Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen. Weer zin in vandaag :S
 
Moge binnenkomers.
 
Goedemorgen
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag
 
Middag Nicole.
 
middag. Nog steeds grijs hier. Ja. Mijn Haarkleur ook, maar de lucht ook. En gister was het zo heerlijk. Maar ik laat mn humeur en werklust er niet door bederven. Over 2 uur zit ik weer op fiets.
 
Middag en ja hier net zo grijs en veel kouder Albert met 8-9 graden.
 
Middag. 1 down. 1 to go. Na werktijd samen met de bazin des huizes 1 bak in elkaar gekit, waterpas en haaks.

Eens zien of eind vd week de 2e lukt. Eerst deze 24 uur laten uitharden en dan een deel vh zand erin scheppen vd oude bak. En dan de andere in elkaar zetten. Tussen de 2 plantenbakken komt de terrasvijver dan te staan op een stuk kunstgras van va 2x3mtr. Toch nog een beetje waterbuffertje
IMG_5752.jpegIMG_5753.jpeg
 
Netjes Albert.

Avond allemaal.
 
Avond! Jammer zon grijze dag na afgelopen weekend..
 
Erg netjes Albert.

Hier redelijk wat zon gehad bij 11 graden, het was mooi weer voor een wandeling.
 
Erg netjes Albert.

Hier redelijk wat zon gehad bij 11 graden, het was mooi weer voor een wandeling.
Wij kunnen nog wel wat samen, gewoon aanpakken en doen is het credo. Zo moeilijk is het niet.
 
Avond binnenkomers. Morgen wordt het weer niet veel beter met wat regen lees ik maar daarna gaat het weer wat mooier worden.
 
Avond iedereen
 
Nog een goedenavond, was nog niet uit mn vingers gekomen.
 
Avond Albert.
 
Dag John
 
Avond Albert
 
Avond Stefan.
 
Avond, drukke dag gehad heel wat meters gelast op t werk..nu ff relaxen.;)
 
Goedemorgen.
 
Een goedemorgen allemaal. Qua weer wordt het een prachtweek, geniet ervan allemaal!
 
Moge Ed. Nou vandaag kan er vandaag hier regen vallen en is het overwegend bewolkt maar voor de rest van de week hou ik je aan je belofte hoor;)
 
Goedemorgen.
 
Ik krijg nog steeds geen meldingen van berichten in mijn topics. Alleen als er een like wordt gegeven. Heel raar.
 
Moge Marcel en ik heb het doorgegeven.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen allemaal en t gaat met t weer langzaam de goede kant op.šŸ˜
 
Goedemorgen
 
Moge binnenkomers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan