Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Zo even een dakplataan onthoofden met de knetterbiele zoals we dat hier noemen . Die gaat de tuin uit. Herinrichting in wording.
 
Foetsie dakplataan. Met dank aan mn broer met zn kettingzaag. En zn buurman wil het hout als brandhout wel. Liggen nog een paar knobbels die we nog ff afvoeren moeten. Nu geen schaduw meer van, maar in het najaar ook geen enorme deken van bladafval. En nu verder met de rest van de tuinverbouwing
IMG_5691.jpeg
 
En hij was zo mooi :)

Wat zijn de nieuwe plannen?
Tja, hij is mooi als hij/zij net uitgelopen is. Maar je moet blijven snoeien om er een mooi dak van te krijgen, en het afval wat er dan vanaf komt…. De bloembak gaat ook verplaatst worden naar de rechter kant en opgedeeld in 2en. Met daartussen de kleine terrasvijver. Dus het wordt nog wel een klusje. En dan ook nog de tegels nieuw leggen, maar daarvoor vraag ik waarschijnlijk een neef van me voor. Die heeft daar wel ervaring mee. En is wat jonger, dus zijn rug kan nog iets meer aan. ;)
 
Goedenavond.

Was vandaag wat vroeger thuis. Dus heb het eekhoorn voederhuis weer omgewisseld.
Ik had eerst een houten huisje, maar daar werd het voer vochtig in. Dus toen een mooi metalen variant gekocht.
Daar blijft het voer heel mooi droog. Maar de eekhoorn snapte het niet meer. En ook de koolmezen zaten raar te kijken.

Dus heb het houten huis voorzien van gaatjes in de bodem. En heb het wat voorover gehangen, zodat het water niet naar het voer loopt.
Nu maar hopen dat de eekhoorn er weer van gaat eten.

De koolmezen vinden dat huisje ook leuk, want die kunnen via de opening bovenin ook wat uit het huisje halen.

En komend voorjaar wil ik ook nog wat in de tuin gaan doen.

Achterin tussen de struiken wil ik wat boomschors tegen het onkruid.
Ik wil nog een klimhortensia en wat sier klimop.
En nog wat grote hostas planten.

Over een maand komen ze de nieuwe achterpui plaatsen en een nieuwe voordeur. Dus dan is het ook weer een stuk netter en beter geisoleerd.
Beneden stook ik nu voor buiten.
 
Avond! Wij kunnen zo lekker aanschuiven bij mn zusje zwager en neefje, ideaal zon 100 meter verderop wonend 😆
 
Avond, lekker gedoucht na het eten. Rest vd avond heerlijk rustig aan doen. Vanmiddag druk genoeg geweest. Ben geen 25 meer merk ik aan mn lichaam.
 
Avond Albert en dat ik geen 25 meer ben dat merkte ik al toen ik 26 was;)
Maar je hebt gelijk je merkt wel dat je 20 jaar geleden net wat meer kon maar ja dat hoort erbij.
 
Moge Marcel. Goh, ik was het GDT weer vergeten om 5 uur maat ja gelukkig lezen jullie de chat ook:DD;)
 
Ik zeg vandaag lekker vroeg alvast een fijne middag allemaal en ik ga eens kijken of er iets te eten is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan