Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond buurvrouw en buurman. O nee, Albert woont te ver weg om buurman te kunnen zeggen😉
 
Weer 10 jaar Roundup. Tijd voor een feestje.

Dikke pluim voor de NL politiek!

*sarc off*
 
Moge heren en volgens de laptop is het hier -1.
 
Middag, weekend! Lekker relaxt, geen verversing in de planning dit weekend. Weekje overslaan.
vanmiddag de auto door de wasstraat (met de ramen dicht) en de tank even vullen bij de nachbarn. Die €0,30 per liter is me het wel waar om 10km te rijden.
 
Middag Albert.

Nou nadat 3 klasgenoten van Jurgen Corona hebben is hij vandaag ook de pineut. Hij is er niet heel ziek van nog dus dat scheelt maar wel positief getest.
Gelukkig heb ik nog geen klachten maar ja je weet maar nooit maar tot zolang mag ik er gelukkig wel gewoon uit.
 
Sterkte John,


koud hier vanmorgen, net onder 0 om kwart voor 7, nu lekker fris en een flauw zonnetje.
IMG_2877.jpeg
 
Middag Albert en hier was het ook rond 0 om 7 uur maar met de zon erbij is het nu wel lekker buiten.
 
Middag Albert.

Nou nadat 3 klasgenoten van Jurgen Corona hebben is hij vandaag ook de pineut. Hij is er niet heel ziek van nog dus dat scheelt maar wel positief getest.
Gelukkig heb ik nog geen klachten maar ja je weet maar nooit maar tot zolang mag ik er gelukkig wel gewoon uit.
Beterschap voor Jurgen.
 
Middaggggg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Middag Martin en de zon is vertrokken.
 
Hier hebben we vandaag nog geen regen gehad maar er schijnt wel iets aan te komen.
 
Middag, weer terug van rondje Duitsland en wasstraat. Het was weer file bij het tankstation daar.
maar de tank is gevuld. Zo meteen aan het koken voor de zoon en mezelf. De vrouw des huizes is aan het werk tot 2200.
dus het wordt vanavond ouderwets AVG met een toetje.
 
Goedemiddag

dus het wordt vanavond ouderwets AVG met een toetje.
Hier een luie maaltijd. Griekse schotel besteld met Baklava na (Oeps, verkeerde topic 😉 )
 
Goedemiddag


Hier een luie maaltijd. Griekse schotel besteld met Baklava na (Oeps, verkeerde topic 😉 )
Ach af en toe een foutje mag… 🙂 als je sommige vervuilde topics ziet… zal beheer zich hier geen buil aan vallen lijkt me.
 
Nou dat Griekse eten wat ik bestelde is voor herhaling vatbaar.
Net als bij de Chinees, veel en veel te veel. Alleen al de gyros al zo'n 3 ons als ik het schat en niets was vet.
Voor 16,50 en dan ook nog Souvlaki van lamsvlees vind ik niet slecht. Ook de bak lava 😉 was iets voor meerdere personen. Gewoon heerlijk en morgen eet ik er nog een keer van.
 
Nou lammetjes eet ik niet dus ik ga morgen maar bami met ajam pangang bestellen.
In de regel krijg je vaak niet te weinig maar ja tegenwoordig vindt ik eten bestellen ook vrij duur geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan