Moge Jaap.
ja om half 5 was ik er al uit .Vroege vogel geweest vandaag??
Nog iets eerder dan mij dus.ja om half 5 was ik er al uit .
Ja dacht John gaat delegeren , maar zelf daar ben je te traag voor muhahahahahaNog iets eerder dan mij dus.
John wacht op de snorfietsen tot die weer gaan rondrijden… 🙂John , in Belgie kan ik nog gratis kijken naar F1 . Je krijgt er wel frans commentaar bij . Voor harde supporters van Max Verstappen is een herhaling van vorige seizoen gewoon prima hoor , zolang hij wint gaat het prima .
Gelukkig ishet wielerseizoen ook weer begonnen. Gaat weer leuk zijn volgens mij.Ook saai Albert , die brommers starten en na 1 ronde kunnen er 10 winnen . 70 ronden later stormen die 10 brommers samen als gekken naar de eindstreep . Eigenlijk kun je zo'n race beperken tot 5 ronden winnaar zal dezelfde zijn en je bespaart heel wat tijd uit .
of saai zoals gisteren zegt er ene op 80 km voor het einde doei ik ben weg ......Gelukkig ishet wielerseizoen ook weer begonnen. Gaat weer leuk zijn volgens mij.
Ja, Tadej zei Tabee… 🙂of saai zoals gisteren zegt er ene op 80 km voor het einde doei ik ben weg ......
Ik denk dat de grote jongens uit de MotoGP een hogere topsnelheid hebben dan die skelters in de F1🤣🤣. Maar goed ze zorgen in de regel wel voor meer spektakel dan de F1 want daar zie je om de top 3 elke race mooie gevechten en zit er tussen plek 1 en 10 geen dikke minuut😉John wacht op de snorfietsen tot die weer gaan rondrijden… 🙂
John , je moet de ontwikkeling van een F1 wagen totaal niet proberen te vergelijken met de ontwikkeling van een snorfiets . Ik denk als je budgetten gaat vergelijken we ook totaal van een andere orde spreken . Je zegt steeds dat het spannender is bij Motogp dan bij F1 maar als een Rossi twaalfmaal wereldkampioen wordt na elkaar zie ik daar ook weinig spanning in .Ik denk dat de grote jongens uit de MotoGP een hogere topsnelheid hebben dan die skelters in de F1🤣🤣. Maar goed ze zorgen in de regel wel voor meer spektakel dan de F1 want daar zie je om de top 3 elke race mooie gevechten en zit er tussen plek 1 en 10 geen dikke minuut😉
Moge binnenkomers.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.