Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal. Het is hier nog steeds -1.
 
Middag Martin en hier geen zonnetje.
 
Dag lieve dames en beste heren. 😉
 
Middag Albert. Hier even een kop cup a soup om weer op te warmen.
 
1 december meteorologische winter, zo wordt ons ook verteld. Buiten doet men deze uitspraak gestand, het is gaan vriezen. Dat betekend ook iets voor Friezen. Dat zijn slimme jongens. Ze waren vanochtend al te zien met boormachines. Met boormachines? Ja, met boormachines waar ze gaatjes boorden in uiterst dunne laagjes ijs. Onzin en beslist niet nodig voor ons. Wel voor westerlingen. Die worden daar nerveus van. De Friezen zorgen met dat geboor ervoor dat de gedachte op een mogelijke 11 steden tocht naar boven komt. En dat daar geld uitgegeven moet worden om e.e.a. niet te missen. Geld dat dan weer ten goede komt aan Friezen die overigens gratis aan ijs komen op slootjes en vaarten. En daar moet je, vooral als westerling toch wel bij zijn. Dus wordt er gezocht naar schaatsen, die overigens ook door Friezen gefabriceerd worden mochten ze niet meer te vinden zijn. Het zijn beslist geen rare jongens die Friezen als het gaat vriezen...🙂🙂😉

Zo genoeg geschreven, oh nee, we moeten mijn, niet alledaagse, groet niet vergeten, niet bij vriezen of dooien! Een fijne dag vandaag!
 
Het zijn beslist geen rare jongens die Friezen als het gaat vriezen.
Ook als het niet vriest hoor want ze hebben het daar 365 dagen per jaar over een Elfstedentocht🤣

Middag Ben.
 
Middag, auto weer klaar voor een jaartje of 15000km, nou ja bijna dan. Een slangetje van het koelsysteem ‘zweet’ iets en moet nog vervangen worden, is ff niet op voorraad. Met een weekje even weer terug dus.
 
Grijze dag hier heel de dag. Niet veel bijzonders.
 
Klopt Albert en hier niet anders dus koning winter staat voor de deur.
 
Avond Marcel en Albert en ja ik val in de categorie jong natuurlijk:DD
 
Goedemorgen van uit een ☀️ maar fris -2 Andijk
 
Moge Jaap en hier ook zon bij -6 graden volgens de laptop.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
O net terug uit de stad maar op de fiets is het koud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan