Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Mogge, weer thuis van een ritje Frogs and More in Zwolle. Lekker gefluit en gekwaak van de kikkertjes daar. Zie je heel veel moois, ook qua huisvesting van die dieren icm mooi ingerichte bakken (op bestelling) die aan het indraaien zijn.
Heerlijk die verhalen van hem van zijn reizen naar Peru enzo. Avontuurlijk gedoe om in de rimboe rond te trekken.

Nu wachten tot de lampen vd Lido aangaan en dan daar maar eens mee aan de slag weer. Het is weer nodig zag ik,
Eerst maar een paar broodjes weg stouwen.
 
Middag Albert.
 
Proost Albert.
 
Tja ik kijk net op internet naar de stand van de F1 maar dat is het zoveelste jaar herhaling met een Max die ver op kop ligt en 90% van de wedstrijden gaat winnen.
Zonde van het geld dat de mensen betalen om het te kunnen zien want echt spannend is dat niet te noemen en er zit al een dikke minuut tussen nummer 1 en nummer 10.
Maar goed binnenkort gelukkig weer spannende races in de MotoGP met nog echte strijd om het podium.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond.

Vandaag weer lekker bezig geweest met het aquarium.
 
Avond allemaal.
 
Avond, lekker @biljoenblik , dus we kunnen weer foto’s bewonderen vandaag of morgen?

@jessicapilon iedereen dacht natuurlijk dat RB minder zou zijn gelet op de trainingen afgelopen dagen. Maar blijkbaar hebben ze toch alles op tijd op de rit.

En wat ik wel mooi vindt is dat Sainz Zn teamgenoot aftroefde vandaag. En dat terwijl hij aan zn laatste seizoen in het rode paard bezig is. Toch ff laten zien dat ze hem misschien beter niet hadden moeten laten gaan voor die Huiliton.
 
Zo, tijdje met moeders gebeld.
En wat foto’s hier neergezet.
Nu lekker douchen.
 
Hier languit op de bank met rugpijn. Laatste 2 dagen iets teveel met die zware stapelblokken en tegels aan het slepen geweest denk ik. Morgen dus lekker een dag niks doen. Alleen ff naar moeders morgenvroeg.
 
Goedemorgen.
 
Moge Andre.
 
Goedemorgen
 
Moggel Stefan.
 
John , in Belgie kan ik nog gratis kijken naar F1 . Je krijgt er wel frans commentaar bij . Voor harde supporters van Max Verstappen is een herhaling van vorige seizoen gewoon prima hoor , zolang hij wint gaat het prima .
 
Goedemorgen, lekker stijfjes hier na gisteren.


@stefanC het kan ook via andere wegen met een VPN verbinding las ik gisteren ergens op X.
Maar ik heb F1TVPro. Viaplee hoor ik allerlei negatieve zaken over, dus daar begin ik voorlopig niet meer aan.
 
Goedemorgen.

Ik ben vanmorgen ook Viaplee gegaan. Was een hele opluchting.
 
@Fozzy , vriend van mij heeft ook F1TVPRO en andere vriend heeft Viaplee . Met Viaplee had deze al 4 storingen voor de wedstrijd nog moest beginnen . Ik heb hem dan maar mijn internet inlogcode gegeven kon hij de wedstrijd volgen op onze franstallige zender en ben ik voor ons kijkkastje gaan zitten ipv voor de pc .
 
John , in Belgie kan ik nog gratis kijken naar F1 . Je krijgt er wel frans commentaar bij . Voor harde supporters van Max Verstappen is een herhaling van vorige seizoen gewoon prima hoor , zolang hij wint gaat het prima .
John wacht op de snorfietsen tot die weer gaan rondrijden… :)
 
Ook saai Albert , die brommers starten en na 1 ronde kunnen er 10 winnen . 70 ronden later stormen die 10 brommers samen als gekken naar de eindstreep . Eigenlijk kun je zo'n race beperken tot 5 ronden winnaar zal dezelfde zijn en je bespaart heel wat tijd uit .
 
Ook saai Albert , die brommers starten en na 1 ronde kunnen er 10 winnen . 70 ronden later stormen die 10 brommers samen als gekken naar de eindstreep . Eigenlijk kun je zo'n race beperken tot 5 ronden winnaar zal dezelfde zijn en je bespaart heel wat tijd uit .
Gelukkig ishet wielerseizoen ook weer begonnen. Gaat weer leuk zijn volgens mij.
 
Gelukkig ishet wielerseizoen ook weer begonnen. Gaat weer leuk zijn volgens mij.
of saai zoals gisteren zegt er ene op 80 km voor het einde doei ik ben weg ......
 
En bij de dames heb je peleton van 120 rensters waaronder 85 nederlandse dames wint er dan nog een belg :D
 
John wacht op de snorfietsen tot die weer gaan rondrijden… :)
Ik denk dat de grote jongens uit de MotoGP een hogere topsnelheid hebben dan die skelters in de F1:ROFLMAO::ROFLMAO:. Maar goed ze zorgen in de regel wel voor meer spektakel dan de F1 want daar zie je om de top 3 elke race mooie gevechten en zit er tussen plek 1 en 10 geen dikke minuut;)

Moge binnenkomers.
 
Ik denk dat de grote jongens uit de MotoGP een hogere topsnelheid hebben dan die skelters in de F1:ROFLMAO::ROFLMAO:. Maar goed ze zorgen in de regel wel voor meer spektakel dan de F1 want daar zie je om de top 3 elke race mooie gevechten en zit er tussen plek 1 en 10 geen dikke minuut;)

Moge binnenkomers.
John , je moet de ontwikkeling van een F1 wagen totaal niet proberen te vergelijken met de ontwikkeling van een snorfiets . Ik denk als je budgetten gaat vergelijken we ook totaal van een andere orde spreken . Je zegt steeds dat het spannender is bij Motogp dan bij F1 maar als een Rossi twaalfmaal wereldkampioen wordt na elkaar zie ik daar ook weinig spanning in .
 
Ben ik niet met je eens Stefan want ondanks die 12x was het wel vaak dat hij maar enkele puntjes voorsprong had bij de laatste race en zag je in de race nog een spannende strijd om het podium.
In de F1 komt Max doorgaans met 20-30 sec of meer over de finish en dat zie je niet snel bij de motoren hoor.
Vorig jaar was het in alle 3 klassen tot op de ena laatste race spannend voor de eerste plek dus dat is wat anders dan bij de F1 waar Max al 8 races voor het einde tot kampioen gekroond kan worden.
Vanmorgen hoorde ik ook weer bij Hart van Nederland dat mensen steeds meer klagen over het gebrek aan spanning in de F1 en die geluiden hebben we ook van coureurs en teams gehoord vorig jaar.

Wat nu in de F1 gebeurt speelde lang geleden ook bij de Superbikes maar dan grijpt men in door de snelle teams minder faciliteiten te geven en door hun maximale vermogen terug te schroeven en zo blijft het dan toch nog spannend.
De Kawa s waren in de Superbikes jaren huizenhoog favoriet maar toch grijpt men dan wel in en dat zie ik in de F1 niet gebeuren jammer genoeg.

Kortom, iemand kan 12 x kampioen worden maar het is de manier waarop en hoe en ook dan kan het toch tot op het laatst best spannend zijn. Ik kan me niet heugen dat valentino met 150 punten voorsprong kampioen is geworden;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan