Middag JW.
Een frisse kont?🤣😉Ik ga eens een frisse halen buiten. Later.
We moeten hier tegen protesteren! Er zijn toch afspraken gemaakt over de seizoenen? Daar zijn zijn zelfs datums voor gezet om de start voor elk seizoen, dus ook de winter, precies mee aan te geven. Dus dat met die vlokken kan en mag nog niet! 🙁😕😳Goedemiddag,
het wordt weer winter. Heb daarnet een paar vlokken gezien....
Nou, het is ook fijn om in je bed te liggen en de warmte van.... Och laat ook maar.😉Goedemorgen,
niks fijner dan uit bed komen de woonkamer in lopen en de warmte van de vloer voel je door je sokken heen. 🙂🙂
Ja, maar die warme kachel ging om half 7 eruit vanmorgen om te werken…Nou, het is ook fijn om in je bed te liggen en de warmte van.... Och laat ook maar.😉
Ja de warmte van de hond🤣Nou, het is ook fijn om in je bed te liggen en de warmte van.... Och laat ook maar.😉
Aha, een frisse neus dus want ik vroeg me dat al afMiddag. frisse neus gehaald.
Nu weer lekker binnen bij de warmte van buiten.
Straks de cube maar eens verversen.
Sport, liggen en bank in één zin…….Aha, een frisse neus dus want ik vroeg me dat al af
Middag Marcel en ik heb de bakken klaar en lig lekker op de bank motorsport te kijken.
Ja kijk slimme mensen laten een ander de sport beoefenen en kijken dan toe voor de ontspanning🤣🤣Sport, liggen en bank in één zin…….
Niet iedereen heeft een hond in bed....😉Ja de warmte van de hond🤣
Middag binnenkomers en weer een keurige 4e plek van Collin. Hier worden we weer voorzien van wat water voor de tuin vanaf boven.
John volgens mij ook niet hoor.Niet iedereen heeft een hond in bed....😉
Haha nee dat klopt wat die Swiffer kan niet eens traplopen maar ja er zijn er genoeg die wel een hond in bed hebben.John volgens mij ook niet hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.