Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag JW en hier is het nog erg lekker buiten maar ja we gaan wel de 24 aantikken als het goed is.
Jouw dansen heeft geresulteerd in 1 kleine bui overigens dus misschien moet je de volgende keer wat meer je best doen:pp

Ja laat ik ook middag allemaal roepen.

Middag :koffie:zon en 🥵🥵

Middag Jaap. Hier ook volop zon en 24 graden. In de huiskamer is het al 25,5 dus de verkoeling vanaf morgen is net optijd. Woensdag verwachten ze zo n 10-20mm regen dus dan hoef ik ook de tuin geen water te geven🤣🤣.

Middag! Voor t eerst in tijden weer eens gewinkeld. Goed geslaagd, maar jee wat was het druk. Straks lekker bbq!

Middag Lissa en smakelijk maar alvast.

Middag, paar regendruppels zojuist hier. Wel 24 graden nog buiten.
Prachtige F1 kwalificatie weer. Leek er het hele weekend niet op dat Max dit keer pole zou rijden. Maar blijkbaar hebben ze het lek toch boven en was hij weer FENOMENAAL. 🙂Beide McLarens net achter hem en daarachter de Rode Stijgerende Paarden. Morgen een spannende race denk ik.

Avond allemaal.

De nummers 1,2 en 3 zullen vast weer knokken voor het podium:DD😉
Avond,

Je gaat vast kijken? RTL duitsland zend ook uit op open kanaal. 😉
Nou ik zou nog geen voorspelling doen wie er gaat winnen of op het podium komen, misschien Tsunoda wel

Avond,

Je gaat vast kijken? RTL duitsland zend ook uit op open kanaal. 😉
Nou ik zou nog geen voorspelling doen wie er gaat winnen of op het podium komen, misschien Tsunoda wel
Nou nee hoor ik kijk al tijden geen F1 meer want het is mij te voorspelbaar en al staat er af en toe een ander op het podium, het is toch vaak dezelfde die als eerste over de finish komt.
Komt ook bij dat ik het normaliter niet rechtstreeks kan zien maar dan nog denk ik niet dat ik kijk.

Ieder zn ding moet je maar denken😉

Goedenavond.

Zo dat even flink buffelen zeg! Maar goed, de putten staan op de plek. En alles is aangesloten.
Buis met gaten in een grindkoffer geplaatst voor de kleine buitjes.
De buurman is al begonnen met de schutting te verven.
Rond een uur of 4 een onweersbui. Dus mooie tijd om te stoppen.

Maandag de rest van de leem over de schutting werpen.
En nog nieuw grind tussen de terassen.

20240518_114241.jpeg

20240518_114227.jpeg

20240518_175405.jpeg

Zo dat is/was nog wel een klusje Marcel. Maar ja met de neerslag die jullie af en toe krijgen niet overbodig.

Zo dat is/was nog wel een klusje Marcel. Maar ja met de neerslag die jullie af en toe krijgen niet overbodig.
Nee, daarom maar gelijk goed aangepakt.

De andere buurman is toch ook maar zo’n put gaan halen. Vond het een mooie oplossing.
Kwam wel even langs met zijn pomp, om te zien of die erin past.

Nog even en dan hebben jullie een overschot aan regen en een tekort aan putten😉

Tot morgen allemaal.

Goedenavond
Marcel, flink aangepakt daar! Goed werk van jullie.

Ik kwam weer even bij lezen en dan kan ik het GDT natuurlijk niet overslaan.

Truste voor straks.

Moge allemaal en ik heb net een lekkere wandeling gemaakt. Prima temperaturen nu buiten.

Goedemorgen.

Hier is het 16 graden. Er komt zo regen aan. Vanmiddag meer zon en 19 graden.

Een goede Zondagmorgen. Lekker weertje, achterdeur open om te ventileren.. gaat mn virus misschien nog sneller de deur uit. De antibiotica slaat eindelijk aan geloof ik. Vandaag nog geen ‘zware’ hoestbui gehad. We gaan het zien Qua regen, voor nu wens ik jullie een mooie dag.

Moge Albert en Marcel en stuur maar wat neerslag naar Grunn voor wat verkoeling.

Gdm

Je voelt de zomer naderen , want de regendruppels worden steeds warmer .

Moge Stefan en nog even en we kunnen buiten dus warm douchen:DD:DD

Goede morgen 🤔:koffie:in de ☀️

Moguh:petjeaf:
Het zonnetje schijnt, maak er een mooie dag van:DD

Moge Jaap en JW en ja de zon schijnt inderdaad.

Middag en mooi rit van Pogacar weer vandaag. Die rijdt erg goed.

Nou ze zijn over de finish en indrukwekkend wat Pogacar laat zien en ook niet slecht van good old Quintana hoor met bijna 35 jaar.

Avond allemaal.

Avond Albert.

Tot morgen allemaal.

Avond! Eindelijk thuis na een geweldige dag voetbal en feest. Champions league in twente!:thumbs:

Goedemorgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan