Goeden Dag Topic


Avond allemaal, hier ook veel in de tuin gerommeld was lekker weer zelfs de korte broek aangehad....sorry nog buren en de rest van de straat.:p
Om toch nog op die advertenties te reageren, kijk hier t forum op de laptop en zie 0 advertenties.....is dat alleen op de telefoon ofzo die ads. ?
Ben ik blij dat ik je buurman niet ben Lex;)

Avond overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Avond Ben en ja omdat het droog was ben ik de tuin in gestuurd om iets eruit te trekken wat onkruid wordt genoemd. Nou ja ik sta niet in voor dat onkruid verwijderen, dus wie weet is er wel weer een muntplant meegegaan maar ja dat hoor ik wel als het opvalt en dan zeg ik dat ik er geen actieve herinneringen aan heb:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Avond Ben en ja omdat het droog was ben ik de tuin in gestuurd om iets eruit te trekken wat onkruid wordt genoemd. Nou ja ik sta niet in voor dat onkruid verwijderen, dus wie weet is er wel weer een muntplant meegegaan maar ja dat hoor ik wel als het opvalt en dan zeg ik dat ik er geen actieve herinneringen aan heb:ROFLMAO::ROFLMAO:
Munt is ook onkruid. Gaat je hele tuin door, als je niet oplet.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Mogge. Lekker vroeg voor de rees. Koppie thee dr bij en gaan.
 
Moge Albert en veel plezier. Ik hoop voor je dat er weer eens wat spanning is voor het podium.
 
Moge Corne en nathalie.

Nou spannende F1 met minimaal 3 seconden tussen de coureurs in de top 7. Beetje jammer weer maar goed wat zon maakt het hier wel weer goed.
 
Moge Lissa. De zon schijnt maar ja ik heb de snowboots maar bij de deur laten staan:DD
 
Moge Stefan en dat is afwachten maar ik heb de emmer met eten voor ze ook nog staan dus die komen niets tekort:DD
Anders stuur ik wel enkele franstalige laandgenoten op heb je terug levend voer op voorraad
 
Anders stuur ik wel enkele franstalige laandgenoten op heb je terug levend voer op voorraad
Dat is dus echte vaderlandsliefde:DD

Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Mogge. Mooi weer voor een sportdag..l 2 klassiekers vandaag, Parijs-Roubaix en 010-020
 
Hoi Albert en de uitslag in Rotterdam staat denk ik al wel vast alleen hoe groot die wordt is nog de vraag:DD
Ik denk dat wielrenner leuker is om naar te kijken en bij gebrek aan de MotoGP gaan we dat dan maar doen denk ik.
 
Hoi Albert en de uitslag in Rotterdam staat denk ik al wel vast alleen hoe groot die wordt is nog de vraag:DD
Ik denk dat wielrenner leuker is om naar te kijken en bij gebrek aan de MotoGP gaan we dat dan maar doen denk ik.
Je kunt ook ViapleeTV kijken naar de vertraagde F 1… :)
 
Je kunt ook ViapleeTV kijken naar de vertraagde F 1… :)
Vertraagd dan zit er tussen wagen 1 en 2 geen 12 sec maar 24 sec wordt helemaal het ding van john dus . :D
 
Vertraagd dan zit er tussen wagen 1 en 2 geen 12 sec maar 24 sec wordt helemaal het ding van john dus . :D
Haha, ja tussen nummer 1 en 10 zat al 1 ronde maar dan zitten er 2 ronden tussen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Nou ja veel verschil maakt het niet voor de spanning;)
 
Haha, ja tussen nummer 1 en 10 zat al 1 ronde maar dan zitten er 2 ronden tussen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Nou ja veel verschil maakt het niet voor de spanning;)
jamaar alle wagens waren binnen bij aankomst binnen de 60 sec vandaag moet je maar eens goed op letten .
 
Goedemiddag,

De kostenposten ken ik niet maar het zijn zoveel advertenties, dat is een veel geklaagd onderwerp op dit forum, dat ik een ad blocker draai.

Ja, het is zonde. Lijkt op het eerste gezicht spam zo groot en veel pop-ups.

Welkom en vragen staat vrij. Marcel de eigenaar moet het forum betaalbaar houden en vandaar dat er reclame is te zien en dat je donateur kan worden voor 25 euro per jaar.
Ik weet niet de exacte cijfers maar het is best een prijzige aangelegenheid om het forum in de lucht te houden.

oké helder. Bedankt voor je uitleg. Doneren vind ik een mooie gedachte alleen niet als er mogelijk een te dure commerciële partij achter zit die dit platform in de lucht houdt. Maar goed dat is slechts een vermoeden omdat ik vergelijk met andere fora.

Ik zeg hier ook altijd, dat de hoeveelheid advertenties potentiele nieuwe leden afschrikt.
Maar dat is een discussie die we nooit gaan winnen.
Maar ik ben heel blij dat jij dit eens aankaart. En je niet laat afschrikken.

tsja, daar ben ik ook bang voor. De eerste dag twijfelde ik of het spam was. een normaal formaat banner zou ook voldoende zijn lijkt mij als advertentie. maar mogelijk dat mijn tablet en telefoon het erger maken.

Ik denk dat het gewoon luiigheid is.
Lekker makkelijk een google ad script erop zetten en rinkelende kassa.

Beter zou je een actief beheer hebben dat op zoek gaat naar relevante sponsoren in deze hobby. Dat maakt de ads ook minder erg.
Maar de ads die we nu krijgen hebben geen reet met vissen te maken.

Het is inderdaad jammer. Misschien dat er dan ook een Google ad script zou zijn met een normaal formaat advertenties zonder dat je denkt dat je ergens verkeerd op geklikt hebt.
 
oké helder. Bedankt voor je uitleg. Doneren vind ik een mooie gedachte alleen niet als er mogelijk een te dure commerciële partij achter zit die dit platform in de lucht houdt. Maar goed dat is slechts een vermoeden omdat ik vergelijk met andere fora.
Ik weet dat de eigenaar altijd heel erg zn best doet om een goede server te hebben zodat het forum snel blijft maar wel voor een goede prijs. In principe bekostigd hij alles zelf en heeft dan als inkomsten enkel wat donateurs en reclameinkomsten.
 
jamaar alle wagens waren binnen bij aankomst binnen de 60 sec vandaag moet je maar eens goed op letten .
Ja de top 10 maar daarna staat er 1 ronde achterstand. Dat zou binnen 60 sec kunnen zijn als hele kleine rondjes rijden;)

 
Ja de top 10 maar daarna staat er 1 ronde achterstand. Dat zou binnen 60 sec kunnen zijn als hele kleine rondjes rijden;)

nope die moeten die ronde niet uitrijden en komen binnen in dezelfde ronde als de winnaar daarmee .......
 
Sjonge. Je lijkt al die klagers wel op X Of Facebook. Toen Hamilton zo goed was jaren terug hoorde je niemand over hem. De andere teams/rijders hebben het gewoon niet goed voor elkaar als de combi bij Red Bull. Dat is bijna elke race weer pijnlijk duidelijk. Maar ga dan Max niet af lopen zeiken. Steek je hand in eigen boezem als team of fan van Ferrari, Mercedes enz..
 
Sjonge. Je lijkt al die klagers wel op X Of Facebook. Toen Hamilton zo goed was jaren terug hoorde je niemand over hem. De andere teams/rijders hebben het gewoon niet goed voor elkaar als de combi bij Red Bull. Dat is bijna elke race weer pijnlijk duidelijk. Maar ga dan Max niet af lopen zeiken. Steek je hand in eigen boezem als team of fan van Ferrari, Mercedes enz..
Whahaha, nou ik dacht dat je wel wist dat ik nooit fan van Hamilton ben geweest. Ik heb vandaag met geen woord over Max gerept (laat staan afgezeken) dacht ik dus lees aub beter maar gaf enkel aan zoals vaker dat de spanning weg is. Als je ziet hoeveel seconden er tussen de wagens zitten dan kun je niemand wijsmaken dat het echt veel spanning brengt.
Van mij mag Max kampioen worden maar de manier waarop het nu in de F1 gaat laat weinig spanning zien. Niet tijdens de race en al helemaal niet voor het podium en het klassement.
Ik zei al eerder dan moeten ze net als bij de Superbikes wat aan het vermogen doen van de snelle jongens ongeacht wie dat zijn.
Vorig jaar hebben we in de MotoGP veel verschillende winnaars gezien en strijd om plek 1 tot het einde van het seizoen en daarbij in alle races felle gevechten om het podium.

Maar goed je hebt Nederland die zijn helemaal euforisch zijn van Max en dan is alles goed ook al is alle spanning weg. Jammer voor de sport en zelf enkele coureurs klagen er al over dat de spanning zoek is.

Het is ook niet zo dat Max zo goed is maar wel de wagen. Ook zijn teamgenoot wordt vaak tweede dus de auto s zijn gewoon goed en ik denk dat het meer daar aan ligt dan enkel aan de coureur. Die 2 gaan samen maar alleen een goede coureur doet het niet in een mindere wagen.
 

Terug
Bovenaan