Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja meestal heel vroeg he en vandaag zelfs nog iets later dan anders.
 
Straks weer met een bus gevaarlijke supporters naar de uitwedstrijd in deventer 😝
 
O ja dat is vaak wel een dingetje en ik herinner me nog de bezoeken van Twente supporters hier in Groningen en dan was de bus onderweg bij de viaduct bij het station ook vaak de dupe. ook vaak flinke knokpartijen bij het stadion.
Alvast sterkte straks met de reis Noa.
 
Mogge, het is bijna 1 graad boven 0, maar het is behoorlijk koud. Regen- of sneeuwkou. Niks aan, dus rest vd dag lekker bij de kachel dacht ik maar zo.
 
Middag allemaal. In Rotterdam worden de messen al geslepen:DD
 
O ja dat is vaak wel een dingetje en ik herinner me nog de bezoeken van Twente supporters hier in Groningen en dan was de bus onderweg bij de viaduct bij het station ook vaak de dupe. ook vaak flinke knokpartijen bij het stadion.
Alvast sterkte straks met de reis Noa.

Klopt Groningen en Twente is ook altijd feest! Ziet er alleen niet naar uit dat Groningen op korte termijn weer in de eredivisie speelt 😝. Dank, komt goed!!
 
Klopt Groningen en Twente is ook altijd feest! Ziet er alleen niet naar uit dat Groningen op korte termijn weer in de eredivisie speelt 😝. Dank, komt goed!!
Haha, die mogen al blij zijn als ze de top 6 weer gaan bereiken.
 
Vraagje aan ipad bezitters.

Waarom komt iedere keer dat ik naar foto’s ga die verdomde side menu steeds opent?

Ik wil gewoon zoals het voorheen was, gelijk mijn fotos bekijken. En niet iedere keer dat menu weg vegen.
 
Vraagje aan ipad bezitters.

Waarom komt iedere keer dat ik naar foto’s ga die verdomde side menu steeds opent?

Ik wil gewoon zoals het voorheen was, gelijk mijn fotos bekijken. En niet iedere keer dat menu weg vegen.
Middag allen, Sneu volk in Rotterdam met het K- woord gescheld, en die scheids hielp jullie ook niet he.
PSV. oleeee



IMG_2888.jpeg


je bedoelt dit Marcel in de Foto app op de iPad?

dan moet je ff linksboven op dat blauwe geval drukken., even rood omlijnt. dan zie je de foto’s weer normaal.
 
Middag allen, Sneu volk in Rotterdam met het K- woord gescheld, en die scheids hielp jullie ook niet he.
Ach Albert dat doen de supporters van alle clubs hoor en ook die van Grunn en PSV als het tegenzit. In Rotterdam zijn ze dan niet anders als de andere supporters.
 
Ach Albert dat doen de supporters van alle clubs hoor en ook die van Grunn en PSV als het tegenzit. In Rotterdam zijn ze dan niet anders als de andere supporters.
Nou, die van Rotterdam zijn wel wat erger volgens mij, want geen enkele andere ploeg is ook metershoge netten nodig rond het veld.
 
Nou, die van Rotterdam zijn wel wat erger volgens mij, want geen enkele andere ploeg is ook metershoge netten nodig rond het veld.
Haha, ja in beeld kon je dat zien maar ja volgens wilden ze het in Amsterdam ook doen maar ja de fans van die clubs zijn niet de aardigste vaak. Vaak allemaal popie jopies die elkaar opstoken bij de wedstrijd en dan domme dingen doen terwijl ze buiten het veld vaak niet verkeerd zijn.
Op mn vorige werk 2 hele aardige gasten maar die stonden op zondag wel bij de Z side en dan waren ze heel anders dan op het werk. Het is jammer dat ze bij een wedstrijd zich niet weten te gedragen.
 
Middag allen, Sneu volk in Rotterdam met het K- woord gescheld, en die scheids hielp jullie ook niet he.
PSV. oleeee



Bekijk bijlage 369239


je bedoelt dit Marcel in de Foto app op de iPad?

dan moet je ff linksboven op dat blauwe geval drukken., even rood omlijnt. dan zie je de foto’s weer normaal.
Ja Albert, dat weet ik.

Maar ik moet dit nu dus steeds doen. Iedere keer de app opent.
Dat is toch dwaas.
Net of ik iedere keer het instelling menu erbij wil hebben.
Ik wil gewoon foto’s kijken.
 
Avond allemaal en we hebben de lange latten al klaar staan voor de bergen sneeuw die morgen voor de deur schijnen te liggen.
 
Vraagje aan ipad bezitters.

Waarom komt iedere keer dat ik naar foto’s ga die verdomde side menu steeds opent?

Ik wil gewoon zoals het voorheen was, gelijk mijn fotos bekijken. En niet iedere keer dat menu weg vegen.
Ik heb hier geen last van...


Ja Albert, dat weet ik.

Maar ik moet dit nu dus steeds doen. Iedere keer de app opent.
Dat is toch dwaas.
Net of ik iedere keer het instelling menu erbij wil hebben.
Ik wil gewoon foto’s kijken.
Wellicht een overbodige opmerking, maar heb je als eens geforceerd afgesloten en opnieuw opgestart? Dan sluit hij alle apps en weet je zeker dat ze opnieuw opstarten. Dat is anders dan via de 'app switcher' weg vegen.

Sorry, ik heb de iPad en telefoon op Engelstalig staan dus weet even de Nederlandse benaming voor de 'app switcher' niet.
 
Avond. Makkelijke snack gehad, broodtrommel weer vol, en nog 14 werkdagen tot aan de kerstsluiting van mn werk.
 
Tussen Kerst en Jaarwisseling ook vrij?
Yep. van 22 december tot 3 januari lekker niet werken. We zijn nu al beetje bezig met orders doorschuiven naar volgend jaar, of gewoon zeggen dat het absoluut niet meer lukt qua planning.
 
Yep. van 22 december tot 3 januari lekker niet werken. We zijn nu al beetje bezig met orders doorschuiven naar volgend jaar, of gewoon zeggen dat het absoluut niet meer lukt qua planning.
Lekker er zo tussendoor met de feestdagen!
 
Lekker er zo tussendoor met de feestdagen!
Zeker, dat houden we er al jaren in dat we rond de kerst een 2 weken vrij zijn. Soms wat meer, soms wat minder. Net hoe kerst en oud en nieuw op de kalender vallen. Is ook wel een voordeel van een klein bedrijf met 8 personen.
 
Goedemorgen.Moge allemaal en nee want ik was al om half 6 in de chat Albert en hier ligt amper sneeuw hoor. Ik kan de stoeptegels nog zien dus ik schat een laagje sneeuw van 2 mm.
Het vriest hier ook niet nu dus het meeste is al in drap veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan