Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderhoud zit erop en ik heb op de goede knoppen gedrukt, ehh dat heeft Marcel gedaan:DD
 
En nummer 6
IMG_20240216_151933.jpg
Eerst een schoon maken en lek controle
Dan eens bedenken wat en hoe
 
Je komt straks tijd tekort Jaap.
Wat voor afmetingen heb je nu allemaal staan dan?
 
(Bijna) avond! Morgen maar eens een bezoekje brengen aan zoo zajac. Heb de wederhelft zover gekregen om mee te gaan :DD
Hoezo, zover gekregen? Je moet gewoon strak mededelen dat hij/zij met je meegaat naar een plek die jij te zijner tijd bekendmaken zal. Geen twijfel, in elk geval niet de mogelijkheid tot twijfel aanbieden. Ik doe dat ook altijd zo. Het werkt bij mij trouwens ook nooit...;)
 
Net op tijd verteld...
Haha, nou dan had ik beter iets langer kunnen wachten:DD:DD

't Ja, ik hoorde al, nu dat alles weer redelijk functioneert, dat jij bij voorkeur van alle knoppen af moet blijven...:):);)
Heb je je misschien ook afgevraagd dat alles zo snel gaat omdat ik aan de knoppen heb gezeten:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Gelukkig kan ik ook niet bij die knoppen Ben want dat liep het snel in de soep en dan zou Marcel geen dag rust meer hebben;)
 
Van de week bedacht ik dat het een goed idee zou zijn om die prachtige tegels achter ons huis eens te schrobben. In de winter worden ze groen. Inderdaad algen! Zogezegd of gedacht, zo gedaan. Hard gewerkt, de stoep ziet weer redelijk schoon uit. Wanneer het beter, lees droger, weer wordt dan ga ik dat herhalen met groene zeep zodat wij niet alleen een schone maar ook blinkende tegels hebben. Hoewel; er bleken ook nog ondeugende virusjes rond te waren die dit een uitstekende gelegenheid vonden om mijn interne lichaam te visiteren. Het resultaat, een sniffende en snotterende (jonge-)man. Nu ik voornemens ben jullie mijn groeten te doen toekomen is het misschien een goed idee om, alvorens de groet te bezien, een virus scanner te hanteren. Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee.

Een fijne dag allemaal!!!
 
Van de week bedacht ik dat het een goed idee zou zijn om die prachtige tegels achter ons huis eens te schrobben. In de winter worden ze groen. Inderdaad algen! Zogezegd of gedacht, zo gedaan. Hard gewerkt, de stoep ziet weer redelijk schoon uit. Wanneer het beter, lees droger, weer wordt dan ga ik dat herhalen met groene zeep zodat wij niet alleen een schone maar ook blinkende tegels hebben. Hoewel; er bleken ook nog ondeugende virusjes rond te waren die dit een uitstekende gelegenheid vonden om mijn interne lichaam te visiteren. Het resultaat, een sniffende en snotterende (jonge-)man. Nu ik voornemens ben jullie mijn groeten te doen toekomen is het misschien een goed idee om, alvorens de groet te bezien, een virus scanner te hanteren. Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee.

Een fijne dag allemaal!!!
Ik wacht nog wel even tot het weer wat aangenamer is. Dan pak ik mijn gele vriend erbij.
En misschien een goeie scheut chloor. En dan is het groen zo verdwenen.
 
Goedenavond.

Morgen maar eens naar de aquariumwinkel. Even nog wat laatste details bekijken. En als dat ook klopt. Dan ga ik mijn nieuwe aquarium bestellen.
 
Klopt al een paar dagen !!:)
Hier stond de paashaas al voor de deur vorige week maar ik zei ga maar naar de buren want het duurt nog even voor je in actie mag komen en ik ga je niet tot die tijd onderhouden:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
moi, fijne avond. Straks ff de ega oppikken van dr werk en dan naar verjaardag. Zwagertje is 61 geworden vandaag. Ff aan t gebak en de borrel met zn allen.
 
Hoezo, zover gekregen? Je moet gewoon strak mededelen dat hij/zij met je meegaat naar een plek die jij te zijner tijd bekendmaken zal. Geen twijfel, in elk geval niet de mogelijkheid tot twijfel aanbieden. Ik doe dat ook altijd zo. Het werkt bij mij trouwens ook nooit...;)
Hahhaa voor de volgende keer een goede tactiek
 
Nou net thuis van een dagje/avondje zoo zajac. Ben meerdere keren verdwaald geraakt, maar uiteindelijk de weg naar de kassa gevonden :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan