Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat klopt want ik ga het vieze werk niet doen natuurlijk:DD:pp
💩


Nou lammetjes eet ik niet dus ik ga morgen maar bami met ajam pangang bestellen.
Hebben de kippetjes pech bij jou zeg 😉
In de regel krijg je vaak niet te weinig maar ja tegenwoordig vindt ik eten bestellen ook vrij duur geworden.
Ja porties zijn vaak klein en de kwaliteit van eten wat je afhaalt valt best vaak tegen. Dit was echt aso veel. Had voor mij echt zeker de helft minder mogen zijn.
Nadeel van bestellen vind ik vaak dat je een minimum bestelbedrag hebt, er dan meestal nog bezorgkosten op komen en als het via thuisbezorgd gaat je ook nog moet betalen voor IDEAL. Echt bezopen dat laatste. Zijn ze volgens mij vrij uniek in.
 
Een goedemorgen gewenst John, vanmiddag naar de intocht in de stad? 🙂
wij gaan wel ff de stad in, maar niet naar de Sint. Vanmiddag naar schoonouders en vooraf even samen de stad in voor een lunch en wat ronddolen,
 
Moge Albert en nee daar doen we niet meer aan met die pubers hier hoor. Als ik hem tegenkom dan zwaai ik wel even naar de Sint.
 
Goedemorgen allen,
De sint mag zijn regenpak wel aantrekken! 😉
 
Goedemorgen

Goedemorgen allen,
De sint mag zijn regenpak wel aantrekken! 😉


Naar verluid neemt hij onderweg van Spanje naar Nederland was eens een duik in zijn wetsuit. Vermoed dat hij dit ook onder zijn mantel draagt.
 
Goedemorgen




Naar verluid neemt hij onderweg van Spanje naar Nederland was eens een duik in zijn wetsuit. Vermoed dat hij dit ook onder zijn mantel draagt.
Misschien moet je bij de aankomst vandaag daar eens naar kijken Nicole:DD
 
Dan moet ik onder zijn habijt duiken :DD en als vrouw lijkt mij dat minder gepast, dus ik laat dat graag aan jou over.
Nou zeg, het is 2023 hoor en dan is veel mogelijk en je moet het gewoon proberen zou ik zeggen:pp
 
download.jpg
op klompen is momenteel wel handig met al dat water ...
 
Ja. Ze moeten ruimte maken voor me. Pastte ook net door de deur vd bus. 😛
Haha, ja lekker he met het OV. Met de auto kom je nergens meer bijna rond het centrum.

Nou ja het giet hier momenteel.
 
Middag
kijkend naar het weer de afgelopen tijd springt het woord moesson ingedachte
Sterker nog hier wordt al gesproken over rijst velden in plaats van bollen velden 😉🙁
 
Wat een zeikweer hebben we momenteel zeg. Daarom maar snel wat bij de Chinees besteld maar ja die hebben Chinese tijden en kunnen pas om 5 uur bezorgen.
 
Bekijk bijlage 368594 op klompen is momenteel wel handig met al dat water ...
Ik moet zeggen dat ik je met die outfit amper herken🤣🤣
Als je hier weer mocht langskomen dan zou ik het waarderen als je deze outfit aantrekt Annemarie:!
 
Haha, ja lekker he met het OV. Met de auto kom je nergens meer bijna rond het centrum.

Nou ja het giet hier momenteel.
Ja was eerst van plan om QPark Oosterstraat te nemen maar met die mallerd op zn paard had je kans dat er geen plek was. Dus dan is Kardinge handiger
 
Ja dan moet je met de bus naar het centrum maar je hebt gelijk dat je bent uitgeweken.
 
Zo de bami met ajam pangang en gebakken banaan is op dus ik ga uitbuiken een uurtje of 6 en wens jullie alvast een fijne avond.
 
Avond JW en dat is alweer lang geleden zeg.

Mooie eerste plek voor Martin in de sprintrace en het is superspannend in de MotoGP.
 
Avond, weer thuis van bezoekje Groningen en schoonouders. Daar lekker gekookt voor die 2 EN ook voor onszelf natuurlijk.
krijgen zij ook eens fatsoenlijk eten….. 🙂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan