Cornelius
Well-known member
moghu, ook hier geen sneeuw en geen ijs
Jammer voor de kinderen alhoewel mij opvalt dat er zelfs met sneeuw maar weinig buiten wordt gespeeld.Moge Corne en Nicole en hier is het +1 momenteel en alles verandert in drap al was het maar een erg dun laagje sneeuw en geen centimeters zoals was verwacht.
Rare jongens, die supporters...Straks weer met een bus gevaarlijke supporters naar de uitwedstrijd in deventer 😝
Haha, de kids hier zie je niet snel in de sneeuw want dan hoor ik geluiden over koude handen en voeten. Tja, vroeger hadden wij het daar nooit over en we liepen tot de enkels in de sneeuw.Jammer voor de kinderen alhoewel mij opvalt dat er zelfs met sneeuw maar weinig buiten wordt gespeeld.
zon pak sneeuw is niets gevaarlijker als voorheen JohnMiddag Jaap en ja voor je het weet rijden de treinen niet meer of gedeeltelijk. Vroeger was een pak sneeuw gewoon maar nu schijnt het gevaarlijker te zijn dan destijds.
Dat is nu denk ik het hele punt en tegenwoordig zijn ze weinig gewend en alle seinen gaan met wat sneeuw op rood.Ze zijn het niet meer gewend
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.