Avond Marcel en ik zou contact zoeken met KPN maar ja of dat wat uithaalt dat vraag ik me af. Hier gaan ze tzt ook glasvezel nog aanleggen maar ja de datum is nog niet bekend.
O? Die wil persoonlijk aangesproken worden? Of is h8j geen heer of dame?en geen goede avond aan john dus 🤣🤣
Stefan is een beetje in de war met al die genders van tegenwoordigO? Die wil persoonlijk aangesproken worden? Of is h8j geen heer of dame?
En als KPN zich er net zo in vast bijt als E-fiber dan ben je nog niet van ze af. Hardnekkig en brieven vol onwaarheden. Zal je de ellende besparen.Goedenavond.
Ik moet even wat kwijt.
Krijg hier een kaart van kpn in de bus. Ze willen een afspraak inplannen om een glasvezel aansluiting te maken.
Nou ligt hier net een paar maanden glasvezel in huis.
In een tijd dat we horen dat we zuinig moeten zijn met de grondstoffen en energie. Is het toch van de zotten dat ze naast een gloednieuw glasvezelnetwerk een 2e glasvezelnetwerk aan gaan leggen.
Manuren, grondstoffen en energie voor alle dubbele servers die staan te draaien. Dat is toch echt de grootse onzin die er bestaat.
Ik vind dit echt weggegooid geld en energie. Welke idioot dit bedacht heeft. Is echt pure hebzucht. Marktwerking ten top!
Nou, dat moest ik even kwijt.
Ben niet de enige zie ik net.
https://www.gpkl.nl/waarom-dubbele-glasvezelaanleg-in-nederland-maatschappelijk-onverantwoord-is/
Ze komen er hier NIET in!En als KPN zich er net zo in vast bijt als E-fiber dan ben je nog niet van ze af. Hardnekkig en brieven vol onwaarheden. Zal je de ellende besparen.
Negatieve ervaringen met een bedrijf benoemen is toch geen gemopper?nou nou… wat een gemopper weer vandaag… nergens voor nodig mensen.
Was meer cynisch bedoelt… 😉Negatieve ervaringen met een bedrijf benoemen is toch geen gemopper?
Het is linksom of rechtsom de consument die de dubbele kosten moet betalen.Was meer cynisch bedoelt… 😉
Het heeft ermee te maken dat de andere aanbieder zijn netwerk/glasvezelkabel niet als open netwerk aanbiedt, en andersom KPN dus ook niet. Met als gevolg dat er 2 aansluitingen van glas kunnen komen. En soms ook nog een coax aansluiting van Ziggo. Terwijl er maar 1 electriciteitskabel of gasnetwerk door het land ligt die door alle aanbieders gedeeld wordt. En daarvoor betaal je als consument dus de transportkosten.
En de een ziet het als negatief, de ander als voordeel.
Zoiets kan je verwachten. Ze maken zich alleen druk om het wijntje bij het eten.Misschien kom ik nu wel in beeld
https://www.nu.nl/politiek/6300553/...b-deze-fase-van-kabinetsformatie-mislukt.html
Ja vergaderen in luxe dat kunnen ze wel maar ja ik had niet veel anders verwacht dan dit. Veel willen niet met Geert in zee en Pieter kan ook erg lastig doen dus dan wordt het al met al erg moeilijk.Zoiets kan je verwachten. Ze maken zich alleen druk om het wijntje bij het eten.
Maar echte knopen doorhakken……….
Ja ik dacht al, niet alles is leuk fijn lief en aardig in deze maatschappij 😉Was meer cynisch bedoelt… 😉
Sneeuw John. Eerst schnee en dan reegnMiddag Albert en hier hebben we de hele morgen al lekker de zon erbij en daarna krijgen we een bak met regen🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.