Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal... Hier lekker achter mijn bureau met een lekker kopje thee. Nog steeds eerst rustig aan doen sinds vorige week donderdag. Ben weer opgenomen geweest. Maar sinds enkele dagen weer thuis. Wel met de oplegging de rust te nemen. Hetgeen ik ook ter harte neem. Buiten is het hier stervenskoud. Waarschijnlijk zoals elders in het land. Straks ff een paar boodschapjes doen. Wens jullie een fijne voortzetting van de dag...
 
Middag, ritje tankstation Itterbeck gehad voor de goedkopere peut. Gedoucht zojuist, zo maar langs moeders om te zien hoe het gaat, het lichtje gaat langzaam uit lijkt het..
vanavond naar een typisch Gronings plekkie (Luddeweer of all places) voor een familiebezoek.


beterschap gewenst Stan.
 
Middag :koffie:
Doe beide maar voorzichtig Albert en Stan met op of langs de wegen gaan.
Is hier en daar verraderlijk glad.
 
Middag binnenkomers en sterkte Stan.
 
@stanovic
Beterschap gewenst.

We worden allemaal iedere dag een dagje ouder. Maar we vergeten soms naar ons lichaam te luisteren. En blijven doorgaan alsof we 10 jaar jonger zijn.
Neem op tijd je rust. Geniet iedere dag. En wat vandaag kan, kan ook morgen.
 
Is beter voor de accu om hem binnen te houden.
Dat werkt anders want de laptop staat in huis en heeft verbinding met een sensor op de neus van Sky en die loopt 3 rondjes om het huis en zo weten we de temp🤣

Avond allemaal. O Sky komt net binnen en de laptop meld dat het -3 is is momenteel.
 
Moge Nicole en ik ga even de kou weer in.
 
Mogge, hier gaat er iemand op de fiets de kou in om te werken. En ik ga de wasmachine maar eens vullen zo.
 
Goedemorgen,

Hierbuiten -2°, nu ff lekker bakkie pleur.
Fijn zaterdag allen😀
 
Moge heren en ik ga Appie plunderen.
 
Goedemorgen.

Erg koud buiten. -3
 
Moge marcel en hier ook -3 en door lichte sneeuw plaatselijk wat wit.
 
Goedemorgen.

Erg koud buiten. -3
Zeg dat nou niet hardop, ik had al moeite de honden met hun blote buik aan het lopen te krijgen.

Ik was overigens ook niet erg enthousiast maar dat lag hoofdzakelijk ergens anders aan 😴
 
Moge Nicole en ik ga er ook zo weer aan geloven maar Sky heeft nu een vrij dikke vacht en maalt niet om -3. Regen is een no go dus ja ik moet de jas maar weer aantrekken.
 
Moge Nicole en ik ga er ook zo weer aan geloven maar Sky heeft nu een vrij dikke vacht en maalt niet om -3. Regen is een no go dus ja ik moet de jas maar weer aantrekken.
Indy heeft erg dunne vacht en Peb koelt met haar formaatje relatief snel af.

Kopje water bevriest ook eerder dan een emmer gevuld met 10 liter water. Dus toch oppassen met die kleine. Ze hebben ook minder reserve.
 
Ja tegenover ons wonen ook 2 die vrij weinig haar hebben en die rillen de hele weg. Nou ja hier staat de slowcooker aan met de snert.
 
Middag allemaal... Hier lekker achter mijn bureau met een lekker kopje thee. Nog steeds eerst rustig aan doen sinds vorige week donderdag. Ben weer opgenomen geweest. Maar sinds enkele dagen weer thuis. Wel met de oplegging de rust te nemen. Hetgeen ik ook ter harte neem. Buiten is het hier stervenskoud. Waarschijnlijk zoals elders in het land. Straks ff een paar boodschapjes doen. Wens jullie een fijne voortzetting van de dag...
Wie weenst oe gien hoar minder op 'n pruik! Hold oe good!
 
Nu kan ik jullie wel vertellen hoe het staat met de temperatuur buiten het aquarium, sterker nog buiten het huis maar denkelijk weten jullie dit al. Ga we maar over tot de dag wens: Een fijne dag allemaal!
 
Moge Ben en het enige wat ik weet is dat het koud is.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag, er hangt hier een heerlijke geur vd erwtensoep die staat te garen.
in de tussentijd de Lido maar een beetje onderhanden nemen.
 
Middag Albert en diezelfde geur hangt hier ook toevallig. Vraag me alleen af of er na 8 uur bij ons ook dezelfde geur zal hangen🤣🤣:pp
 
Avond, de EK balletjes gaan zo rollen.
 
Lekker dagje dierentuin gehad vandaag 🥶
 
Goedenavond.

Heb hier wat kerstlichtjes in huis gehaald.

IMG_0218.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan