Avond buurvrouw en buurman. O nee, Albert woont te ver weg om buurman te kunnen zeggen😉
Ik blij….😉Avond buurvrouw en buurman. O nee, Albert woont te ver weg om buurman te kunnen zeggen😉
Beterschap voor Jurgen.Middag Albert.
Nou nadat 3 klasgenoten van Jurgen Corona hebben is hij vandaag ook de pineut. Hij is er niet heel ziek van nog dus dat scheelt maar wel positief getest.
Gelukkig heb ik nog geen klachten maar ja je weet maar nooit maar tot zolang mag ik er gelukkig wel gewoon uit.
Hier een luie maaltijd. Griekse schotel besteld met Baklava na (Oeps, verkeerde topic 😉 )dus het wordt vanavond ouderwets AVG met een toetje.
Ach af en toe een foutje mag… 🙂 als je sommige vervuilde topics ziet… zal beheer zich hier geen buil aan vallen lijkt me.Goedemiddag
Hier een luie maaltijd. Griekse schotel besteld met Baklava na (Oeps, verkeerde topic 😉 )
Hopelijk is die Bak Lava wel wat afgekoeld en niet roodgloeiend.Goedemiddag
Hier een luie maaltijd. Griekse schotel besteld met Baklava na (Oeps, verkeerde topic 😉 )
Haha, wacht maar tot @Ed Tensen dat leestAch af en toe een foutje mag… 🙂 als je sommige vervuilde topics ziet… zal beheer zich hier geen buil aan vallen lijkt me.
John en Ed, ik bibber al 💩Haha, wacht maar tot @Ed Tensen dat leest![]()
Nou die heb je liever niet voor je deur staan hoorGoedenavond
John en Ed, ik bibber al 💩
Licht eraan wat voor vervuiling 😉.
Ja dat klopt want ik ga het vieze werk niet doen natuurlijkLicht eraan wat voor vervuiling 😉.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.