Moge Marcel en hier regent het al vanaf 5 uur lichtjes.
Ik ben van de zelfde gedachten als jij, wie is toch de baas vh water management😀Nederland is op zich wel een mooi land maar we moeten eens denken aan een dak boven onze omgeving. Het regent mij nu te vaak en bovendien te veel hetgeen vast weer gaat leiden tot prijsverhogingen voor mijn geliefde patatjes. Maar droge tijden schijnen voor dit gerecht ook vaak weer te leiden tot prijsverhogingen. Prijsverlagingen heb ik nog niet vaak, eigenlijk nooit gezien. Daken dus boven ons. Onze dan gebouwde bedekkingen zouden wij kunnen voorzien van sprinklers en hoogtezonnen. Onze weersomstandigheden, waar ik dan natuurlijk over ga, kunnen we dan zelf regelen. En daarmee ook de prijzen van mijn frites. Nee, ik ben zo dom nog niet...🙂🙂😉
Eigenlijk ben ik ook wel aardig, soms... Nu bijvoorbeeld wil ik u allen van harte groeten. Een fijne dag allemaal!
Die zijn bereikbaar op:wie is toch de baas vh water management
Die zijn.... je denkt dat er meerdere bazen zijn? Nu wordt mijn eerdere opmerking dat één baas in het daken geval dus ikzelf beter is.Die zijn bereikbaar op:
Postbus 23007
9999AZ te Hopeloos
Klachten moet je in 3 voud zelf langsbrengen😉
Eens mee.Die zijn.... je denkt dat er meerdere bazen zijn? Nu wordt mijn eerdere opmerking dat één baas in het daken geval dus ikzelf beter is.
Ja zeker en wel een voor regen, sneeuw en nog een voor hagel. je denkt dat er meerdere bazen zijn?
En herfst en voorjaar ben ik bangGoedemiddag,
We hebben een donkere natte winter in mijn beleving.
Afdekken met afvalzakken zou ik zeggen LexMiddag, kan de cabrio wel verkopen idd. voor me gevoel regent het al sinds oktober......
In dat geval hoop ik dat er nog 50mm bij komt bij jullie daar🤣🤣🤣🤣😉Leedvermaak is ook vermaak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.