Middag Jaap en hier is het nog droog. Sterkte met het snotteren en het gaat flink rond.
Nou, netjes tot half 3 gewacht en toen de auto gehaald hoor.Van mij mag je naar huis Albert😉
Ja, 1 lamp vervangen van het achterlicht. Maar dat had ik aangegeven dat die niet goed was.Goed door de keuring gekomen zonder extra kosten?
En bedankt heJa die sneeuw krijg je van mij want hier is het weer droog
Je moet na al die jaren dat wij elkaar kennen nu wel weten dat ik graag veel dingen deel😉En bedankt he
Ja helaas rol je er altijd zo weer in na een vakantie.. alhoewel ik het ook heerlijk vind om thuis te zijn hoor maar dat werk zit steeds in de wegMoge Lissa. Alweer wat gewend thuis?
Ja, ben er 1 x geweest. Had daar mn onderkast besteld voor mn terrarium. Mega zaak met voor elk wat wils. Niet alleen voor vissen, maar ook reptielen, vogels, honden etc.Avond! Iemand van jullie weleens bij Zoo Zajack geweest in Duisburg?
Ik zou dat niet via zo’n bureau doen. Dat kost de samenleving klauwen met geld. Wat je dus het jaar erop weer moet betalen met zijn allen.Vandaag weer de aanslag vd gemeentelijke belastingen digitaal ontvangen. Kunnen de gemeente weer maandelijks sponsoren. Eens kijken of ik nog bezwaar ga maken tegen de WOZ waarde. €17.000 gestegen in een jaar tijd.
We hoeven zelfs minder te betalen zag ik tov vorig jaar. Omdat we de grijze container minder hebben aangeboden afgelopen jaar. Daar zit dus de winst in voor ons. 🙂Ik zou dat niet via zo’n bureau doen. Dat kost de samenleving klauwen met geld. Wat je dus het jaar erop weer moet betalen met zijn allen.
Die bureaus zijn er niet voor jou, maar zijn er om zichzelf te verrijken.
Over de rug van de samenleving.
Het gaat hun niet om die paar euro’s die ze de consument kunnen laten besparen. Maar hun innen de boete die ze opleggen.
En die 17000 euro geeft maximaal 30 euro op jaarbasis aan extra belasting. Indien jou loon in de hoogste schijf valt.
Dus dan bespaart zo’n bureau 30 euro voor jou. Maar zelf innen ze 300 euro, of meer.
En dat raken de gemeentes dus kwijt. En daardoor moeten ze de volgende keer weer belasting verhogen.
Gaat hier ook 1x per jaar hoor. Maar dan wel met het aantal aan de straat gezette bakken van het jaar ervoor.Gelukkig hoef ik hier niet per bak te betalen, wat een gedoe zeg....gewoon 1x per jaar vast bedrag.
Avond trouwens.😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.