Ja, het wisselt inderdaad.
Avond Marcel.
Avond Marcel.
Kak zeg.Als dike po*p ja.....
Avond !!
Haha, ja ik was vroeg wakker.Goedemorgen
Het wordt ook steeds vroeger bij jou John.
Het is goed gegaanMiddag Lissa en wel opletten met het vullen als je ook doorwerkt😉
Gelukkig want in gedachten zag ik je nu al met de mop door de kamer rennen😉Het is goed gegaan
puur stemmingsmakerij Ben die alleen maar draaien om belasting centen en inkomsten voor de stroomleveranciersWe, de mensen die zonnepanelen hebben gekocht of huren, kunnen blijvend salderen! (Nou ja, voorlopig nog...) De reacties van de diverse energie verkopers, geen producenten daar hebben we buitenlandse firma's voor nodig omdat wij onze spulletjes verkocht hebben, zijn niet mals. Zij beloven ons allerlei extra (noodzakelijke (?)) kosten! Opvallend; ik hoor niemand van die aanbieders over de lagere prijzen voor diegene die geen zonnecollectors hebben. Want het was toch niet eerlijk dat deze mensen extra moesten betalen t.o.v. de mensen met panelen op het dak? Of waren dat alleen kreten voor de lobbyisten naar de regering toe die dat vervolgens konden na papagaaien? Hoe dan ook, mijn groet vergeet ik niet! Goedendag allemaal!
Ja Ben, ik weet er ook niet helemaal het fijne van.We, de mensen die zonnepanelen hebben gekocht of huren, kunnen blijvend salderen! (Nou ja, voorlopig nog...) De reacties van de diverse energie verkopers, geen producenten daar hebben we buitenlandse firma's voor nodig omdat wij onze spulletjes verkocht hebben, zijn niet mals. Zij beloven ons allerlei extra (noodzakelijke (?)) kosten! Opvallend; ik hoor niemand van die aanbieders over de lagere prijzen voor diegene die geen zonnecollectors hebben. Want het was toch niet eerlijk dat deze mensen extra moesten betalen t.o.v. de mensen met panelen op het dak? Of waren dat alleen kreten voor de lobbyisten naar de regering toe die dat vervolgens konden na papagaaien? Hoe dan ook, mijn groet vergeet ik niet! Goedendag allemaal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.