Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel de eerste winterse buien hier
IMG_20231124_145901.jpg
in de vorm van hagel
Zit gelukkig binnen nu eerst maar:koffie:
 
Haha, die komen hier weg Jaap want we hebben hier al een paar flinke hagelbuien gehad.
Maar je weet dat ik graag met je deel😉
 
Smelt die Otocinclus! Die heeft zo goed kunnen eten dat het wel lijkt alsof hij een tuinboon ingeslikt heeft!
Denk niet dat hij iets van de tuinbonen heeft kunnen eten daarvoor waren de garnalen er veel te druk mee. Maar zoals je kunt zien lijdt hij geen honger:DD
 
Denk niet dat hij iets van de tuinbonen heeft kunnen eten daarvoor waren de garnalen er veel te druk mee. Maar zoals je kunt zien lijdt hij geen honger:DD
Nee zal beslist niet van tuinbonen zijn. Heeft hij overigens wel meegensnoept? Nieuwsgierig.

Als dit buikje van een mens was zou ik zeggen: "hij heeft goed gegeten. Al jaren lang".
 
Goedemiddag nhet wordt weer donker, bui op komst of zonsondergang? Beide volgens mij.
 
Goedemiddag nhet wordt weer donker, bui op komst of zonsondergang? Beide volgens mij.
Hier ook, erg donker in huis. De stortbui hebben we gehad, zal al een stukje schemer zijn hier.
 
Toch duurt het bij sommige zo verdomde lang voor dat ze dát doorhebben! Dag John.
Onvoorstelbaar Ben en dat zijn dan vast niet de slimsten🙂

Mij wordt minder gegund want het enige wat ik kon krijgen daarnet was een hagelbui op mn kop🤣
 
Goedenavond.

Straks lekker op stap met collega’s. Even wat bier proeven in Mestreech (Maastricht).
 
De ega terug vd high tea met haar zussen en moeders. Dus nu lekker saampjes avondje muziek en tv.
kaarsjes aan
 
Nee zal beslist niet van tuinbonen zijn. Heeft hij overigens wel meegensnoept? Nieuwsgierig.
Niet gezien gisteren maar de garnalen waren ook wel erg fanatiek aan het eten. Nu hebben ze doperwten en daar zag ik oto al wel op. 2 zeer slechte foto's van een afstand maar het is bewijs:DD Weet niet of ze doperwten minder lekker vinden als tuinbonen of dat ze even genoeg groenvoer hebben gehad maar ze zijn minder enthousiast dan gisteren.


Als dit buikje van een mens was zou ik zeggen: "hij heeft goed gegeten. Al jaren lang".
Zo baasje, zo visje :juggle:

20231124_185957.jpg
20231124_190122.jpg
 
Avond Thea en een doperwt vinden ze hier wel lekker.
 
Avond Thea en een doperwt vinden ze hier wel lekker.
Hier ook wel maar gisteren was het echt ruzie om een stukje tuinboon te bemachtigen, leek wel black friday uitverkoop in Amerika:DD Gaat er nu een stuk beschaafder aan toe.
 
Goedemorgen medemensen. Voor de afwisseling wat regen. En ik las in Kerkrade sneeuw.
 
Moge Albert en hier af en toe een buitje .
 
Goedemorgen😎

Hier regen en flinke bries, kortom binnenblijven dus hihih.
Fijne zaterdag!
 
Moge Martin en hier is het weer niet anders.
 
Nou "moge" of "mogge" of een andere verbastering zal ik niet roepen....Euhh, nou heb ik het toch al geschreven! Hoe dan ook ik wens jullie, behalve een goedemorgen, ook de rest van de dag veel plezier toe!
 
Moguh kan ook nog Ben maar hoe je het ook wilt schrijven ik wens jou ook een goedemorgen toe.
 
Een goedemorgen Ben. De eerste klussen alweer gedaan hier. Was draaien en ophangen. Andere was opvouwen. toilet schoon, straks de badkamer doen en beneden de stofzuiger ter hand nemen. Tussendoor de slowcooker vullen voor de hachée.
 
Goedemiddag,

het wordt weer winter. Heb daarnet een paar vlokken gezien....
 
Middag Marcel en Hannah. Hier ook weer een flinke bui.
 
Hele mooie pole weer voor Collin Veijer. Dat broekie verbaast vriend en vijand in zn eerste jaar.
Zevende al in het klassement en wie weet zit er nog iets meer in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan