Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat geloof ik niet Nicole.

De beste wensen Stefan en ik wens iedereen gelijk een goedemiddag toe.
 
Moge binnenkomers en ook de beste wensen. Nu maar hopen dat we over een jaar een vuurwerkverbod hebben.
Sja, en dan? Nog meer uit Duitsland en België halen? Helpt niks John. Ben ik ook geen voorstander van. Gewoon wat meer tolerant zijn naar iedereen. Zag gister filmpjes uit Apeldoorn en andere plekken met vuurwerkshows en verboden.. trekt men zich niks (meer) van aan.


En dan lees je over agenten en hulpverleners die belaagd worden en zelfs gewond raken.
die mensen die dat doen moeten ze gewoon elk jaar een meldplicht geven op 30 december en vastzetten tot 2 januari.
 
Goedemorgen iedereen een goed 2024 gewenst
Hier tot 2,15 uur onrustig dus maar wat later opgestaan
ook hier veel siervuurwerk en soms een zware boem zo erg dat de ramen stonden te trillen.
Heb zelf niets tegen siervuurwerk maar die zware bommen/klappen mogen gelijk verboden worden.
 
Ja lastig Albert maar ja niet iedereen zal illegaal spul kopen dus ik denk wel dat de overlast af zal nemen aar goed de praktijk moet dat uitwijzen. Je zult altijd mensen houden die het toch doen.
 
Ja lastig Albert maar ja niet iedereen zal illegaal spul kopen dus ik denk wel dat de overlast af zal nemen aar goed de praktijk moet dat uitwijzen. Je zult altijd mensen houden die het toch doen.
John het is echt een illusie. Zeker in de grensstreek.
Dit is alleen haalbaar als er een Europees verbod komt. Want wordt het niet bij de buren gehaald, dan wel via internet.
 
Middag, en iedereen hier de beste wensen en alle geluk en gezondheid voor 2024 !
 
Kerstspullen weer uit de kamer en tuin. Er is weer ruimte voor de mensheid.
 
John het is echt een illusie. Zeker in de grensstreek.
Dit is alleen haalbaar als er een Europees verbod komt. Want wordt het niet bij de buren gehaald, dan wel via internet.
Ja dat snap ik maar de hoeveelheid zal flink afnemen want de mensen die niet in die streek wonen zullen minder snel geneigd zijn om het te bestellen of over de grens weg te halen.
Ik zou dat niet doen in elk geval en vele met mij denk ik.
 
En dan lees je over agenten en hulpverleners die belaagd worden en zelfs gewond raken.
die mensen die dat doen moeten ze gewoon elk jaar een meldplicht geven op 30 december en vastzetten tot 2 januari.
Haha, daar is justitie niet toe in staat hier want ze hebben nu al ruimtetekort en willen mensen met lichte vergrijpen eerder op vrije voeten laten. Opzich is daar niks mis mee want de straffen en boetes in dit land zijn vrij hoog.
Zelfs een echte uitvoerbare meldplicht bij voetbalvandalen lukt nog niet:DD.
Maar goed een verbod op vuurwerk zal echt wel bijdragen aan minder ellende al zal het dan nog helemaal worden gestopt maar elk slachtoffer door vuurwerk is er wel weer een minder.
 
Haha, daar is justitie niet toe in staat hier want ze hebben nu al ruimtetekort en willen mensen met lichte vergrijpen eerder op vrije voeten laten. Opzich is daar niks mis mee want de straffen en boetes in dit land zijn vrij hoog.
Zelfs een echte uitvoerbare meldplicht bij voetbalvandalen lukt nog niet:DD.
Maar goed een verbod op vuurwerk zal echt wel bijdragen aan minder ellende al zal het dan nog helemaal worden gestopt maar elk slachtoffer door vuurwerk is er wel weer een minder.
Ik ben benieuwd of de politiek dit jaar de discussie ook weer oppakt (met 2 doden door vuurwerk).
 
Hier draait inmiddels de tweede machine was. En dat is het goede moment voor een siësta van een uur.
 
Ik ben benieuwd of de politiek dit jaar de discussie ook weer oppakt (met 2 doden door vuurwerk).
Omzet ga 110 miljoen neem daarvan 21% btw en omzetbelasting
Wat denk je zelf
 
Omzet ga 110 miljoen neem daarvan 21% btw en omzetbelasting
Wat denk je zelf
Ik denk dat ze de discussie wel op moeten pakken, zoals ieder jaar. Omdat het een tijdje een hot topic is bij de mensen en artsen. En dat vervolgens die alleen maar voor de vorm blijkt te zijn en er niks mee gedaan wordt.
 
En ik ben weer present. Heerlijke siësta van een dik uur. lekker genoten al van een kop koffie. En nu verder in de relaxmodus.
vanmorgen de regenton leeg laten lopen. Die kan weer gevuld worden.
 
Zo de visite is weg en straks gourmetten en verder luieren voor de tv.
 
Goedenmiddag, allemaal de beste wensen en goede gezondheid toegewenst voor 2024!
 
Jij ook de beste wensen Marjan.

Avond allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Haha, daar is justitie niet toe in staat hier want ze hebben nu al ruimtetekort en willen mensen met lichte vergrijpen eerder op vrije voeten laten. Opzich is daar niks mis mee want de straffen en boetes in dit land zijn vrij hoog.
Zelfs een echte uitvoerbare meldplicht bij voetbalvandalen lukt nog niet:DD.
Maar goed een verbod op vuurwerk zal echt wel bijdragen aan minder ellende al zal het dan nog helemaal worden gestopt maar elk slachtoffer door vuurwerk is er wel weer een minder.
We hebben ruimtekort voor vandalen maar ook voor criminelen. Omdat die ruimtes gesloten zijn We hebben te weinig agenten omdat ze weg bezuinigd zijn. Wanneer je fiets gestolen wordt is de kans dat je het rijwiel terugkrijgt nihil ook al lever jezelf de dader er bij. Moet ik nog vertellen waar we dit aan te danken hebben?
 
Volgens mij is het weer 0:00 uur hier zo te horen. Er wordt nog weer een paar honderd €€ de lucht in geschoten.
 
Volgens mij is het weer 0:00 uur hier zo te horen. Er wordt nog weer een paar honderd €€ de lucht in geschoten.
En die verpesten het voor de rest.
Met zulke figuren ben ik gelijk voor een algeheel verbod.

Maar dit jaar vond ik het hier voorbeeldig. De knallen voor oud en nieuw op 1 hand te tellen.
En vandaag niets gehoord.

Ik ben benieuwd of de politiek dit jaar de discussie ook weer oppakt (met 2 doden door vuurwerk).

Dat zal niet het legale spul zijn geweest en al helemaal niet correct afgestoken.

Ik heb ze hier ook paar pijlen in te kleine flessen zien afsteken. Dat vraagt om problemen.

Die mensen bij het oogziekenhuis, daar heb ik medelijden mee. Dat zijn vaak omstanders die slachtoffer van een dombo zijn.

Omzet ga 110 miljoen neem daarvan 21% btw en omzetbelasting
Wat denk je zelf
Vind dat ieder jaar weer bijzonder. Zelfs met die torenhoge energie prijzen was de omzet zo hoog.

En wat ik ook bijzonder vind, de ’kratje bier naast de voordeur‘ wijken, daar zie je de meeste vuurwerk. Ook de dag erna, de meeste rotzooi.
 
Goedenavond. De eerste van het nieuwe jaar.

Hier vanmiddag alles opgeruimd. Weg kerstspullen. Ruimte en rust terug.
 
Volgens mij is het weer 0:00 uur hier zo te horen. Er wordt nog weer een paar honderd €€ de lucht in geschoten.
De eerste knallen hoorde ik vanmorgen om half 7, of misschien moet ik zeggen nòg om half zeven.
Net inderdaad ook weer geknal. Ja dat spul moet toch op. En laat ik eerlijk zijn. Liever dat de buurman het nu op knalt dan dat hij het een jaar lang onder zijn bed heeft liggen.
 
Geloof dat het nu wel gebeurd is met het vuurwerk. Waren wel allemaal sierpotten. Dat maakt het dus wel leuk.
en wat de troep naast de deur betreft Marcel…. Hier wordt alles collectief opgeruimd. Meestal direct savonds alles op de hoop en de brand erin, blijft er een beetje as over. Voordeel van een klein dorp waar men nog wel naar elkaar omziet. 🙂
 
Avond
Vind dat ieder jaar weer bijzonder. Zelfs met die torenhoge energie prijzen was de omzet zo hoog.

En wat ik ook bijzonder vind, de ’kratje bier naast de voordeur‘ wijken, daar zie je de meeste vuurwerk. Ook de dag erna, de meeste rotzooi.
Verbaas ik ook iedere keer weer over vooral als zon onnozelaar heel trots op tv staat te vertellen dat ie wel voor 5000 euro aanschaft
zonde van het geld had ie beter bij mij of de dierenambulance kunnen doneren
ik zelf heb nog nooit een cent aan beide artikelen gespendeerd.
 
Tja het is ook best zonde Jaap en behalve wat kindervuurwerk voor een paar centen kopen wij ook niks maar ja de kids willen soms ook wat. Maar ja sommigen kopen hoeveelheden waar ze uren mee bezig zijn en spenderen een vermogen eraan. Ik vindt 15-20 euro al meer dan genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan