Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en zoals is aangegeven is de nieuwe server onderweg.
 
Mogge. T weer is vochtig in het oosten. Bijna net zo vochtig als de thee bij moeders nu.
 
Moge Albert en ik wens iedereen alvast een fijne middag toe.
 
Zooo heerlijke zondagsbrunch gehad met de fam bij vd valk en nu lekker in de pyjama op de bank voetbal kijken
 
Wij hebben vanochtend de kinderen van zoon/vriendin geknuffeld. Hetgeen zij fijn vonden en wij niet minder! Met dit heerlijke gevoel in ons binnenste zouden we jullie allemaal willen knuffelen maar dat gaat helaas niet. Blijf het bij een groet: Een fijne dag allemaal!
 
Avond allemaal. Nou AZ en Ajax waren beneden hun peil maar ja ook PSV bakt er nog weinig van zeg.
Straks mag Feyenoord nog zn kunsten laten zien:DD
 
Ik zeg ook maar vast goedenavond.

Tegen de tijd dit bericht online staat, zal het wel 6 uur zijn.
 
Avond allemaal. Nou AZ en Ajax waren beneden hun peil maar ja ook PSV bakt er nog weinig van zeg.
Straks mag Feyenoord nog zn kunsten laten zien:DD
Avond, maar ze winnen wel dik… forza PSV…
 
Avond heren en excuus voor het ongemak maar zoals jullie vast al weten is dit bekend en komt er een andere server aan. Potjes geduld heb ik echter niet meer op voorraad:sorry:
 
Ik zie de lampen al weer schijnen…….
 
Een top weekend als twente supporter zijnde. Nu hopen dat sparta ook wat puntjes kan afsprokkelen van feye
 
Goedemorgen allemaal,

John, ik heb ze nog op voorraad. Hierbij de digitale versie. Die kan gelukkig eindeloos worden hergebruikt.
Voor de zekerheid de potjes veel geduld en voor iedereen een potje tot de nieuwe server er is:
IMG_1901.jpeg
 
Goedemorgen allemaal,

John, ik heb ze nog op voorraad. Hierbij de digitale versie. Die kan gelukkig eindeloos worden hergebruikt.
Voor de zekerheid de potjes veel geduld en voor iedereen een potje tot de nieuwe server er is:
Bekijk bijlage 371960
Moge Nathalie en ik zal een paar bij je kopen als dat kan:DD
 
He daar is het forum weer
Nou bij deze dan een goede morgen gewenst vanuit een bewolkt met af en toe een glimp van de ⛅Andijk :koffie:
Trouwens na een update van software een nieuwe server moeten bestellen :juggle:
Das wel een hele foute update geweest dan:unsure:

:sorry: moest even
 
Middag. Bijna weekend. O nee, bijna einde werkdag. Nog 2 uurtjes
 
Middag en we zijn weer aanwezig nadat we net weer stroom hebben. De sukkels hadden bij de kabels in de grond of kast een fout gemaakt waardoor 3 blokken tot net zonder stroom zaten.
 
Avond allemaal en we zitten op de nieuwe server.
 
Miep miep… speedy Gonzales. Goedenavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan