Avond allemaal.
Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.Goedemorgen.
We het er laatst over. Gisteren was het weer even hollen. Ik was net thuis toen het brandalarm af ging.
“Gerookte kip” bij de buren.
En toch fijn dat dan het alarm dan in elk appartement af gaat. Al schrik je je rot.
Je zult maar net onder de douche staan 😅 en moeten maken dat je buiten komt.
Tja als je staat te strijken moet je dan niet in paniek de strijkbout op het kledingstuk laten staan want dan gaat het alarm weer af🤣🤣Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.
Och, je moet het denk ik wat anders aanpakken. Je kunt de strijkbout ook als grillplaat gebruiken voor hamburgers. 😉Tja als je staat te strijken moet je dan niet in paniek de strijkbout op het kledingstuk laten staan want dan gaat het alarm weer af🤣🤣
Ik sta doorgaans niet naakt te strijken, garnalen te pellen etc. Naakt onder de douche uit en naar buiten rennen vind ik voor mezelf toch minder hoor 😆. En als je kletsnat bent, ben je nog niet 123 aangekleed. Dat bedoel ik eigenlijk.Hoezo slechts onder de douche?, in de keuken, achter de strijkplank, bij garnalen pellen of gewoon de was doen zijn ook belangrijke bezigheden.
Toch hoor ik dat, met name bij het douchen na sport activiteiten, er steeds vaker gedoucht wordt met, bij mannen, met een onderbroek aan. Wat mij dan weer lastig lijkt bij de latere aankleding.Ik sta doorgaans niet naakt te strijken, garnalen te pellen etc. Naakt onder de douche uit en naar buiten rennen vind ik voor mezelf toch minder hoor 😆. En als je kletsnat bent, ben je nog niet 123 aangekleed. Dat bedoel ik eigenlijk.
Daar zie ik het probleem niet van in want na het douchen trek je de natte onderbroek uit en dan gewoon je broek weerWat mij dan weer lastig lijkt bij de latere aankleding.
Zonder onderbroek en je schiet broek aan en trekt je rits dicht..... Ik mag er niet aan denken!Daar zie ik het probleem niet van in want na het douchen trek je de natte onderbroek uit en dan gewoon je broek weer
Alles met beleid BenZonder onderbroek en je schiet broek aan en trekt je rits dicht..... Ik mag er niet aan denken!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.