Morge John ja nu wel maar helpt niet echt helaas.😴😴Moge Jaap en heb je je kop sterke koffie al op😉
Middag John, heb je de spammer even vriendelijk de deur gewezen?Middag heer Albert.
Nou die eer heeft een collega opgestreken want ik was met mn siësta bezigMiddag John, heb je de spammer even vriendelijk de deur gewezen?
Yep, en daarna gaattie op een stoplicht zitten. Hij heeft gehoord dat rood licht goed helpt tegen spierpijn. 🙂Die arme Sint kan wel een koude kont krijgen op zn paard straks🤣
Moge Andre en die tip om daarop te gaan zitten komt vast van de Wijsneus PietMorgen allemaal
Yep, en daarna gaattie op een stoplicht zitten. Hij heeft gehoord dat rood licht goed helpt tegen spierpijn. 🙂
Nope, bijna goed. Tis de wegwijspiet.Moge Andre en die tip om daarop te gaan zitten komt vast van de Wijsneus Piet
35 minuten te laat maar vooruit.Middag allemaal.
Wie zaagt er als eerste de week door?
Ik heb een aanvraag gedaan voor een acceptabel weer type. Er is toegezegd dat ik e.e.a. mag verwachten. Alleen was het door allerlei omstandigheden nog geen tijd lijn aan te koppelen. 🙂🙂🙂Avond.
Eerst was het steenkoud. Nu is het net wat minder koud. Maar wat een zijkweer.
Nog een paar weken, dan is die ellende ook weer voorbij.
December. Ik heb er echt helemaal niks mee.
Dit is dus wellicht iets voor jouIk heb een aanvraag gedaan voor een acceptabel weer type. Er is toegezegd dat ik e.e.a. mag verwachten. Alleen was het door allerlei omstandigheden nog geen tijd lijn aan te koppelen. 🙂🙂🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.