Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk goed na over optic white Marcel want ik begin er nooit weer aan. De reefer is daarvan en dat is veel zachter dan het gewone dat de Fusion heeft.

En ja hier regent het alweer.
Die bak komt standaard met optic white. En om nu een ander aquarium te kiezen zonder optic white, maar de rest niet naar m’n zin.
 
Dag Marcel. Aan de thee hier. Actueel weerbericht? Regenachtig, morgen hopelijk droog zodat ik lekker op fiets naar t werk kan. Woensdag de auto wegbrengen ter APK keuring,
 
Vraagje. Vanaf welk jaar zijn topics verwijderd?
Ik zoek een foto in een van mijn eigen topics maar heb het idee dat dit topic ook verwijderd is. Dan kan ik nog lang zoeken.
 
Moge Jaap en het waait nog flink. Morgen neemt de wind af maar ja dan krijgen weer een bak water de komende dagen.
 
Vanmorgen de jongste hond voor sterilisatie weggebracht. Sterilisatie is het eigenlijk niet want de eileiders worden niet afgebonden maar de eierstokken worden verwijderd.
 
Een goedemiddag toegewenst aan u allen aanwezig op deze nogal winderige maandag. En dan doel ik niet op menselijke winden….. :)
 
Middag en sterkte met de kleine daar Nicole.
 
Middag en sterkte met de kleine daar Nicole.
Ze is thuis, natuurlijk in slaap gevallen. De ander heeft zich er heel voorzicht naast gelegd. Ze heeft duidelijk in de gaten dat er iets niet klopt met Peb. Ze is altijd voorzichtig met haar maar nu wel heel erg.
 
Middag, wat een woei tijdens de wandeling zeg. Zou bijna wegwaaien.
 
Middag, wat een woei tijdens de wandeling zeg. Zou bijna wegwaaien.
Zeg dat. Ik wilde een flinke wandeling maken met de grootste hond maar ben halverwege de ronde in gaan korten.
 
Zo dan, de maaltijd staat een 3 kwartier in de oven te garen. Het ruikt nu al goed.
 
Middag Albert en nog 8 minuten te gaan dus;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan