Avond Lissa.
Ach arme drommel en je mag hem hier komen ophalen hoor😉Snif..... Snik. Ik mis de vorige server.
Ik dacht, jij brengt hem wel ff als beheerder. De locatie heb ik al doorgegeven en dat lijkt me dan een keiiiiiiigoeie servies van de zaak.Ach arme drommel en je mag hem hier komen ophalen hoor😉
Ja dat klopt maar ja mn agenda zit vol voor de eerste 4 maandenIk dacht, jij brengt hem wel ff als beheerder. De locatie heb ik al doorgegeven en dat lijkt me dan een keiiiiiiigoeie servies van de zaak.
Kwistnie dat ze in Grunn zo lang doorgaan met carnaval vieren. 😎Ja dat klopt maar ja mn agenda zit vol voor de eerste 4 maanden
Nou daar doen we hier niet aan mee eigenlijk hoor. In de provincie zijn er in enkele dorpjes wel wat kleine festiviteiten maar dat is het dan wel.Kwistnie dat ze in Grunn zo lang doorgaan met carnaval vieren. 😎
Hmm das toch vreemd hier dus dan weer wel dan weer nietMoge Jaap en ik las net je andere post en wat peper in de pc stoppen helpt misschien want ik hoor van veel leden dat het weer als vanouds snel is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.