Friesian
Well-known member
Morgen allemaal.
Nog ff en de strooidiensten gaan op pad met pepernoten.Moggel Andre.
Ik heb net buiten gekeken of er al ijsberen liepen door de straat maar het enige wat ik tegen ben gekomen was een egeltje die hopeloos op zoek was naar een warm plakje.
Tja dit is de eerste dag met ijs op de auto s dus warm is het niet.
Nou echt, wat is het koudMoge JW en je mag straks het ijs van je zadel krabben denk ik🤣
Als ik jou was dan zou ik mn berenvel weer aantrekkenNou echt, wat is het koud
Thanks voor de suggestie, ik heb een 2e berenvel aangetrokken en dat scheelde wel in het ijsvrij krabben van mn mammoetzadelAls ik jou was dan zou ik mn berenvel weer aantrekken
Ik zou zeggen meld je aan als vrijwilliger voor de volgende keer en serveer een paar goede kroketten of bitterballenNou ik wens alle stemmers succes maar dat je daar plezier aan kan beleven daar kan ik me niets bij voorstellen🤣.
Het willen stemmen is je recht en dat je dat dan doet daar kan ik goed inkomen maar plezier eraan beleven is iets wat ik me daarbij niet kan voorstellen.
Ja misschien serveren ze op bepaalde stembureau s een schaal met snacks en dan zal dat wel voor het plezier zorgen maar dat is hier in het stembureau niet het geval
Man heb jij nog steeds dat mammoetzadel op je driewieler dan? Je moet hier eens langskomen JW en dan kun je zien welke moderne fietsen er tegenwoordig te verkrijgen zijnThanks voor de suggestie, ik heb een 2e berenvel aangetrokken en dat scheelde wel in het ijsvrij krabben van mn mammoetzadel
Ja zeg dat zal lekker worden. Ik laat dat lekkers niet voor mn neus door anderen opetenIk zou zeggen meld je aan als vrijwilliger voor de volgende keer en serveer een paar goede kroketten of bitterballen
Met mn mammoetzadel op mn driewieler ben ik nog best modern hier in Twente tussen al die paarden en koetsenMan heb jij nog steeds dat mammoetzadel op je driewieler dan? Je moet hier eens langskomen JW en dan kun je zien welke moderne fietsen er tegenwoordig te verkrijgen zijn
Jeetje, dat klinkt toch allemaal erg mooi en ik zou wel een foto van je willen zien op je driewieler met een bloemenmandje en het vlaggetje. Maar ja ik snap wel dat je anderen niet op een idee wil brengen dus die foto zal wel niets worden😉.Met mn mammoetzadel op mn driewieler ben ik nog best modern hier in Twente tussen al die paarden en koetsen
Dan erbij, die telefoonkaarten tussen de spaken maken wel een mooi motorgeluid😎
En vergeet het bloemenmandje en het oranje vlaggetje niet...
Hebben jullie al wel riolering en kabeltelevisie dan of zitten jullie nog op t huusie?🤣Jeetje, dat klinkt toch allemaal erg mooi en ik zou wel een foto van je willen zien op je driewieler met een bloemenmandje en het vlaggetje. Maar ja ik snap wel dat je anderen niet op een idee wil brengen dus die foto zal wel niets worden😉.
Je snapt toch wel dat wij hier nog niet zover zijn he want telefoonkaarten die kennen wij nog niet hier.
Huh, wat is riolering nou dan weer? Ik denk dat ik eens snel bij je langskom want volgens mij missen we hier nog veel zegHebben jullie al wel riolering en kabeltelevisie dan of zitten jullie nog op t huusie?🤣
Middag allemaal en ja we doen ons best om de rest bij te benen maar ja we zijn en blijven boeren hoorGoedemorgen. Het is toch wat dat ik het hoge noorden.
Middag John, als je op je fietsje langs wilt komen dan moet je snel zijn. Over niet al te lange tijd vertrek ik uit Enschede en ik zou niet willen dat je voor niets helemaal uit Grunn op je fietsje deze kant op komtHuh, wat is riolering nou dan weer? Ik denk dat ik eens snel bij je langskom want volgens mij missen we hier nog veel zeg
Middag.@Fozzy
Voor de liefhebbers, stemmen om middernacht in het Zwolse café. Videootje.
https://nos.nl/l/2498767
....zo modern zijn ze daar nog niet! Een gat in de grond en de de dan overgehouden aarde? Daar graven ze een gat voor! We moeten maar eens weer een paar zendelingen sturen in de hoop dat ze die niet ombrengen. 🙂🙂😉Hebben jullie al wel riolering en kabeltelevisie dan of zitten jullie nog op t huusie?🤣
Royaal gebaar van je Ben en als je nou zelf komt dan mag je mijn emmer lenen als je nodig moet....zo modern zijn ze daar nog niet! Een gat in de grond en de de dan overgehouden aarde? Daar graven ze een gat voor! We moeten maar eens weer een paar zendelingen sturen in de hoop dat ze die niet ombrengen. 🙂🙂😉
Ja ik dacht, misschien zie je een bekend koppie 🙂Middag.
Ja daar was Erik dus ook. Is vannacht bij iemand blijven slapen vh. studentencorps.
https://www.rtvoost.nl/nieuws/22863...een-keuze-maken-met-rose-op-is-niet-makkelijk
Nog geen baardmans gezien op het filmpje.Ja ik dacht, misschien zie je een bekend koppie 🙂
Zocht je Timmermans dan🤣🤣Nog geen baardmans gezien op het filmpje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.