Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik zie voor hier 0,1 cm sneeuw voor vannacht maar dat is eigenlijk niks en dan veel regen inderdaad. Een sneeuwpop maken gaat me denk ik niet lukken.
 
Middag Jaap en hier nog lekker de zon erbij. Morgen verwachten we hier 15 mm regen.
 
Zoiets kan je verwachten. Ze maken zich alleen druk om het wijntje bij het eten.
Maar echte knopen doorhakken……….
En een afleidingsmethode om het mogelijk te maken dat je een naam om je nummerplaat zet..... Op dat soort onzin zitten we toch niet te wachten wanneer er belangrijker zaken zijn te regelen?
 
Ja vergaderen in luxe dat kunnen ze wel maar ja ik had niet veel anders verwacht dan dit. Veel willen niet met Geert in zee en Pieter kan ook erg lastig doen dus dan wordt het al met al erg moeilijk.
Het laatste kabinet Rutte bestond ook niet voor niets uit de daarvoor gevallen 4 partijen want ook toen was er niet veel anders mogelijk. Tja, het is en blijft politiek en dat is een langdradig spelletje zo af en toe.
Nou ja, Pieter wil pas iets beloven als het kan. Anderen beloven van alles zonder zich af te vragen of ze later die belofte gestand kunnen doen. En, naar het nu schijnt is het door de zich heer noemende Rutte met geld gesmeten wat er eigenlijk al niet was...
 
Nog steeds wordt mij zodra ik een pagina aanklik verteld dat ik uit de desbetreffende room gekickt ben.... Wees nou is wat liever voor mij! Zal ik het ook voor jullie zijn. Hallo schatte bolletjes, de groetjes van mij!
 
En een afleidingsmethode om het mogelijk te maken dat je een naam om je nummerplaat zet..... Op dat soort onzin zitten we toch niet te wachten wanneer er belangrijker zaken zijn te regelen?
Dat is alleen weggelegd voor die graai ballen.
En dan kun je ook lekker al je boetes ontlopen, want de flitskasten herkennen die namen niet.
 
Goedenavond.

Hier 21mm regen gevallen vandaag.
Nu is het fris, met 3 graden.
 
Avond binnenkomers en vanaf het opstaan is er geen drup gevallen en scheen lekker de zon.
 
De glazenwasser is weer langs geweest vandaag, alles buitenom weer schoon.
 
Ja dat is af en toe nodig Albert en handig als je het zelf niet makkelijk kan doen. Hier regenen de ramen wel schoon morgen.
 
Ja dat is af en toe nodig Albert en handig als je het zelf niet makkelijk kan doen. Hier regenen de ramen wel schoon morgen.
Kunnen het wel…. Maar dit is handiger. Eens per 2 mnd.

Vraag me af of @sailjo nuchter blijft na de stunt van Cambuur in de beker…. 😉
 
Ja zie het net maar ja Vitesse is ook niks dit jaar dus ze maakten best een kans. Nou ja leuk voor ze in ieder geval.
 
Ik fluister welterusten. En tot morgen.
 
Avond net klaar met werken, ff rondstruinen hier....😉
 
Moge Lissa. Alweer wat gewend thuis?
 
Goedemorgen :br:
raar weer heeft gevroren vannacht hier nu droog maar wel fris
 
Moge Jaap en hier hetzelfde weer maar na 1400 zou de regen vallen.
 
Moge Corne en de zon schijnt hier nog.
 
Smiddags. de WERKdag al bijna weer klaar. Om 14:30 gelijk langs de garage om de auto weer te halen en weer een jaar APK in de zak te hebben.
 
Middag John. Ik ben druk….. met staren naar een computerscherm met een mailbox die helemaal is bijgewerkt. Kortom ik heb mn werk alweer op orde.
 
Van mij mag je naar huis Albert😉
 
Middag :regen::koffie:
Of wel het vochtig buiten dus lekker binnen aan de koffie deze smaakt nog steeds ondanks het snotteren en blaffen.










 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: middag Ed
      Terug
      Bovenaan