Ja dat is ook op de tv zag ik net Ben.
Avond allemaal.
Avond allemaal.
Weer zo'n overbodig onderzoek met een resultaat dat je ook hier onmiddellijk zou kunnen opmerken. Want in de ruimte is het stervenskoud. En wij mannen kennen allemaal de invloed van kou op zekere lichaamsdelen. 😳🙂😉Dit is precies waarom ik destijds heb geweigerd om astronaut te worden
https://www.nu.nl/wetenschap/629080...erectieproblemen-na-terugkeer-uit-ruimte.html
Inderdaad en een drupneus is zeer irritant door de kou en nog maar niet te spreken over koude voeten😉En wij mannen kennen allemaal de invloed van kou op zekere lichaamsdelen. 😳🙂😉
Doorgaans weet ik mij nog te herinneren dat ik mij rond middernacht in de kroeg ook vrij zweverig voelde.@Fozzy
Voor de liefhebbers, stemmen om middernacht in het Zwolse café. Videootje.
https://nos.nl/l/2498767
Slootjes niet, autoruiten vanochtend welMoge buurvrouw en kun je daar al schaatsen op de slootjes?
Misschien wordt het tijd om dat verplicht te stellen, zag net de exitpoll.Moet je nuchter zijn om te stemmen??
Inderdaad een ramp voor het land maar goed na deze keer zullen andere partijen er vast geen volgende keer meer aan beginnen.Moi…. Die Geert begint alweer te schreeuwen nu. Maar dat wordt een hele puzzel nog denk ik.
Tja een regelrechte ramp die Milders.Gecondoleerd, met het verlies van NL.
Nou dan pak ik mn koffer wel uit want ik stond op het punt om daarheen te verkassen🙂🫣 volgend jaar zijn de Belgen aan de beurt …
Voor sommigen maakt dat niets uit....🙂🙂😉Doorgaans weet ik mij nog te herinneren dat ik mij rond middernacht in de kroeg ook vrij zweverig voelde.
Wat ik mij nu dan toch afvraag. Moet je nuchter zijn om te stemmen??
Ah... Is daar nooit onderzoek naar gedaan? Niet? Dan moet dat nog eens en dan zal vast blijken dat je slecht kunt schaatsen op autoruiten. Nog even afgezien op het nadelige effect op dit soort ruiten. 🙂🙂🙂Slootjes niet, autoruiten vanochtend wel
Beter als een natte. LolHier ook een harde wind Albert.
Sommige kunstwerken worden later geld waard hoor😉Beter als een natte. Lol
Succes met dat ding.Nu klaar maken voor het ophalen van de Holter -Hartmonitor in het ziekenhuis.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.