Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog net goedemorgen.
Voor mij is het nu net middag dus ik zeg middag allemaal.

Net wat muggenlarven uitgeschept. Staat een bak in de tuin met een stuk hout. En nu dus vol met muggenlarven.
Manen hebben gesmuld.
Zit daar verder nog iets in of voeg je ook iets van voeding toe?

Gelukkig is het GDT ververst. Hoef ik niet al te veel leesvoer in te halen. Mijn groet hoef je nooit in te halen, in de grond blijft ze gemeend en goed bedoelt voor een ieder! Goedemorgen allemaal!

Middag Ben en als het door je op prijs wordt gesteld dan wil ik wel dagelijks een nieuw GDT maken hoor😉

Middag. Lang weekend weer. Kappersafspraak en daarna verversafspraak met de Lido.

Voor mij is het nu net middag dus ik zeg middag allemaal.

Zit daar verder nog iets in of voeg je ook iets van voeding toe?
Nee, alleen water en dat stuk hout. Was vorige week helemaal groen. Nu niet meer.

Middag Albert en ik ben eergister net gekortwiekt.

Middag. Kapper gehad. Nu eerst :koffie: voordat de ega mag gaan werken

Goedemiddag allemaal:petjeaf:
Nog ff en het weekend staat weer voor de deur:DD

Middag JW en nog even en de kerstman komt eraan:DD:DD

Het is weer broeierig warm hierzo. Gelukkig ben ik klaar met mn klusjes. Flink gesnoeit ev wat planten anders gezet in de Lido. Nog een poosje wachten met een foto tot het weer wat helderder is in de bak.

Ja hier ook vies warm Albert maar na morgen is het eerst gebeurt gelukkig.

Middag John, heb je de pepernoten nu al weer op dan?🤣
Nee die heb ik laatst over de schutting gegooid toen de buurman aan het BBQ was en ik het teveel vond stinken. Maar ja die pepernoten stonken ook flink op de BBQ hoor😉
Nou het was weer een plakdag maar gelukkig is de zon nu weg.

Nee die heb ik laatst over de schutting gegooid toen de buurman aan het BBQ was en ik het teveel vond stinken. Maar ja die pepernoten stonken ook flink op de BBQ hoor😉
Volgende keer wat dennennaalden van de kerstboom erop gooien. Dankzij die hars ruikt het meteen anders😆

Avond allemaal.

Volgende keer wat dennennaalden van de kerstboom erop gooien. Dankzij die hars ruikt het meteen anders
Tja ik zou bijna denken dan kan ik beter een paar sokken eroverheen gooien die ik een week aan heb maar ik denk dat de buurman er dan niet aan toe gaat komen om die op de BBQ te doen🤣🤣

Avond allemaal.

Tja ik zou bijna denken dan kan ik beter een paar sokken eroverheen gooien die ik een week aan heb maar ik denk dat de buurman er dan niet aan toe gaat komen om die op de BBQ te doen🤣🤣
Dat klinkt idd als stuk effectiever plan:DD
Vergeet alleen niet je gezin te evacueren voordat je die chemische wapens inzet tegen je buurman🤣

Avond! Dagje in de tuin bezig geweest met de nieuwe plantjes :DD

Een goede, zonnige, vrijdagavond toegewenst.

Avond Albert en hier geen zon meer maar dreigende wolken.

Goedemorgen.

Rise and Shine, oftewel pluk de dag🙂

Goedemorgen.

Gisteren heeft het wel veel geregend. Maar gelukkig niet wat ze hadden afgegeven. Dat is zoals ik nu lees een stuk zuidelijker gevallen.
Is nog steeds wel vlakbij. Maar hier geen last.

Vandaag de put bij de buurman aanleggen en verbinden. En misschien al een stuk van de grindput uitgraven.
Hopelijk blijft het droog.

Mogge, en wat zal ik vandaag eens gaan doen allemaal? Niet teveel uiteraard.

Moge heren en hier hebben we 1 licht buitje gehad maar verder niks. Nou ja vandaag laatste warme eerst met 23 graden dus ook ik doe na het verversen niks meer.
De Fusion wordt momenteel alweer gevuld.

Nou ja vandaag laatste warme eerst met 23 graden
O, denk je dat? Als ik anders op mn Weather Pro app kijk blijft het lekker aangenaam met temperaturen van 22 tot 25graden.
Dus weet niet welke Almanak jij bekeken hebt? De Enkhuizer of de Deventer almanak?
🙂🙂😎

Nog een goedemorgen ook voor jou.

O, denk je dat? Als ik anders op mn Weather Pro app kijk blijft het lekker aangenaam met temperaturen van 22 tot 25graden.
Dus weet niet welke Almanak jij bekeken hebt? De Enkhuizer of de Deventer almanak?
🙂🙂😎

Nog een goedemorgen ook voor jou.
Gewoon Weerplaza en op1 dag na zitten we hier op max 20-21 dus precies wat ik graag wil:DD:DD

https://www.weerplaza.nl/nederland/9731/4998/
Moge Corne.

Moge Lissa. De zon breekt hier weer door dus ik ga mn iglo maar weer in👻

:koffie: Met een stukje Arretjescake. Chcoladebom dus

Moge Jaap.

Moge Hans en ja de zon schijnt volop en dat schijnt teruglevering op te wekken momenteel:deal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan