Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht, jij brengt hem wel ff als beheerder. De locatie heb ik al doorgegeven en dat lijkt me dan een keiiiiiiigoeie servies van de zaak.
:deal::juggle:
Ja dat klopt maar ja mn agenda zit vol voor de eerste 4 maanden:sorry:
 
Kwistnie dat ze in Grunn zo lang doorgaan met carnaval vieren. :cool::DD
Nou daar doen we hier niet aan mee eigenlijk hoor. In de provincie zijn er in enkele dorpjes wel wat kleine festiviteiten maar dat is het dan wel.
 
Moge Jaap en ik las net je andere post en wat peper in de pc stoppen helpt misschien want ik hoor van veel leden dat het weer als vanouds snel is.
 
Moge Jaap en ik las net je andere post en wat peper in de pc stoppen helpt misschien want ik hoor van veel leden dat het weer als vanouds snel is.
Hmm das toch vreemd hier dus dan weer wel dan weer niet
zie ook regelmatig de groene streep boven in beeld regelmatig druk op een neer gaan
 
Tja raar Jaap want ik lees eigenlijk geen klachten meer en ook die kicked banner die soms in beeld kwam lijkt opgelost.
 
De eigenaar is vanmorgen nog wat bezig geweest en dat kan de "klachten" hebben veroorzaakt.

Middag allemaal.
 
Middag. Lunchtime. Kom kippensoep en een paar broodjes. Over een uurtje naar de kapper en dan in de tuin bezig.
 
Goedemiddag

Net de eerste hommel van het jaar zien vliegen :oops:
 
Het kicken uit elke room is verdwenen. Er is dus in ieder geval iets verbeterd. Moesten we eerder de moed maar opgeven om iets te posten nu werkt ook dat weer. Dus kan mijn groet jullie vast ook weer bereiken: Goedemiddag/avond allemaal.
 
Middag Ben en merk dat je nu moet afkicken van het gemis over het kicken. Wat een gekick met elkaar ook he;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan