Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat is ook op de tv zag ik net Ben.

Avond allemaal.
 
Avond, vanmorgen koud van de vorst en mist, vanavond koud van de regen en de wind. Nu lekker op de bank om de avond nuttig af te sluiten.
 
En wij mannen kennen allemaal de invloed van kou op zekere lichaamsdelen. 😳🙂😉
Inderdaad en een drupneus is zeer irritant door de kou en nog maar niet te spreken over koude voeten😉
 
Goedenavond

Hier het nuttige met het aangename verrenigd.

Eerst gaan stemmen. En bij de naastgelegen friture maar een grote friet en frikandel speciaal meegenomen.
 
@Fozzy

Voor de liefhebbers, stemmen om middernacht in het Zwolse café. Videootje.

https://nos.nl/l/2498767
Doorgaans weet ik mij nog te herinneren dat ik mij rond middernacht in de kroeg ook vrij zweverig voelde.

Wat ik mij nu dan toch afvraag. Moet je nuchter zijn om te stemmen??
 
Ben vanmiddag langs geweest bij een wijkcentrum om te stemmen,, en er was geen controle op alcohol gebruik,,😆
 
Moi…. Die Geert begint alweer te schreeuwen nu. Maar dat wordt een hele puzzel nog denk ik.
 
Moi…. Die Geert begint alweer te schreeuwen nu. Maar dat wordt een hele puzzel nog denk ik.
Inderdaad een ramp voor het land maar goed na deze keer zullen andere partijen er vast geen volgende keer meer aan beginnen.

Moge allemaal.
 
Goedemorgen.

Gecondoleerd, met het verlies van NL.
 
🫣 volgend jaar zijn de Belgen aan de beurt …
 
Slootjes niet, autoruiten vanochtend wel:br:
Ah... Is daar nooit onderzoek naar gedaan? Niet? Dan moet dat nog eens en dan zal vast blijken dat je slecht kunt schaatsen op autoruiten. Nog even afgezien op het nadelige effect op dit soort ruiten. 🙂🙂🙂
 
Hopelijk is het voor iedereen een goedemorgen. Zo niet dan heb je nog een flink dagdeel om er een goede dag van de maken. En dat nu wens ik jullie allemaal toe.
 
Goedemorgen
Tja die geert toch dat had hij zelf en anderen ook niet zien aankomen denk ik.
En voor die mensen die nu al doem denken bedenk wel dat de soep niet zo heet gegeten wordt als opgediend.
Eerst maar eens zien hoe het loopt :juggle:
Trouwens voor dat je gaat roepen kijk ook eens naar wat de man voorstelt (verkiezingsprogramma) en laat je niet bang maken door anderen.
Tot zo ver de de verkiezingen.
Nu klaar maken voor het ophalen van de Holter -Hartmonitor in het ziekenhuis.
moet dat ding 72 uur omhouden ben benieuwd hoe dat gaat😱:juggle:😉
 
"Toute nation a le gouvernement qu'elle mérite", dit Joseph de Maistre. Vetaalt: Elk volk krijgt de leiders die het verdient...
 
Succes Jaap.


Middag mensen. Het waait behoorlijk hier. De vlaggen hangen strak aan de mast.
Over 2 uur lekker op de fiets richting thuisplaat, nog ff volhouden hier.
 
Hier ook een harde wind Albert.
 
Goedenavond beste medemensen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan