Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna goedenmiddag.

De lektest is geslaagd. Ook de filters laten draaien.
Bak en leidingen gespoeld. Nu weer leeg laten lopen.

Straks de bodem erin en even hier bij petsplace en stox kijken of ik alle planten kan vinden.
 
Bijna goedenmiddag.

De lektest is geslaagd. Ook de filters laten draaien.
Bak en leidingen gespoeld. Nu weer leeg laten lopen.

Straks de bodem erin en even hier bij petsplace en stox kijken of ik alle planten kan vinden.
heb je nog maanvissen ?
 
Middag allemaal.
 
zijn groepsvissen moet je minimum per 6 houden
Ja maar je moet ze in een nieuwe bak niet allemaal in 1x toevoegen dus de andere 4 komen vast ook nog wel;)
 
Hopelijk koopt hij ook ineens een goede zeehondenkweekschaal erbij .
 
Hou je het bij 5 marcel want ja je weet dat ik er ook 1 ben verloren en dan is 6 wellicht mooier.
 
Middag
eerste zone stralen opgenomen hier was 28 graden op het terras achter :) prompt in slaap gesukkeld natuurlijk :sleep:
 
Middag Jaap en ik hoop dat je de korte broek aan had want dan kon je mooi bruinen;)
 
ik ben gestart met elf en heb er nog steeds elf
Ja dat is mooi maar ja er kan altijd een door omstandigheden overlijden en ik denk dat 6 in Marcel zn bak wel kan met 2 filters.
 
Ik zeg niet meer wat er in een ander zijn bak wel of niet kan . Mensen moeten zelf weten wat ze willen en sommige zijn uit hun eigen verstandig genoeg zoals Marcel en bij andere zal het altijd hopeloos blijven .....
 
Goedemiddag,

hier ook prachtig weer. Ben gaan wandelen zonder jas en dat was meer dan goed te doen. Het is nu nog 16 graden.
 
Goedemiddag uit zonnig Overijssel.
 
Hou je het bij 5 marcel want ja je weet dat ik er ook 1 ben verloren en dan is 6 wellicht mooier.
Ik zeg niet meer wat er in een ander zijn bak wel of niet kan . Mensen moeten zelf weten wat ze willen en sommige zijn uit hun eigen verstandig genoeg zoals Marcel en bij andere zal het altijd hopeloos blijven .....

In de vorige bak had ik er 7. Dat ging heel goed in die 500 liter.
In de fusion ging het niet lekker. Met 285 liter.
Maar daar zaten ook nog best een hoop andere vissen bij.
Deze bak is netto waterkolom (dus met aftrek van bodem) een 325 liter.
Dus ik vind 5 maanvissen dan echt de max.
En ook het aantal bijvissen houd ik beperkt.
 
Moet je sommige topics hier eens lezen of facebook lezen dan zal je wel beter weten .....
Feestboek lees ik nooit hoor want dat is in de regel een en al ellende.
 
Kwestie van filteren en niet overal bij willen horen en van op de hoogte willen blijven.
Klopt en ik filter alles weg:ROFLMAO::ROFLMAO:
Nee, Jes zit er regelmatig op en houdt me wel op de hoogte en de enige die ik soms volg is Frits Kuiper maar geen groepen of iets dergelijks.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Mogge. Mistig op weg naar t werk. Wel fijn op fiets met al die vogels en eenden etc hier in een waterberging vlakbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan