Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nederland is op zich wel een mooi land maar we moeten eens denken aan een dak boven onze omgeving. Het regent mij nu te vaak en bovendien te veel hetgeen vast weer gaat leiden tot prijsverhogingen voor mijn geliefde patatjes. Maar droge tijden schijnen voor dit gerecht ook vaak weer te leiden tot prijsverhogingen. Prijsverlagingen heb ik nog niet vaak, eigenlijk nooit gezien. Daken dus boven ons. Onze dan gebouwde bedekkingen zouden wij kunnen voorzien van sprinklers en hoogtezonnen. Onze weersomstandigheden, waar ik dan natuurlijk over ga, kunnen we dan zelf regelen. En daarmee ook de prijzen van mijn frites. Nee, ik ben zo dom nog niet...:):);)

Eigenlijk ben ik ook wel aardig, soms... Nu bijvoorbeeld wil ik u allen van harte groeten. Een fijne dag allemaal!
 
Moge Jaap en Ben en ik dacht dat het even droog was hier maar ja toen ik eenmaal buiten was dacht ik ik kan beter niet denken:ROFLMAO:
 
Nederland is op zich wel een mooi land maar we moeten eens denken aan een dak boven onze omgeving. Het regent mij nu te vaak en bovendien te veel hetgeen vast weer gaat leiden tot prijsverhogingen voor mijn geliefde patatjes. Maar droge tijden schijnen voor dit gerecht ook vaak weer te leiden tot prijsverhogingen. Prijsverlagingen heb ik nog niet vaak, eigenlijk nooit gezien. Daken dus boven ons. Onze dan gebouwde bedekkingen zouden wij kunnen voorzien van sprinklers en hoogtezonnen. Onze weersomstandigheden, waar ik dan natuurlijk over ga, kunnen we dan zelf regelen. En daarmee ook de prijzen van mijn frites. Nee, ik ben zo dom nog niet...:):);)

Eigenlijk ben ik ook wel aardig, soms... Nu bijvoorbeeld wil ik u allen van harte groeten. Een fijne dag allemaal!
Ik ben van de zelfde gedachten als jij, wie is toch de baas vh water management😀
 
Uitgewipte tuintegels aan wat aquaducten besteed over je a wegen maar sereneus dan kunnen we toch de vochtigheid ermee verspreiden en met wat van onze zeekraal en voorspoedig nog meer op ziltgroeiers moet het toch niet alleen maar mijn gedachte hebben kunnen zijn😀
Dus van scheveningen omlaag naar het droge toe😘
 
Middag :koffie:
Goedemiddag,

We hebben een donkere natte winter in mijn beleving.
En herfst en voorjaar ben ik bang
Probeer al sinds begin oktober mijn achtertuin om te spitten iedere keer als ik de spade in de grond steek kan ik gelijk droge kleren aan doen.
En diverse heren en instanties maar mekkeren dat het zo droog is :juggle:
 
Middag, kan de cabrio wel verkopen idd. voor me gevoel regent het al sinds oktober......:help:
Afdekken met afvalzakken zou ik zeggen Lex:DD

Hier zitten we op kleigrond dus het water kan erg slecht weg en onze tuin heeft snel last van flinke plassen. Maar ja dat is voor mij een excuus om te zeggen dat de tuin te nat is om iets te kunnen doen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag, t was weer drama in de badkuip van Amsterdam.. Leedvermaak is ook vermaak.

En de regen gaat gestaag door. Zit nu op 14mm

IMG_2929.jpeg
 
Goedenavond.

Ja, deze winter gaat als zeer nat de boeken in.
Ik was vorig weekend nog even in mijn vorige woonplaats. En zijn nog even bij het kleine meer gaan kijken.
Ik heb daar nog nooit zoveel water gezien. In al die jaren dat ik daar heb gewoont.
Dus voor de natuur is het wel heel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan