morgen
Ochtend rust vanaf 8.00 uur ernstig verstoord hier😉
Maar wat knapt het op en veiliger ook bij de laatste storm kwam er veel dood hout uit vandaan en gingen de bomen wel heel erg heen en weer en aangezien ze op de slootkant staan was dat niet zo prettig.
IMG_20231207_110559.jpg
IMG_20231207_110613.jpg
 
Moge binnenkomers en hier ook lekker zonnig.
 
Goede morgen
Ochtend rust vanaf 8.00 uur ernstig verstoord hier😉
Maar wat knapt het op en veiliger ook bij de laatste storm kwam er veel dood hout uit vandaan en gingen de bomen wel heel erg heen en weer en aangezien ze op de slootkant staan was dat niet zo prettig.
Bekijk bijlage 369352Bekijk bijlage 369353
Soms jammer, soms noodzakelijk
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag. Aan de lunchbreak. En dan nog een kleine 2 uur. Kijken of de mist nog wegtrekt voor ik de fiets de sporen geef.
 
Middag Albert en het is hier zo zonnig dat ik daardoor geen mist zie.
 
Hier gaat de ploeg van de gemeente elk jaar alle bomen langs en zagen dan wat gevaarlijk kan zijn weg maar ja dat zal per gemeente verschillen denk ik. De andere dagen hangen die jongens te rusten op de schoffel:DD:DD
 
Goedemiddag. Eten voorbereid, straks aan de knoppen zitten. Lekker fris buiten nog steeds. Zojuist wel gemerkt met het ophangen vd lichtjes langs de schutting.
 
Middag Albert en nadat de zon weg was hier voelde het een stuk kouder aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan