Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen


Hier gisteravond een laag slush puppy op straat en stoepen. Spekglad.
 
Moge Corne en Nicole en hier is het +1 momenteel en alles verandert in drap al was het maar een erg dun laagje sneeuw en geen centimeters zoals was verwacht.
 
Moge Corne en Nicole en hier is het +1 momenteel en alles verandert in drap al was het maar een erg dun laagje sneeuw en geen centimeters zoals was verwacht.
Jammer voor de kinderen alhoewel mij opvalt dat er zelfs met sneeuw maar weinig buiten wordt gespeeld.
 
De sneeuw heeft hier dus wel gesneeuwd. Vannacht, dat dus wel. En bovendien niet opgemerkt door ons, wij hebben de gewoonte om gedurende die tijdstippen van onze rust te genieten. Meestal in slapende vorm.

Maar nu zijn we wakker en alert! Tijd om jullie onze dag wens te zenden. Maak er een fijne dag van!
 
Jammer voor de kinderen alhoewel mij opvalt dat er zelfs met sneeuw maar weinig buiten wordt gespeeld.
Haha, de kids hier zie je niet snel in de sneeuw want dan hoor ik geluiden over koude handen en voeten. Tja, vroeger hadden wij het daar nooit over en we liepen tot de enkels in de sneeuw.

Middag alvast allemaal.
 
Middag sneeuw wat is dat hier vrijwel niets gezien
kijk dit is pas sneeuw
2048x1152.jpg

wat er nu gevallen is lijkt er niet op
men maakt van alles een drama tegenwoordig.
 
Middag Jaap en ja voor je het weet rijden de treinen niet meer of gedeeltelijk. Vroeger was een pak sneeuw gewoon maar nu schijnt het gevaarlijker te zijn dan destijds.
 
Middag Jaap en ja voor je het weet rijden de treinen niet meer of gedeeltelijk. Vroeger was een pak sneeuw gewoon maar nu schijnt het gevaarlijker te zijn dan destijds.
zon pak sneeuw is niets gevaarlijker als voorheen John
Ze zijn het niet meer gewend maar om nu zon drama te maken van 1-4 cm sneeuw :juggle:
 
Wwildersstemmers delen met u in de vertraging mee, immer nog lasten wij met onze treinreizen minder co2 met stikstof als wat we erbij krijgen uit die oorloglanden waar er veel wapens naar gestuurd zijn.
DE DEMOCRATIE als model voor de mens valt nu minder goed bij sommigen maar bij mij perfect en daar hoefde ik niet eens voor naar het stembureau.
Het ging voor mij vanzelf
Eugenetica is me nieuwste idool, lekker zuiveren met groenten veedieren en nou ook met de mensen.
Mijn sein gaat wel op rood als er iemand zich als van de uitverkorenen wil plieken.
Dat kan nooit meer of wel , ik was nooit uitverkoren en zie zo weer met een gezonde spannining naar het nieuws
 
Ik zag in het begin ook heus wel dat het te ver ging,
Nu ben ik echter uberblij aan het worden met de nieuwste gang van zaken.
De een heeft te maken met asielzoekers maar ik woon in de bijlmermeer, vervolgens.
Kun je daar je eigen conclusies uittrekken
 
1 goedenavond allen. Lekker gegeten, een kliekje. En nu een relaxt avondje niks moeten.
 
Goedenavond! Vanavond na werk nog even langs de LFS gereden om inspiratie op te doen voor wanneer er ein-de-lijk vissen in t aquarium kunnen.. en natuurlijk niet met lege handen thuisgekomen maar nog een plantje meegenomen 😁
 
Alo alo, en dan val je zomaar ineens op de bank in slaap. Maar ik ben er weer. Teatime met Chocolade-pepernoten.
 
Lekker dagje thuis aan het werk. Vanmiddag wordt het nieuwe filter geleverd :DD
 
Het is ook geen weer om naar buiten te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan