Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Lex ja hier nu ook maar ik hoorde meer leden die langer moesten wachten als ze op nieuwe berichten klikken en ook de chat was erg traag.
Maar goed nu gaat het weer rap.
Misschien moet je weer potjes geduld in de aanbieding gaan doen, of was je uitverkocht.....🙂
 
Middag allemaal en ja alles is verkocht Lex.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Middag, weekend hierzo, en een flauw zonnetje komt erbij na een boel regen.
Zo een beetje de Lido verversen en testen. En nog ff op pad daarna.
 
Middag Albert en hier ongeveer het gelijke weerbeeld.
 
Nog steeds komt er een "You have been kicked from this room." window naar voren. Is het nog niet geluk om dit te herstellen? Zodra je iets probeert in te tikken komt die tekst naar voren op de desbetreffende pagina. Je moet dan, om iets te kunnen schrijven eerst het schild met de tekst afkruisen, uitzetten dus, en dan pas kan je tekst toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Ja die dingen moet je af en toe vervangen maar ja dat is geen grote kostenpost en je kan nu met een gerust hart weer toeren.
Lampjes in een auto vervangen kan een hele toer zijn. Soms moet een flink deel verwijderd worden om überhaupt bij de lampjes te komen. Een garage rekent dan ook zo 30 40 euro voor zo'n grap.
 
Op het gevaar af dat ik uit deze room gekickt wordt doe ik heel snel jullie mijn groet toekomen. Hallo allemaal!
 
Lampjes in een auto vervangen kan een hele toer zijn. Soms moet een flink deel verwijderd worden om überhaupt bij de lampjes te komen. Een garage rekent dan ook zo 30 40 euro voor zo'n grap.
Daarom heb ik dus geen auto:DD
 
Middag. Nou van de zon hebben we niet lang kunnen genieten. Weer grijs hier nu
 
Middag Albert en hier ook amper zon maar de laatste uren geen neerslag meer.
 
Avond Albert en ik ga lekker Netflix kijken.
 
goedemorgen en iemand hier nog iets gehoord van Seabait ?
 
Moge Stefan en nee al lange tijd niks van hem gehoord.
Volgens mij was hij ook met de bakken gestopt.
 
Yep heeft alles verkocht , maar je weet nooit eens verkocht aan de aquariumhobby altijd verkocht eraan dus ooit ....
 
Goedemorgen allemaal. Kort deze keer. Want ik ben weer uit de room gekickt. Nog geen reactie gezien van de beheerders of dit al opgelost is??
 
Goedemorgen allemaal. Kort deze keer. Want ik ben weer uit de room gekickt. Nog geen reactie gezien van de beheerders of dit al opgelost is??
Moge Ben, Lex en Lissa en nee nog niet opgelost en zover ik weet is de eigenaar druk hiermee bezig en met de provider in overleg. Gelukkig kun je wel verder gewoon op het forum.
 
Forum traag of
Ligt het aan mij? Vanmorgen helemaal niet in kunnen loggen
 
Ja dat soms ook Albert en het andere moment is het weer snel en zoals ik aangaf is de eigenaar ermee bezig.
 
Foto’s plaatsen is helemaal een probleem hier. Nou ja, dan maar later misschien.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan