Moge Martin en ja ik zoek wat belangrijke topics die waren verdwenen inderdaad. Nog best een klusje.
Toch leuk zo'n weerstation. Heb er vaak zelf een willen kopen maar hier zou het te dicht op de gevel staan en onbetrouwbare metingen geven.Ach als we het toch over het weer hebben, hier het weerbericht van mijn weerstation. 🙂
Bekijk bijlage 368949
Ik zeg nee, koop er maar twee.dus ik koop er maar niet een
tja, het mooiste is om op de hei te wonen met zo’n apparaat buiten. Kan de wind er ook mooi omheen waaien. Hier hangt hij op 2mtr hoogte aan de schutting achter, ook niet helemaal vrij voor een accurate windsnelheid en richting maar ach de wind is toch meest westelijk tot noord/oost hier.Toch leuk zo'n weerstation. Heb er vaak zelf een willen kopen maar hier zou het te dicht op de gevel staan en onbetrouwbare metingen geven.
Dat is waarschijn nog de beste plek bij een woning of op het dak.tja, het mooiste is om op de hei te wonen met zo’n apparaat buiten. Kan de wind er ook mooi omheen waaien. Hier hangt hij op 2mtr hoogte aan de schutting achter, ook niet helemaal vrij voor een accurate windsnelheid en richting maar ach de wind is toch meest westelijk tot noord/oost hier.
Goed idee, een voor de grijze en een voor de groene klikoIk zeg nee, koop er maar twee.
Ik ook, in de zomer kan je naar het strand en ook al ga je niet in de zon liggen is het daar altijd leuk. In de winter zie je alleen dikke jassen waarin je hooguit mensen kan vermoeden... 🙂🙂😉Goedenavond.
Het is koud en het is nat. Ben blij als het januari is.
Ik heb zo’n hekel aan deze tijd van het jaar.
??????? 😳Avond. Bedtijd zo ongeveer. Eerst nog ff op de ega werken die nog terug moet komen van de avonddienst
Wij hopen elke dag op wat zonnewarmte. Dat is dan nodig om het keiharde water op onze auto ruiten te ontharden. Hoef je trouwens niets op af (te laten) stellen. We hopen veel dus je hoopt elke dag ook weer op een goede afstelling... 🙂🙂🙂Middaaaagggg. Werkdag weer afgelopen. Wachten op de installateur die de waterontharder komt afstellen. Ergens tussen 1 en 3 werd me verteld. Tussentijds de koffiemachine even reinigen
sja Ben, maar we wassen en koken niet op regenwater. Dus die ontharder zorgt er voor dat de apparaten enzo wat verstoken blijven van teveel aan kalk.Wij hopen elke dag op wat zonnewarmte. Dat is dan nodig om het keiharde water op onze auto ruiten te ontharden. Hoef je trouwens niets op af (te laten) stellen. We hopen veel dus je hoopt elke dag ook weer op een goede afstelling... 🙂🙂🙂
Dacht dat jij dat ding al lang had? Of moet je die zo vaak bij laten stellen?Middaaaagggg. Werkdag weer afgelopen. Wachten op de installateur die de waterontharder komt afstellen. Ergens tussen 1 en 3 werd me verteld. Tussentijds de koffiemachine even reinigen
Ja, is ook leuk. Maar je moet wel de juiste opstelling kunnen hebben.Toch leuk zo'n weerstation. Heb er vaak zelf een willen kopen maar hier zou het te dicht op de gevel staan en onbetrouwbare metingen geven.
Nee, gewoon een keer een extra controle. Maar hij staat nog goed, monteur heeft nog iets aangepast aan de instelling Na contact met de producent. Weet nu wel dat een normaal testsetje van het aquarium niet echt betrouwbaar is. En de testsets die zij gebruiken kan je als consument niet bemachtigen helaas.Dacht dat jij dat ding al lang had? Of moet je die zo vaak bij laten stellen?
Wat meten hun dan precies?Nee, gewoon een keer een extra controle. Maar hij staat nog goed, monteur heeft nog iets aangepast aan de instelling Na contact met de producent. Weet nu wel dat een normaal testsetje van het aquarium niet echt betrouwbaar is. En de testsets die zij gebruiken kan je als consument niet bemachtigen helaas.
Ze hebben een druppeltestset van Jotem. De leverancier van de Delta ontharders. er gaat 1 druppel in van Flesje 1, en dan verkleurt het water rood, als het goed is.. maar hij verkleurde gelijk al groen, wat aangeeft dat de Kh minder is dan 1.Wat meten hun dan precies?
Kan op mijn werk wel Calcium meten met een HACH meter.
Nitraat en Ammonium en fosfaat hebben we ook op die HACH meter.
Collega had al verteld dat aquarianen daar soms hun water even kwamen meten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.