Moge Nathalie.
Gelukkig maarOnderhoud zit erop en ik heb op de goede knoppen gedrukt, ehh dat heeft Marcel gedaan
Hoezo, zover gekregen? Je moet gewoon strak mededelen dat hij/zij met je meegaat naar een plek die jij te zijner tijd bekendmaken zal. Geen twijfel, in elk geval niet de mogelijkheid tot twijfel aanbieden. Ik doe dat ook altijd zo. Het werkt bij mij trouwens ook nooit...😉(Bijna) avond! Morgen maar eens een bezoekje brengen aan zoo zajac. Heb de wederhelft zover gekregen om mee te gaan
Lissa is een dame dus ik denk dat de wederhelft een man is maar ja het kan ook een dame zijn😉Je moet gewoon strak mededelen dat ze met je meegaat naar een plek die jij tezijnertijd bekendmaken zal.
't Ja, ik hoorde al, nu dat alles weer redelijk functioneert, dat jij bij voorkeur van alle knoppen af moet blijven...🙂🙂😉Onderhoud zit erop en ik heb op de goede knoppen gedrukt, ehh dat heeft Marcel gedaan
Net op tijd verteld...Lissa is een dame dus ik denk dat de wederhelft een man is maar ja het kan ook een dame zijn😉
Haha, nou dan had ik beter iets langer kunnen wachtenNet op tijd verteld...
Heb je je misschien ook afgevraagd dat alles zo snel gaat omdat ik aan de knoppen heb gezeten🤣🤣🤣't Ja, ik hoorde al, nu dat alles weer redelijk functioneert, dat jij bij voorkeur van alle knoppen af moet blijven...🙂🙂😉
De 250 de 2 meter van Ton rio 240 garnalen bakje 25x25x30 90x40x35 en de laaste rio 125Je komt straks tijd tekort Jaap.
Wat voor afmetingen heb je nu allemaal staan dan?
Mag dit wel op deze site? Onmiddellijk van die directe en ook intieme vragen stellen?Je komt straks tijd tekort Jaap.
Wat voor afmetingen heb je nu allemaal staan dan?
Ik had het over afmetingen Ben en niet over welke afmetingMag dit wel op deze site? Onmiddellijk van die directe en ook intieme vragen stellen?
Ik wacht nog wel even tot het weer wat aangenamer is. Dan pak ik mijn gele vriend erbij.Van de week bedacht ik dat het een goed idee zou zijn om die prachtige tegels achter ons huis eens te schrobben. In de winter worden ze groen. Inderdaad algen! Zogezegd of gedacht, zo gedaan. Hard gewerkt, de stoep ziet weer redelijk schoon uit. Wanneer het beter, lees droger, weer wordt dan ga ik dat herhalen met groene zeep zodat wij niet alleen een schone maar ook blinkende tegels hebben. Hoewel; er bleken ook nog ondeugende virusjes rond te waren die dit een uitstekende gelegenheid vonden om mijn interne lichaam te visiteren. Het resultaat, een sniffende en snotterende (jonge-)man. Nu ik voornemens ben jullie mijn groeten te doen toekomen is het misschien een goed idee om, alvorens de groet te bezien, een virus scanner te hanteren. Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee.
Een fijne dag allemaal!!!
Klopt al een paar dagen !!🙂Middag Lex en hij stond zeker al voor de deur op je te wachten
Hier stond de paashaas al voor de deur vorige week maar ik zei ga maar naar de buren want het duurt nog even voor je in actie mag komen en ik ga je niet tot die tijd onderhouden🤣🤣Klopt al een paar dagen !!🙂
Hahhaa voor de volgende keer een goede tactiekHoezo, zover gekregen? Je moet gewoon strak mededelen dat hij/zij met je meegaat naar een plek die jij te zijner tijd bekendmaken zal. Geen twijfel, in elk geval niet de mogelijkheid tot twijfel aanbieden. Ik doe dat ook altijd zo. Het werkt bij mij trouwens ook nooit...😉
In dit geval geen man inderdaadLissa is een dame dus ik denk dat de wederhelft een man is maar ja het kan ook een dame zijn😉
Haha, dan had Ben goed gegokt in zn onwetendheid😉In dit geval geen man inderdaad
Haha precies. Avond John! Slaap lekkerHaha, dan had Ben goed gegokt in zn onwetendheid😉
Avond Lissa.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.