Ja, morgge John.. ik kijk later wel weer of het probleem is opgelost. Want dit is bagger momenteel.
Tennis ?Straks weer onderweg naar rotterdam en de 3 punten ophalen voor twente 🔴😎
Veel plezier Lissa.Straks weer onderweg naar rotterdam en de 3 punten ophalen voor twente 🔴😎
Ik hoop niet via DHL want dan kunnen we nog wel even wachten🤣🤣🤣andere server is in aantocht....
Gemeld en mij lukt het ook niet Nicole. Zelfs niet een selfie van mezelfGoedemiddag
hier lukt foto's uploaden inderdaad ook niet.
Ah daarom krijg ik de foto niet geupload!Gemeld en mij lukt het ook niet Nicole. Zelfs niet een selfie van mezelf
Als je dat doet is die server direct defect .Zelfs niet een selfie van mezelf
Ik heb eerder het vermoeden dat de boel in de war is nadat jij een selfie hebt willen posten op een van de afgelopen dagen🤣🤣Als je dat doet is die server direct defect .
Dr komt alweer een andere aan las ik enkele berichten terug… en daar betalen we dan donateursgeld voor….. het is een beetje waardeloos af en toe.Ik dacht dat we toch net een nieuwe server hadden??
Nou Albert ik denk niet dat dit iets is waar de eigenaar iets aan kan doen en of de andere server meer geld kost dat weet ik ook niet. Dit zijn toch zaken waar je als eigenaar van een forum weinig aan kan doen lijkt me zo en ik denk dat we blij mogen zijn dat Marcel zich snel inzet om de problemen te verhelpen.Dr komt alweer een andere aan las ik enkele berichten terug… en daar betalen we dan donateursgeld voor….. het is een beetje waardeloos af en toe.
Dat zeg ik ook niet. 🙂Maar omdat een paar maand geleden de server al is vervangen en nu weer mag ik wel zeggendat het waardeloos is toch? K heb er zelf, gelukkig, geen verstand van.Nou Albert ik denk niet dat dit iets is waar de eigenaar iets aan kan doen en of de andere server meer geld kost dat weet ik ook niet. Dit zijn toch zaken waar je als eigenaar van een forum weinig aan kan doen lijkt me zo en ik denk dat we blij mogen zijn dat Marcel zich snel inzet om de problemen te verhelpen.
Ah… ik weet al hoe het komt….Ja waardeloos is dat wel inderdaad en ik heb er ook geen kaas van gegeten. Wat ik begreep is dat meerdere fora er last van hebben na een bepaalde update die vorige week is geweest.
Gelukkig hebben we Marcel voor de technische kant.
Techniek is leuk zolang het goed werkt zeg ik altijd maar dan😉
Nu begrijp ik waarom mn GPS vanmorgen niet werkte en ik in Assen uitkwam ipv bij frits🤣Ah… ik weet al hoe het komt….
https://www.telegraaf.nl/nieuws/161...ijdag-op-de-zon-wat-zijn-de-gevolgen-op-aarde
Nee joh ⚽️Tennis ?
Dank John!Veel plezier Lissa.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.