Moge Lissa.
Is zoo zajac leuk om heen te gaan?Nou net thuis van een dagje/avondje zoo zajac. Ben meerdere keren verdwaald geraakt, maar uiteindelijk de weg naar de kassa gevonden
Jong dementie noemt dat maar is beter dement dan parkinson . Het is beter dat je vergeet jou biertjes te betalen , dan dat je ze half leeg schud .Moge Stefan en Tim.
Goh, er staat me iets bij dat ik al eerder goedemorgen tegen jullie heb gezegd
Tja als jou er niets meer van bijstaat dan denk ik dat jij eerder een probleem hebt Stefan🤣Jong dementie noemt dat maar is beter dement dan parkinson . Het is beter dat je vergeet jou biertjes te betalen , dan dat je ze half leeg schud .
Kijk daar is over nagedacht dusIk gebruik het excuse jong dement enkel thuis en in mijn voordeel John
tegen de tijd dat je hier bent met de fiets is de zomer voorbijMoge Jaap.
Even wachten tot ik langskom Stefan want dan gaat de zon ook daar schijnen
Nou ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he en dan blijf ik wel bij je daar tot de volgende zomer🤣tegen de tijd dat je hier bent met de fiets is de zomer voorbij
ok kom maar af ik maak nog ff plaats voor jou in de kelder ( Belgen hé )Nou ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he en dan blijf ik wel bij je daar tot de volgende zomer🤣
Ik neem aan dat er roomservice bij is inbegrepenok kom maar af ik maak nog ff plaats voor jou in de kelder ( Belgen hé )
Ik vond het erg leuk ja! Enorm groot assortiment en de dieren zagen er allemaal goed verzorgd uitIs zoo zajac leuk om heen te gaan?
Kun je er nog apen en krokodillen kopen .Ik vond het erg leuk ja! Enorm groot assortiment en de dieren zagen er allemaal goed verzorgd uit
Ik hoorde dat er nog een neef van mij achter de tralies moet zitten daarKun je er nog apen en krokodillen kopen .
Apen niet nee. Krokodilachtige wezens heb ik wel gezien jaKun je er nog apen en krokodillen kopen .
Wat ik heb gehoord is het een soort dierentuin / winkel. Veel te zien.Is zoo zajac leuk om heen te gaan?
Ik ben er paar jaar geleden naartoe gegaan en je kon er zo een aap of krokodil kopen . Vond de vissen op dat moment niet zo gezond eruit zien ( maar om dat te beoordelen op 1 bezoek is niet correct ) Wel uitgebreid keuze aquariums enz. . Er speciaal naartoe gaan zou ik niet meer doen maar moest ik in de buurt zijn zou ik het wel nog eens bezoeken .Ik hoorde dat er nog een neef van mij achter de tralies moet zitten daar
Klopt zeker. Wij hebben er zo 3/3,5 uur rondgelopenWat ik heb gehoord is het een soort dierentuin / winkel. Veel te zien.
Anders dan een doorsnee winkel.
en dan vooraan braadworst gaan eten en echte duitse bockworst .Klopt zeker. Wij hebben er zo 3/3,5 uur rondgelopen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.