Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel en het is weer koud buiten.
 
Moi. En ajuus. De luiken gaan zo dicht. En morgen om 6:15 weer open.
 
Goedemorgen John en alle anderen

Bijna weekend, yeahhhhh.
Die laatste loodjes wegen het zwaardst, doch fijne vrijdag iedereen:thumbs:
 
Moge Martin en hier valt natte sneeuw dis buiten ligt een laag drap en dat kan best glad zijn.
 
Goedemorgen.

We het er laatst over. Gisteren was het weer even hollen. Ik was net thuis toen het brandalarm af ging.
“Gerookte kip” bij de buren.

En toch fijn dat dan het alarm dan in elk appartement af gaat. Al schrik je je rot.

Je zult maar net onder de douche staan 😅 en moeten maken dat je buiten komt.
 
Middag allemaal.

Tja Nicole als je je buren niet zo mag en je weet dat ze douchen dan zou ik het alarm even expres laten afgaan:DD:DD
 
Nu zou ik eenvoudig weg "mogge" kunnen schrijven of eigenlijk deed ik dit al maar mooier is het met wat toevoegingen. Over het weer bijvoorbeeld. Dat lijkt toch altijd weer tot meer tevredenheid te leiden bij menigeen. Maar we moeten ons wellicht afvragen; kan er met rede iets zinnigs gezegd worden over het weer? Want het is nogal eentonig, de regen regent gewoon weer zoals ze dat moet doen in de regenmoesson. Laat ik er verder hier maar bij laten, ik werk me vast steeds verder in de nesten wanneer ik de voorgaande zinnen bekijk. Dus hou ik het bij: Een fijne dag allemaal!
 
Goedemorgen.

We het er laatst over. Gisteren was het weer even hollen. Ik was net thuis toen het brandalarm af ging.
“Gerookte kip” bij de buren.

En toch fijn dat dan het alarm dan in elk appartement af gaat. Al schrik je je rot.

Je zult maar net onder de douche staan 😅 en moeten maken dat je buiten komt.
Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.
 
Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.
Tja als je staat te strijken moet je dan niet in paniek de strijkbout op het kledingstuk laten staan want dan gaat het alarm weer af🤣🤣
 
Tja als je staat te strijken moet je dan niet in paniek de strijkbout op het kledingstuk laten staan want dan gaat het alarm weer af🤣🤣
Och, je moet het denk ik wat anders aanpakken. Je kunt de strijkbout ook als grillplaat gebruiken voor hamburgers. 😉:DD
 
Och, hier word ik onregelmatig opgeschrikt door de bel die wordt verwisselt met de deuropener voor buiten.
Ik woon hier direct naast de ingang van het huis... soms als ik iemand nog tegenkom komt er nog "oh sorry..." 🙄🙄
 
Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.
Ik sta doorgaans niet naakt te strijken, garnalen te pellen etc. Naakt onder de douche uit en naar buiten rennen vind ik voor mezelf toch minder hoor 😆. En als je kletsnat bent, ben je nog niet 123 aangekleed. Dat bedoel ik eigenlijk.
 
Middag, weekend. Straks even kapper bezoekje doen eerst. En om half 3 naar de Apotheek om mn voorraad medicijnen weer aan te vullen.
 
Ik sta doorgaans niet naakt te strijken, garnalen te pellen etc. Naakt onder de douche uit en naar buiten rennen vind ik voor mezelf toch minder hoor 😆. En als je kletsnat bent, ben je nog niet 123 aangekleed. Dat bedoel ik eigenlijk.
Toch hoor ik dat, met name bij het douchen na sport activiteiten, er steeds vaker gedoucht wordt met, bij mannen, met een onderbroek aan. Wat mij dan weer lastig lijkt bij de latere aankleding.
 
Wat mij dan weer lastig lijkt bij de latere aankleding.
Daar zie ik het probleem niet van in want na het douchen trek je de natte onderbroek uit en dan gewoon je broek weer:juggle:
 

Weekendddddddd😁
 
Middag Martin en ik kijk al uit naar de zaterdag want dan wordt het een paar graden warmer.
 
Goedemiddag, en nu….. rust.
 
Middag.
:koffie: op mijn gemak 250 loopt weer vol na schoonmaken.
 
Het is weer eens lekker mistig hier sinds een uur of 1.
 
Zo ik heb even getest of het water uit de douchekop nog nat was en ja tot mn verbazing was dat zo. En nee ik heb niet gedouched met mn onderbroek aan dit keer🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan