Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, qualy F1 was weer netjes van Max, de vrije trainingen leek het niet goed te zitten met de balans, knap opgelost.
Net gedoucht en nu klaar voor een avondje Eredivisie voetbal van de toppers.
 
Goedemorgen,

niks fijner dan uit bed komen de woonkamer in lopen en de warmte van de vloer voel je door je sokken heen. 🙂🙂
 
Goedemorgen.

Met de temperaturen buiten waardeer je de aangename warmte binnen des te meer.
 
Ik ga eens een frisse halen buiten. Later.
 
Goedemiddag,

het wordt weer winter. Heb daarnet een paar vlokken gezien....
We moeten hier tegen protesteren! Er zijn toch afspraken gemaakt over de seizoenen? Daar zijn zijn zelfs datums voor gezet om de start voor elk seizoen, dus ook de winter, precies mee aan te geven. Dus dat met die vlokken kan en mag nog niet! 🙁😕😳:juggle:
 
Aan de groeten te zien is iedereen al aan de middag toe. Maar voor je het weet is het weer avond en nadert de nacht. Om dat voor te zijn wens ik jullie allemaal een fijne dag toe!
 
Nou, het is ook fijn om in je bed te liggen en de warmte van.... Och laat ook maar.😉
Ja, maar die warme kachel ging om half 7 eruit vanmorgen om te werken…
 
Nou, het is ook fijn om in je bed te liggen en de warmte van.... Och laat ook maar.😉
Ja de warmte van de hond🤣

Middag binnenkomers en weer een keurige 4e plek van Collin. Hier worden we weer voorzien van wat water voor de tuin vanaf boven.
 
Middag. frisse neus gehaald.

Nu weer lekker binnen bij de warmte van buiten.
Straks de cube maar eens verversen.
 
Middag. frisse neus gehaald.

Nu weer lekker binnen bij de warmte van buiten.
Straks de cube maar eens verversen.
Aha, een frisse neus dus want ik vroeg me dat al af:DD

Middag Marcel en ik heb de bakken klaar en lig lekker op de bank motorsport te kijken.
 
Formule 1 seizoen ook afgelopen. Weer een masterclass van Max/RedBull. Meer dan 1000 ronden aan de kop gereden in 1 seizoen. Nu ff 97 dagen geen race, em dan beginnen ze weer op 0.
 
Middag
Zo weer verlost kabels en kastje (hart monitor)
En nu maar hopen dat het gelukt is
1 ding is zeker zal vannacht beter slapen😉:DD
 
Een goede zondagavond gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan