Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Jaap en hier is het nog droog. Sterkte met het snotteren en het gaat flink rond.
 
Goed door de keuring gekomen zonder extra kosten?
 
Ja die dingen moet je af en toe vervangen maar ja dat is geen grote kostenpost en je kan nu met een gerust hart weer toeren.
 
Prutweer hier.. regen en natte sneeuw.
 
Hier begint het net ook maar ja die sneeuw stelt weinig voor en smelt gelijk weg. Nou ja vanaf zaterdag wordt het weer beter met minder neerslag.
 
Ja die sneeuw krijg je van mij want hier is het weer droog:sorry:
 
Een goede donderdagavond aan u allen.
 
Moge Lissa. Alweer wat gewend thuis?
Ja helaas rol je er altijd zo weer in na een vakantie.. alhoewel ik het ook heerlijk vind om thuis te zijn hoor maar dat werk zit steeds in de weg :DD
 
Avond! Iemand van jullie weleens bij Zoo Zajack geweest in Duisburg?
 
Avond! Iemand van jullie weleens bij Zoo Zajack geweest in Duisburg?
Ja, ben er 1 x geweest. Had daar mn onderkast besteld voor mn terrarium. Mega zaak met voor elk wat wils. Niet alleen voor vissen, maar ook reptielen, vogels, honden etc.

Heb het 1 keer gezien, hoef er niet weer heen.
 
Vandaag weer de aanslag vd gemeentelijke belastingen digitaal ontvangen. Kunnen de gemeente weer maandelijks sponsoren. Eens kijken of ik nog bezwaar ga maken tegen de WOZ waarde. €17.000 gestegen in een jaar tijd.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer de aanslag vd gemeentelijke belastingen digitaal ontvangen. Kunnen de gemeente weer maandelijks sponsoren. Eens kijken of ik nog bezwaar ga maken tegen de WOZ waarde. €17.000 gestegen in een jaar tijd.
Ik zou dat niet via zo’n bureau doen. Dat kost de samenleving klauwen met geld. Wat je dus het jaar erop weer moet betalen met zijn allen.
Die bureaus zijn er niet voor jou, maar zijn er om zichzelf te verrijken.
Over de rug van de samenleving.
Het gaat hun niet om die paar euro’s die ze de consument kunnen laten besparen. Maar hun innen de boete die ze opleggen.

En die 17000 euro geeft maximaal 30 euro op jaarbasis aan extra belasting. Indien jou loon in de hoogste schijf valt.

Dus dan bespaart zo’n bureau 30 euro voor jou. Maar zelf innen ze 300 euro, of meer.
En dat raken de gemeentes dus kwijt. En daardoor moeten ze de volgende keer weer belasting verhogen.
 
Ik zou dat niet via zo’n bureau doen. Dat kost de samenleving klauwen met geld. Wat je dus het jaar erop weer moet betalen met zijn allen.
Die bureaus zijn er niet voor jou, maar zijn er om zichzelf te verrijken.
Over de rug van de samenleving.
Het gaat hun niet om die paar euro’s die ze de consument kunnen laten besparen. Maar hun innen de boete die ze opleggen.

En die 17000 euro geeft maximaal 30 euro op jaarbasis aan extra belasting. Indien jou loon in de hoogste schijf valt.

Dus dan bespaart zo’n bureau 30 euro voor jou. Maar zelf innen ze 300 euro, of meer.
En dat raken de gemeentes dus kwijt. En daardoor moeten ze de volgende keer weer belasting verhogen.
We hoeven zelfs minder te betalen zag ik tov vorig jaar. Omdat we de grijze container minder hebben aangeboden afgelopen jaar. Daar zit dus de winst in voor ons. :)
 
Ja, op vuilnis valt veel te besparen.

Ik ben prcipieel tegen het apart inzamelen van plastic. Maar omdat de kliko 10 euro per keer kost. En het bijna alleen plastic is, houd ik plastic nu apart.
De bak is al 3 maanden niet aan de straat geweest.
Dat heeft zeker al 30 euro bespaard.
 
Gelukkig hoef ik hier niet per bak te betalen, wat een gedoe zeg....gewoon 1x per jaar vast bedrag.
Avond trouwens.;)
 
Gelukkig hoef ik hier niet per bak te betalen, wat een gedoe zeg....gewoon 1x per jaar vast bedrag.
Avond trouwens.;)
Gaat hier ook 1x per jaar hoor. Maar dan wel met het aantal aan de straat gezette bakken van het jaar ervoor.
 
Mogge. Relaxte vrijdagochtend op t werk. Even tot 12uur bezig en dan met mn andere hobby aan t werk thuis.
 
Moge binnenkomers en het forum is traag.
 
Moge Lex ja hier nu ook maar ik hoorde meer leden die langer moesten wachten als ze op nieuwe berichten klikken en ook de chat was erg traag.
Maar goed nu gaat het weer rap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan