Goeden Dag Topic


Ff wezen tanken à €1,89 per liter. En mooie km stand op de teller
IMG_6021.jpeg
 
Goedkoper dan hier in elk geval.
 
Moge Corne en Lissa.

Ben je al weg Lissa?
 
Moge marcel. We gaan even in de zon Sky uitlaten.
 
Ik ga even naar de woonboulevard.
Gordijnen en rails ophalen.
En ook nog wat bestelde planten voor het aquarium afhalen.
 
Mogge, paar oude keukenstoelen naar de stort gebracht, ietwat opruiming houden. En nu schijnt de zon lekker in mijn nek.
 
Yes! Zo heerlijk genieten in het subtropisch zwemparadijs 😉
Nou veel plezier daar dan maar.

Ik zeg alvast middag allemaal en ga de kibbeling even meester maken.
 
Zo dat heeft gesmaakt en ik heb de indruk dat we dat gaan afsluiten met een middagdutje:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag allemaal:petjeaf:
Net in de regen even lekker een softijsje wezen halen, smaakte ondanks het rotweer uitstekend:DD
 
Middag JW en hier is het zonnig en al enige uren droog.
 
Middag :koffie:
☀️ en :regen:wisselen zich hier in rap tempo af
 
Hier zijn het vooral kleine en hevige buitjes, iig goed voor de bloemetjes en de plantjes:DD
 
Avond allemaal vanuit een zonnig grunn.
 
Goedenavond.

Zo lekker bezig geweest vandaag.
Gordijnen en rails opgehangen in de tuinkamer.

Aqusrium ververst en nieuwe plantjes geplant.
 
Avond heren en hier komen ze woensdag de rails ophangen want ja daar begin ik zelf niet aan. Als ik dat doe dan blijkt achteraf de boel scheef te hangen:ROFLMAO:
 
Goedemorgen! Het sneeuwt hier:br:
 
Mogguh, hier schijnt de zon.
 
Moge Lissa en Albert.
 
Goedemorgen. Sunshine.
 
Jullie hebben, zo lijkt het, op zondagmorgen weinig meer te vertellen dan, "mogge" o.i.d.? Geeft niet hoor want mijn bijdrage is weinig meer waard. Niettemin hoop ik dat jullie een fijne dag hebben vandaag!
 
Moge boeren uit het Oosten en Marcel.

Ach laat ik ook maar alvast middag allemaal zeggen.

Jullie hebben, zo lijkt het, op zondagmorgen weinig meer te vertellen dan, "mogge" o.i.d.? Geeft niet hoor want mijn bijdrage is weinig meer waard. Niettemin hoop ik dat jullie een fijne dag hebben vandaag!
Ik heb als je dat graag leest nog een hele boel te klagen hoor dus laten we beginnen met het weer en dan de financien en de kabinetsformatie. Of is daar geen interesse voor:ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Terug
Bovenaan