Ja zeg dat kan de rug van een hond niet aan hoor. Als ik een pak suiker op Sky leg dan zijn de rapen al gaar🤣Hondsrug verhogen! Beetje opletten John![]()

Ja zeg dat kan de rug van een hond niet aan hoor. Als ik een pak suiker op Sky leg dan zijn de rapen al gaar🤣Hondsrug verhogen! Beetje opletten John![]()
Lesje geschiedenis is blijkbaar nodig.......Ja zeg dat kan de rug van een hond niet aan hoor. Als ik een pak suiker op Sky leg dan zijn de rapen al gaar🤣![]()
Ja. Die is duur zat weet ik uit ervaring hier op t werk. Er gaan wat kilo’s door per week.Middag Albert en jij bespaart op de inkt zie ik.
Ja, daar noem je wat op zeg.Ja zeg dat kan de rug van een hond niet aan hoor. Als ik een pak suiker op Sky leg dan zijn de rapen al gaar🤣![]()
Ja ik had beter dan een pakezel kunnen nemen.Ja, daar noem je wat op zeg.
Als dat beestje een paar vlooien heeft, zakt die al door zijn hoeven……
Avond.
Jullie hebben helemaal gelijk 😉Avond.
Kom dr bij.Jullie hebben helemaal gelijk 😉
Goed bezigMoge buurvrouw en ik heb wat zon richting Emmen gestuurd![]()
Misschien eens wat vaker op de knieën? 😉Ja ik doe elke dag weer mn best maar boven willen ze niet altijd meewerken en op mn beklag daarover krijg ik geen antwoord![]()
Op mijn leeftijd is telkens omhoog komen dan weer een probleemMisschien eens wat vaker op de knieën? 😉
Vrij zinloze actie dat vragen naar boven. (wat het ook is )Ja ik doe elke dag weer mn best maar boven willen ze niet altijd meewerken en op mn beklag daarover krijg ik geen antwoord![]()
Nou Jaap vaak wordt er wel geluisterd want als ik de deur uitstap en zeg ik hoop dat het droog blijft dan weten ze soms niet hoe snel ze de hemelpoort open moeten zetten🤣Vrij zinloze actie dat vragen naar boven. (wat het ook is )
Beter er mee omgaan dan vragen om hulp van boven of wel niet zeuren en door .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.