Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees ik in de krant dat er virusjes zijn die kunnen zorgen voor een flinke verkoudheid. En zo wordt geschreven, waarschijnlijk om ons moed te geven, dat dit wel tot zes, JA ZES, weken kan duren. Daar worden wij, in dit geval ik niet blij van. Want als al eerder aangegeven hebben virussen, vermoedelijk van de beschreven soort, zich zonder mijn schriftelijk aangegeven toestemming in mijn interne gestel genesteld. Protesten van mijn kant hebben tot nu toe nog niets uitgehaald waarmee ik eigenlijk wil aangeven dat virussen net als sommige politici niet te vertrouwen zijn. Jullie wel dus doe ik jullie allemaal mijn hartelijke groeten. Met daaraan toegevoegd; vertrouw geen virussen! Een fijne, gezonde dag allemaal!
 
Lees ik in de krant dat er virusjes zijn die kunnen zorgen voor een flinke verkoudheid. En zo wordt geschreven, waarschijnlijk om ons moed te geven, dat dit wel tot zes, JA ZES, weken kan duren. Daar worden wij, in dit geval ik niet blij van. Want als al eerder aangegeven hebben virussen, vermoedelijk van de beschreven soort, zich zonder mijn schriftelijk aangegeven toestemming in mijn interne gestel genesteld. Protesten van mijn kant hebben tot nu toe nog niets uitgehaald waarmee ik eigenlijk wil aangeven dat virussen net als sommige politici niet te vertrouwen zijn. Jullie wel dus doe ik jullie allemaal mijn hartelijke groeten. Met daaraan toegevoegd; vertrouw geen virussen! Een fijne, gezonde dag allemaal!
Ik had paar weken geleden terug corona dokter zei dat je 5 a 7 dagen ga je echt goed ziek zijn ( waren er 7 voor mij ) en daarna ga je vermoeid zijn sommige mensen gaan daar 2 weken last van hebben andere 2 maand .
 
Ik had paar weken geleden terug corona dokter zei dat je 5 a 7 dagen ga je echt goed ziek zijn ( waren er 7 voor mij ) en daarna ga je vermoeid zijn sommige mensen gaan daar 2 weken last van hebben andere 2 maand .
Oh jee, ik had natuurlijk kunnen schrijven virussen en sommige politici en corona doktoren uit België zijn niet te vertrouwen maar gelukkig heb ik dit niet gedaan. Hoewel mijn wantrouwen aangaande ziektes en sommige doktoren groot is. Zij doen altijd iets wat mij in het geheel niet bevalt. Het is soms zelfs zo dat mijn humeur, normaal altijd zeer goed, er negatief door beïnvloed wordt. Voor nu heb ik mijn interne gestel opdracht gegeven tot de bestrijding over te gaan. Zonder dat er sprake is bemoeienis van buitenaf. We gaan er voorlopig van uit dat dit voldoende zal zijn. Niettemin dank voor de bemoedigende geschriften! :):):)
 
Oh jee, ik had natuurlijk kunnen schrijven virussen en sommige politici en corona doktoren uit België zijn niet te vertrouwen maar gelukkig heb ik dit niet gedaan. Hoewel mijn wantrouwen aangaande ziektes groot is. Zij doen altijd iets wat mij in het geheel niet bevalt. Het is soms zelfs zo dat mijn humeur, normaal altijd zeer goed, er negatief door beïnvloed wordt. Voor nu heb ik mijn interne gestel opdracht gegeven tot de bestrijding over te gaan. We gaan er voorlopig van uit dat dit voldoende zal zijn. Niettemin dank voor de bemoedigende geschriften! :):):)
Ik wens jou en jou gestel en jou interne mens heel veel succes toe in het bestrijden van virussen , politiekers en corona doktoren .
 
Hoi alles goed?
Jaren terug volgde ik hier een topic over een kerel die een gi-gan-tisch zeeaquarium aan het bouwen was in zijn kantoor. Dat was in de vorm van een halve octagon, geloof ik. En de techniek zat op de verdieping eronder. Kan iemand dat topic terugvinden? Ben zo benieuwd naar het resultaat.
 
Hoi alles goed?
Jaren terug volgde ik hier een topic over een kerel die een gi-gan-tisch zeeaquarium aan het bouwen was in zijn kantoor. Dat was in de vorm van een halve octagon, geloof ik. En de techniek zat op de verdieping eronder. Kan iemand dat topic terugvinden? Ben zo benieuwd naar het resultaat.
Vrees van niet.. tijdens een crash is veel van de oude topics verdwenen.

Weet overigens wel wat je bedoelt.
 
Hoi alles goed?
Jaren terug volgde ik hier een topic over een kerel die een gi-gan-tisch zeeaquarium aan het bouwen was in zijn kantoor. Dat was in de vorm van een halve octagon, geloof ik. En de techniek zat op de verdieping eronder. Kan iemand dat topic terugvinden? Ben zo benieuwd naar het resultaat.
In een kantoor zegt me ook niks dus zal vrij lang geleden zijn en ook geen recente posten van want anders had ik het wel geweten. De enige met een mega bak was Erwin destijds maar die is gestopt inmiddels zover ik weet.
 
Middag, even naar de electronicawinkel gereden om de Jura machine weer te halen. 3 weken geleden ingeleverd voor een servicebeurt ad fabriek. Nu weer :koffie:met een crema laagje ipv uit een gewoon filterapparaat.
 
Ik denk dat ik er in het voorjaar ook eens een dagje van ga maken.
En dan combineren met.
Echt speciaal moet je er niet heengaan maar als je het kan combineren met iets wat zeker nuttig is dan ...... ( mijn mening )
 
Middag eerst maar eens:koffie:vermaak mij hier met de verversing en schoon maak van de 2 meter
 
Hoi alles goed?
Jaren terug volgde ik hier een topic over een kerel die een gi-gan-tisch zeeaquarium aan het bouwen was in zijn kantoor. Dat was in de vorm van een halve octagon, geloof ik. En de techniek zat op de verdieping eronder. Kan iemand dat topic terugvinden? Ben zo benieuwd naar het resultaat.
Vrees van niet.. tijdens een crash is veel van de oude topics verdwenen.

Weet overigens wel wat je bedoelt.
Een crash, dat zal het zijn. Het volgende project daar wordt nu het halen van een zwemdiploma...
 
Pfff ff uitbuiken met een kop muntthee.
Chinees opgewarmd en was toch nog best veel.
 
Avond, rust @home hier. ega werken tot 21:30. En de zoon is bowlen met zn neven en nichten in Kardinge.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan